Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie covor cauciuc banda transportoare tip : EP 400 - 1200 x 14 x 4 mm


Anunt de participare (utilitati) numarul 52980/20.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Punct(e) de contact: Cucu Ioan, Tel.0256308336, In atentia: Dep. Achizitii Transporturi, Email: [email protected], Fax: 0256430631
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie covor cauciuc banda transportoare tip : EP 400 - 1200 x 14 x 4 mm
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC Colterm SA Timisoara, CET Sud, Calea Sagului nr.201
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie covor cauciuc banda transportoare tip EP 400 - 1200 x 14 x 4 mm
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
25122200-4 - Benzi transportoare sau curele de transmisie din cauciuc vulcanizat (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
520 m
Valoarea estimata fara TVA: 130, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- scrisoare de garantie bancara pentru participare sau OP in valoare de 2600 lei- scrisoare de garantie bancara de buna executie a contractului :5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-asociereconform art.44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie de eligibilitate, formular 12A- declaratie privind calitatea de participant la procedura, formular 12C- declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181 din ordonanta, formular 12B- certificat constatator emis de ORC ( copie legalizata)- certificat de inregistra emis de ORC ( copie)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, formular B2- prezentarea ultimului bilant contabil, intocmit, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor livrari de produsein ultimii 3 ani, formular 12D- recomandare de la cel putin unul din beneficiarii enumerati in lista- autorizare de la producator pentru livrarea produselor, doar in cazul in care furnizorul nu este producator
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2008 00:00
Documente de plata: DA
Pretul: 6 RON
Conditii si modalitate de plata: D.A se obtine in urma unei solicitari scrise la fax 0256 430631 si achitarea a 6 lei, la casierie intre orele 7, 30 - 10.30 si 13, 00 - 15, 00 .
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2008 11:00
Locul: SC Colterm SA Timisoara, str. Episcop J. Lonovici nr.4 sal de instructaj parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Menbrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa ANRMAP
Adresa postala: str. Stravopoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta, de catre constatator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal in conditiile prezentei ordonante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Colterm SA Timisara - Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. Episcop Joseph Lonovici nr. 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Tel.0256 308348, Fax: 0256 430631
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2008 13:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer