Licitatie Publica - Achizitie containere deseuri si utilaje procesare fractii reciclabile
Anunt de participare numarul 89362/27.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA IONESTI VALCEA
Adresa postala: LOCALITATEA IONESTI, JUD.VALCEA, STR. PRINCIPALA, Localitatea: Ionesti, Cod postal: 247270, Romania, Punct(e) de contact: DANIEL MIU, Tel.0374010942, In atentia: d-lui Dobra Emil Florin, Email: [email protected], Fax: 0757710209, Adresa internet (URL): www.primariaionesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie containere deseuri si utilaje procesare fractii reciclabile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Localitatea Ionesti, cod postal: 247270, jud Valcea, Romania
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie echipamente pentru colectarea si procesarea deseurilor:
Containere metalice pentru deseuri menajere(1, 1 mc +/-10%)
Containere PVC pentru deseuri reciclabile(1, 1 mc+/-10%)
Presa de balotat (Presa verticala universala-pentru balotat hartie/pet, cu capacitatea de min.650kg/h)
Masini -unelte pentru prelucrarea sticlei (Concasor pentru sticla cu capacitatea de min. 250 kg/ora)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34928480-6 - Containere si pubele de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1: Presa verticala universala-pentru balotat hartie/PET, cu capacitate de min. 650 kg/ora1 buc
Concasor pentru sticla cu capacitate de min.250 kg/ora1 buc
LOT 2:
Containere metalice pentru deseuri menajere (1, 1 mc+/-10%)620 buc
Containere PVC pentru deseuri reciclabile (1, 1 mc+/- 10%)300 buc
Valoarea estimata fara TVA LOT 1:16 000 EURO
valoarea estimata fara TVA LOT 2:221 200 EURO
Valoarea estimata fara TVA: 237, 200EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare: LOT 1:1 000 LEIGarantie participare: LOT 2:15 000 LEIGARANTIA DE BUNA EXECUTIE: 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
EU PHAREGuvernul RomanieiConsiliul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere, legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentare formulare eligibilitate, prezentare certificat de inregistrare si constatator emis de ORC, dovada indeplinirii obligatiilor financiare la bugetul de stat si cele locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
bilanturile contabile la 31.12 pentru anii 2006, 2007 si anul 2008 vizate si inregistrate de administratiile fiscale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista cu principalele furnizari in ultimii 3 ani, experienta similara, recomandari, autorizare de livrare, certificare a calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.12.2009 14:00
Locul: consiliul local Ionesti, judetul Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect PHARE RO 2006/018-147.04.01.04.01-66 CES Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu
VI.3) Alte informatii
nu este cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos, nr 6 Bucuresti, Localitatea: sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala: strada Victoriei, nr 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in termenul legal de 10 zile de la luarea la cunostinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul juridic din cadrul primariei Ionesti
Adresa postala: localitatea Ionesti, judetul Valcea, Localitatea: Ionesti, Cod postal: 247270, Romania, Tel.0374010942, Email: [email protected], Fax: 0757710209
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2009 09:23