Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie containere si echipamente specifice de gestiune a deseurilor


Anunt de participare numarul 47766/27.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GOICEA
Adresa postala: COMUNA GOICEA , JUD.DOLJ, Localitatea: Goicea, Cod postal: 207305, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN BOGATU, Tel.0726119462, Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie containere si echipamente specifice de gestiune a deseurilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Goicea, judetul DOLJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie containere si echipamente specifice de gestiune a deseurilor
Eurocontainere de 1.1 mc 100 buc
Europubele de 120 l300 buc.
Saci de plastic215.264 buc.
Motostivuitor1 buc.
Incarcator frontal1 buc.
Containere 4 mc3 buc.
Radiatoare electrice5 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
25222000-3 - Saci si pungi din plastic (Rev.1)
25223300-3-Containere din plastic pentru deseuri (Rev.1)
28213800-6-Containere pentru deseuri (Rev.1)
28221100-8-Radiatoare (Rev.1)
29221890-9-Utilaje de incarcare sau de manipulare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarciniEurocontainere de 1.1 mc 100 buc
Europubele de 120 l300 buc.
Saci de plastic215.264 buc.
Motostivuitor1 buc.
Incarcator frontal1 buc.
Containere 4 mc3 buc.
Radiatoare electrice5 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 124, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 8000in numerar prin depunere la casieria autoritatii contractante;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PHARE 2004, PROGRAMUL DE COEZIUNE ECONOMIC , Schema de investitii pentru proiecte mici de gestionare a deseurilor; buget local si buget de stat art 6 HG 925
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din ordonantaCerinta obligatorie: Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligatorie prezentarea Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunal si a
Certificatului de inregistrare in Registrul Comertului
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului se va prezenta in original sau in copie autentificata de notar si trebuie sa fie valabila la data depunerii ofertelor (valabilitate 30 de zile de la data emiterii)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii situatiilor financiare (Bilantul contabil si Contul de profit si pierderi)pe anii 2004, 2005 si 2006vizate si inregistrate de organele competente. (Administratia Finantelor Publice). Pentru persoanele juridice straine, se solicita bilanturile contabile pentru anii 2004, 2005 si 2006, inregistrate la autoritatea competenta din tara respectiva.Autoritatea contractanta solicita, ca Ofertantul sa prezinte o declaratie privind cifra medii anuala de afaceri (pe ultimii 3 ani). Autoritatea contractanta stabileste ca necesara dovedirea unei cifre medii anuale de afaceri mai mari sau egale cu: 1.000.000 leiPrezentarea Cifrei medii anuale de afaceri se va realizaconform Formularului 12 E din Sectiunea FORMULAREIn cazul in care oferta se prezinta in numele unui Consortiu, ofertantul are obligatia sa prezinte un tabel centralizator cu declaratiile cifrelor de afaceri corespunzatoare firmelor care participa la Consortiu, pe ultimii trei ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor contracte de livrari de produse similare derulate in ultimii 3 ani. Se completeaza Formularul 12 F. Autoritatea contractanta impune cerinta minima cel putin un contract de livrari de produse similare: - cu valoare de 300.000 lei executat in ultimii 3 ani.Autorizare pentru livrarea produselor formularul M - Sectiunea Formulare si ModeleCertificat de conformitate produs, Formularul N - Sectiunea Formulare si
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.05.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria Consiliului Local Goicea
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.07.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2008 11:30
Locul: Consiliul Local Goicea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ART 33 ALIN 2DIN PARTEA AUTORITATII LOCALE SI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PHARE 2004, PROGRAMUL DE COEZIUNE ECONOMICA SI SOCIALA, Schema de investitii pentru proiecte mici de gestionare a deseurilor, (Faza extinsa)
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL GOICEA
Adresa postala: JUDETUL DOLJ, Localitatea: GOICEA, Cod postal: 207305, Romania, Tel.0251 256161, Email: [email protected], Fax: 0251 250 003
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2008 23:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer