Licitatie Publica - Achizitie CONTOARE DE APA RECE CU CITIRE LA DISTANTA
Anunt de participare (utilitati) numarul 146263/03.09.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AQUATIM S.A. Timisoara
Adresa postala: Timisoara Str.GH. Lazar, Nr. 11/A, Jud. Timis, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300081, Romania, Punct(e) de contact: DIANA COTOP, Tel. +40 256200262, Email: [email protected], Fax: +40 256294753, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
operator regional al serviciilor de apa si de canalizare
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie CONTOARE DE APA RECE CU CITIRE LA DISTANTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Timisoara, str. Cerna nr.1
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie CONTOARE DE APA RECE CU CITIRE LA DISTANTA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38421100-3 - Contoare de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contoare de apa rece cu citire la distanta ? cantitati conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 420, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 14.000 lei; Echivalenta leu/alta moneda, pentru garantiile de participare constituite in alta moneda, se face la cursul valutar BNR valabil anterior datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004 - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - egala cu perioada de valabilitate a ofertei data ? 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor - Modul de constituire a garantiei pentru participare : prin virament bancar in contul autoritatii contractante ? RO63BRDE360SV07245353600 BRD Timisoara, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original ? formular 7. In cazul in care ofertantul depune o contestatie, care este respinsa de CNSC se obligasa plateasca suma de .............. lei conf.art.278^1 din OUG 34/2006 , la prezentarea copiei dupa Decizia CNSC. a) Garantie de buna executie?5% din valoarea contractului fara TVA. Cuantumul garantiei pt IMM-50% din cuantumul solicitat, cu declaratiepe proprie raspundere conf L346/2004.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie este aceeasi cu a contr; b)garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? F14 sau prin retineri succesive din platile partiale efectuate, ofertantulprezentand conf HG1045/2011 scrisoarea Trezoreriei Statului prin care are deschis un cont special constituit pt depozitarea garantiei aferente contractului subsecvent, la dispozitia achizitorului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. Declaratie privind eligibilitatea (formular 1). Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratia de mai sus trebuie completata de fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere, de fiecare tert sustinator declarat prin oferta.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, (formular 2). In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratia de mai sus trebuie completata de fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere; Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator declarat prin oferta.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 3), conform Ordin ANRMAP314
4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura , formular 4
5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie in cadrul AQUATIM sunt: Director General-dr.ing. Ilie Vlaicu;Director Economic-ec. Rozalia Giuchici;Director Tehnic-ing.Nicolae Ghelsinger; Sef Serviciu Achizitii-ing.Cornel Schiop;Consilier Juridic-jr.Alina Ivanescu.
Declaratie, completata in conformitate cu Formularul nr. 5 privind prevederile art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia de mai sus trebuie completata de fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere, de fiecare subcontractant si/sau tert sustinator declarat prin oferta.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Certificat constatator eliberat de ORC ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizataDocumentul de mai sus trebuie prezentat de fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere.
Nota: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, in cazul in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Indicatori financiari la 31.12.2012 ( bilant, cont de profit si pierderi ), vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoartele anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economic financiara.
Modalitatea de indeplinire
bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.
Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva
cifra medie anuala globala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 2.130.000 lei.
Modalitatea de indeplinire
Completare formular 8
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor livrari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta: cel mult doua contracte care au avut ca obiect furnizarea de contoare de apa rece cu o valoare cumulata de cel putin 1.400.000 leiExperienta similara a subcontractorilor nu va fi luata in considerare. (In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.)
Modalitatea de indeplinire
Declaratie privind lista principalelor livrari din ultimii 3 ani. Completare formular 6. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.).Pentru contractul/contractele propuse ca experienta similara ofertantul va prezenta copii dupa contracte (parti relevante), Atunci cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat leul, echivalemta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva.
Certificare ISO 9001 sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente. Note: -in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici; - documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 13010 R accesibila in SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.09.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.09.2013 10:00
Locul: Timisoara, sediul central AQUATIM, str.Gh.Lazar nr.11A, et.4, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertantilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a caii de atac: conform prevederilor art.2562 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AQUATIM SA ? OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: Str. Gh.Lazar nr.11A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300081, Romania, Tel. +40 256200262, Fax: +40 256294753
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2013 11:01