Licitatie Publica - Achizitie contoare de apa rece clasa de precizie C, cu posibilitatea de citire la distanta a consumurilor, respectiv cu sistem de citire la distanta a consumurilor de apa. Aparatura si soft aferente citirii
Anunt de participare (utilitati) numarul 110374/29.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CANAL 2000 S.A. PITESTI
Adresa postala: B-DUL I.C.BRATIANU, NR.24, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110016, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI VIOREL BURCUS, Tel. 0248 625050, Email: [email protected], Fax: 0248 223540, Adresa internet (URL): www.apa-canal2000.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala in subordinea Consiliului Local Pitesti
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie contoare de apa rece clasa de precizie C, cu posibilitatea de citire la distanta a consumurilor, respectiv cu sistem de citire la distanta a consumurilor de apa.Aparatura si softaferente citirii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul S.C. APA CANAL 2000 S.A.
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 700, 000 si 1, 500, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: cel putin 1 contract/an, in perioada Dec. 2010 ? Dec. 2014, functie de alocarile bugetare existente, din care pentru anul 2010 valoarea estimata se ridica la suma de50.000 Euro, fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- conform cantitatilor minime si maxime din caietul de sarcini.
- Valoarea estimata fara TVA: intre 700.000 Euro si 1.500.000 Euro.
Furnizarea de contoare de apa rece clasa de precizie C, cu posibilitatea de citire la distanta a consumurilor, respectiv cu sistem de citire la distanta a consumurilor de apa.Aparatura si softaferente citirii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38421100-3 - Contoare de apa (Rev.2)
32260000-3-Echipament de transmisie de date (Rev.2)
32270000-6-Aparate de transmisie digitala (Rev.2)
48517000-5-Pachete software IT (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- conform cantitatilor minime si maxime din caietul de sarcini.
- Valoarea estimata fara TVA: intre 700.000 Euro si 1.500.000 Euro.
Furnizarea de contoare de apa rece clasa de precizie C, cu posibilitatea de citire la distanta a consumurilor, respectiv cu sistem de citire la distanta a consumurilor de apa.Aparatura si softaferente citirii.
Valoarea estimata fara TVA: intre 700, 000 si 1, 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant. particip.: un instr. de garant. irevocabil emis de o soc. bancara ori de o soc. de asig.;sau OP in contul RO32RZBR0000060003362322, Raiffeisen Bank Pitesti, suma 127.500 lei sau 30.000 Euro;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Completarea si prezentarea Formularului nr.1,
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Completarea si prezentarea Formularului nr. 2.,
Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice valabil la data deschiderii candidaturii ,
Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale valabil la data deschiderii candidaturii ,
Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a candidaturilor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea informatiilor generale aferente anilor 2007, 2008 si 2009- Se va completa Formularul nr. 3.,
Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), media cifrei de afaceri a candidatului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie de minim 400.000 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Listei principalelor furnizari/prestari de servicii din ultimii 3 ani- se va completa Formularul nr. 4, 2. 2. Candidatul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 3 ani cel putin 1 contract similar, cu o valoare de min. 200.000 Euro (fara T.V.A.) care sa contina: contoare de apa rece clasa de precizie C (cu posibilitatea de citire la distanta a consumurilor, respectiv cu sistem de citire la distanta a consumurilor de apa, inclusiv aparatura si soft-ulaferente citirii).3. Ofertantul trebuie sa prezinte recomandarile/ certificatele constatatoare din partea beneficiarilor acestuia pentru contractele prezentate in scopul demonstrarii cerintei privind experienta similara.1.Prezentarea Listei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia, corespunzatoare serviciilor prevazute in caietul de sarcini/Se va completa Formularul nr. 5
Nivel minim:
?Manager de proiect ? 1
?Expert in manag. Calit.? 1
?Expert IT ? 12.Prezentarea Angajamentului ofertantului privind res. umane
Prezentarea autorizatiei de comercializare produsele ofertate si care vor fi livrate benef., emisa de producator in favoarea op. economic participant la procedura de atribuire.Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.
