Licitatie Publica - ACHIZITIE COSTUME DE VARA SI COSTUME DE PRIMAVARA TOAMNA pentru personalul silvic si alt personal
Anunt de participare numarul 45617/05.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: BERCEA ION, Tel.0251/421363, Email: [email protected], Fax: 0251/597059, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE COSTUME DE VARA SI COSTUME DE PRIMAVARA TOAMNA pentru personalul silvic si alt personal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DIRECTIA SILVICA CRAIOVA, str Iancu Jianu, nr 19, Craiova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie costume de vara personal silvic de birou, personal silvic de teren, costume de primavara toamna personal silvic de birou si costume de primavara-vara-toamna pentru alt personal decat cel silvic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18115000-8 - Uniforme (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot I- costum de vara pt personal silvic birou cantitate: 70 buc
lot II- costum de vara pt personal silvic de teren cantitate: 290 buc
lot III- costum de primavara-toamna pt personal silvic birou cantitate: 70 buc
lot IV- costum de vara-toamna pt alt personal decat cel silvic cantitate: 36 buc
Valoarea estimata fara TVA: 151, 560RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.05.2008 pana la 15.07.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de buna executie 10%, garantie de participare 1%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii, ordin de plata la 30 de zile de la livrare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
persoane juridice, fizice sau asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
sa respecte modelul Romsilva prevazut in OM 1305/2005 si OM 332/2006
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale -formular B2, declaratie privind eligibilitatea formular B1, declaratie de proprie raspundere-formularB, certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, certificat de atestare fiscala valabile la data de 31.01.2008, certificat constatator emis de Of. Registrului Comertului, autorizatie de functionare/altele echivalente sau documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil anual depus, informatii privind cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani -formular B2, solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv * 100), lichiditate generala (active circulante/datorii curente *100)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentare generala a formularului B2, asigurarea cu personal de specialitate-formular B7, asigurarea tehnica propusa pentru executia contractului-formular B6, acord de asociere formular B10
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2149/03.03.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: cash la casieria Directiei Silvice Craiova, str. Iancu Jianu, nr 19, Craiova
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2008 12:00
Locul: sediul Directiei Silvice Craiova, str. Iancu Jianu, nr 19, Craiova, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de licitatii din DS Craiova, reprezentantii legali, imputerniciti ai acestora sau alte persoane autorizate legal
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, nr 14, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200134, Romania, Tel.0251/418568, Fax: 0251/415601
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropolescu, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA SILVICA CRAIOVA-oficiul juridic
Adresa postala: str Iancu Jianu, nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200142, Romania, Tel.0251/421363, Email: [email protected], Fax: 0251/597059, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2008 15:21