Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie contoare de gaz cu membrana si convertor de volum de temperatura mecanic G4 si G6


Anunt de participare (utilitati) numarul 85200/25.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. GAZ SUD S.A.
Adresa postala: Sat Ghermanesti , Aleea Islaz(Casa de Cultura ) , etaj 1 , jud. Ilfov, Localitatea: Ghermanesti, Cod postal: 077170, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel.021.231.10.21, In atentia: Teodor Petre, Email: [email protected], Fax: 0212311026, Adresa internet (URL): www.gazsud.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie contoare de gaz cu membrana si convertor de volum de temperatura mecanic G4 si G6
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP-jud.ILFOV(sediile formatiunilor operationale de lucru ale SC GAZ SUD SA)
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 552, 274RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, in functie de solicitarile formatiunilor operative de lucru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul acordului-cadru are in vedere stabilirea conditiilor de achizitie a contoarelor de gaz, de tipul G4 si G6(cu membrana si convertor de volumde temperatura mecanic incorporat), necesare pentru inregistrarea consumului de gaze naturale la consumatorii arondati la sistemul de distributie apartinand SC GAZ SUD SA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38550000-5 - Contoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea maxima estimata pentru acordul-cadru:
Contoare tip G4 cu membrana si convertor de volum de temperatura mecanic=2979bucati;
Contoare tip G6 cu membrana si convertor de volum de temperatura mecanic=125bucati
Valoarea estimata fara TVA: 552, 274RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 9500lei/2228euro.garantia de buna executie: maxim 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finantare a contractelor subsecvente este asigurata in proportie de 100% din fondurile proprii ale SC GAZ SUD SA(esalonare buget 2009-2010)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform art.44 SI 45/OUG34-2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime: declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG34/2006, certificat constatator emis de Oficiul Reg. Comertului sau alt document echivalent in functie de prevederile din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime: formularul privind informatiile generale privind ofertantul, ultimul bilant contabil incheiat, prezentarea documentelor care atesta realizarea unei cifre de afaceri(media ultimilor 3 ani) in valoare egala sau mai mare de :250.000lei/58.628euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime: autorizare de livrare de la producator, autorizatii BRML pentru domeniul solicitat in caietul de sarcini, prezentarea listei de livrari similare din ultimii 3 ani, prezentarea cel putin a unui contract cu obiect similar in valoare egala sau mai mare de :127.926lei/30.000euro, prezentarea certificatelor tip ISO9001, ISO 14001(pentru producator) si celelalte cerinte impuse prin caietul de sarcini si documentatia de atribuire
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala a procedurii va consta in aplicarea unei licitatii electronice(conform prevederi HG1660/2006 si a modificarilor aduse prin HG370/2009) care va consta intr-o singura runda(etapa) de 1zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Dosar AP :6/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.09.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2009 10:30
Locul: sediul central SC GAZ SUD SA-str.Johann Strauss nr.4A, etaj I
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, expertii cooptati, etc
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC GAZ SUD SA-Serviciul Juridic
Adresa postala: str.Johann Strauss nr.4A, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020312, Romania, Tel.+4021.231.10.21, Email: [email protected], Fax: +4021.231.10.26, Adresa internet (URL): www.gazsud.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2009 16:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer