Licitatie Publica - Achizitie credit bancar
Anunt de participare numarul 79268/05.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Salva (Consiliul Local)
Adresa postala: str Principala, nr 154, Localitatea: Nasaud, Cod postal: 427255, Romania, Punct(e) de contact: Gavrila Mihaese, Tel.0263/ 361202, Email: [email protected], Fax: 0263/ 361202, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie credit bancar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie credit bancar in valoare de 1.500.000 RON pe o perioada de 25 ani in vederea realizarii investitiilor , ,Sistem de alimentare cu apa potabila si , ,Amenajare strazi in localitatea Salva, judetul Bistrita-Nasaud - Consiliul Local al Comunei Salva
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie credit bancar in valoare de 1.500.000 RON pe o perioada de 25 ani in vederea realizarii investitiilor , ,Sistem de alimentare cu apa potabila si , ,Amenajare strazi in localitatea Salva, judetul Bistrita-Nasaud
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 710, 000 si 2, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
300 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii cu respectarea art. 62, alin. 1 legea 273/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea -Formularul 12A;
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 -Formularul 12B;
3.Certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice- in original sau copie legalizata;
4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Primarie- in original sau copie legalizata;
5.Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului in copie;
6.Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial;
7.Autorizatie de functionare emisa de BNR in copie legalizata;
8.Pentru Persoane juridice /fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani rezultand din activitatea corespunzatoare obiectului procedurii - Formularul 3-Situatiile financiare (bilant) pentru anul 2006, 2007 si anul 2008 vizate de organele competente in copie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii de acordare de credite pentru societati comerciale, autoritati sau institutii in ultimii 3 ani - formularul nr. 7
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licit.electronica se va desfasura in 1 runda de 24 ore.Pentru a putea participa la licitatia electronica, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.07.2009 13:00
Locul: Consiliul Local al Comunei Salva, Str. Principala, nr. 154, jud Bistrita-Nasaud,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, imputernicitii Ofertantilor, reprezentanti UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Judetului Bistrita Nasaud
Adresa postala: Str. Alba Iulia, Nr.1, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420178, Romania, Tel.0263-213528, Fax: 0263-231509
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local al Comunei Salva
Adresa postala: Str Principala, nr 154, Localitatea: Salva, Cod postal: 427255, Romania, Tel.0263-361202, Fax: 0263-361202
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2009 16:02