Se va completa Formularul nr. 8
Prezentarea Certif. privind managementul sistemului calit. din seria ISO 9001 pentru prestarea serviciilor care fac obiectul contr.sau certif.. echivalente (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene), valabil la data deschiderii ofertelor.
Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere conform careia op. economic se angajeaza sa tina cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si prot. muncii la elaborarea ofertei si sa respecte aceste conditii pe parcursul indeplinirii contr.
Prezentare Certif. privind manag. mediului ISO 14001 sau echivalent pentru prestarea serviciilor care fac obiectul contr. sau certif.. echivalente (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene), valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
50%
50
Descriere: Componenta financiara
2.
Modul radio
10%
10
Descriere: Conform documentatiei de atribuire
3.
Distanta maxima de citire
10%
10
Descriere: Conform documentatiei de atribuire
4.
Optimizarea costurilor de operare si intretinere
10%
10
Descriere: Conform documentatiei de atribuire
5.
Protectie impotriva fraudelor
5%
5
Descriere: Conform documentatiei de atribuire
6.
Interfata software
5%
5
Descriere: Conform documentatiei de atribuire
7.
Termenul de livrare
5%
5
Descriere: form documentatiei de atribuire
8.
Perioada de garantie produselor furnizate
5%
5
Descriere: Conform documentatiei de atribuire
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
Pondere componenta tehnica: 50 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2010 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2010 18:00
Locul: SEAP, de la sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, reprezentantii UCVAP, reprezentantii operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Garant. de buna exec-10% din val. totala a contr., fara T.V.A.Justificare accelerare procedura: Tinand cont de nat. except. a sit. ec. actuale care se reflecta si pe piata specifica furniz. de contoare, accelerarea implem. proiectului dpdv al timpului alocat pentru aplicarea procedurii de atrib., pe langa efectele soc-ec.benefice presupuse de realiz. acestuia si care se vor resimti la nivelul populatiei abonate la reteaua de distrib. a apei curente, va avea si un impact poz. asupra med. ec., prin faptul ca, date fiind sumele disponibile pt anul 2010 dupa rectif.bugetara, aut. contr. va reusi sa antreneze efecte pozitive in circuitul ec. prin efectuarea achizitiei in discutie, situatie de natura sa fie in acord cu prev. Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 51/2009.Mod de selectieAut. contr. intentioneaza sa selecteze un nr de 5 candidati pentru etapa de depunere a ofertelor.Punctajul minim care tb. obtinut de candidati pt a fi selectati = 75 pct..Punctajul aferent fiecarui candidat se va calcula astfel: PC = PSEF + PCT + PCPunde, PC ? reprezinta punctajul candidatului;PSEF ? reprezinta punctajul aferent situatiei economice si financiare;PCT ? reprezinta punctajul aferent capacitatii tehnice.PCP ? reprezinta punctajul aferent capacitatii profesionale.Pct.le pentru calc. PSEF/PCT/PCP se acorda dupa cum urmeaza: I. Pentru PSEF: Media cifrei de afaceri a operatorului economic pe ultimii 3 ani: 37, 5 pct.II. Pentru PCT: Val. contr. de furnizare/servicii similare: 37, 5 pct.III. Pentru PCTP: Exp. si compet. profes. ale Manag.de Proiect care se const. ca avantaj in conf. cu solic.de la Cap. V.4., lit. B., ap. V.4., lit. B., 6, 25 pct si Compet. prof. ale Exp. IT care se constit. ca avantaj in conf. cu solicitarile de la Cap. V.4., lit. B., 6, 25 pct.Conform metodologiei din fisa de date.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala: Str. Stravropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4 (021) - 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4 (021) - 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Judetean Arges
Adresa postala: Bdul. Eroilor nr. 5, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110023, Romania, Tel. Adresa postala: Bdul. Eroilor nr. 5, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110023, Romania, Tel.+ 4 (0248) 216.599, Email: [email protected], Fax: + 4 (0248) 216.599
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256 2*) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contracte Achizitii Publice
Adresa postala: I.C. BRATIANU 24A, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110004, Romania, Tel. 0248/ 222 445, Email: [email protected], Fax: 0248/ 222 445
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.10.2010 16:12