Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie credit financiar pentru finantarea extinderilor retelelor publice de alimentare cu apa si canalizare in municipiul Slatina judetul Olt


Anunt de participare (utilitati) numarul 133470/01.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA OLT SA
Adresa postala: str. Artileriei, nr. 2, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230072, Romania, Punct(e) de contact: STANCU ADRIAN, Tel. +40 249431750, In atentia: DOROBANTU MAGDALENA - Director General, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 349401168, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie credit financiar pentru finantarea extinderilorretelelor publice de alimentare cu apa si canalizare in municipiul Slatina judetul Olt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Slatina, judet Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia unui credit financiar pentru finantarea extinderilorretelelor publice de alimentare cu apa si canalizare in municipiul Slatina judetul Olt.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractare credit finnciar pentru finantarea extinderilorretelelor publice de alimentare cu apa si canalizare in municipiul Slatina judetul Olt
Valoarea estimata fara TVA: 18, 881, 879.26RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu depunerea ofertelor.In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 2781*)din OUG 34/2006 actualizata.In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre liderul asocierii.Cuantumul garantiei de participare va fi in suma de 150.000lei si va fi valabilapentru o perioada de 60 de zile de la data depunerii ofertelor.Forma de constituire: a. Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.b.Virament bancar cu OP incontul RO33BRDE290SV14995572900, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, c. Cash la casieria unitatii.Restituirea garantiei de participare: a) operatorului economic castigator, in cel mult 3 zile de la constituirea garantiei de buna executie, b) operatorilor economici necastigatori: dupa semnarea contractului cu ofertantul castigator , dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul anexat sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractanteodata cu ofertele de catre candidatii selectati pentru participarea la etapa a II-aa procedurii de negociere.IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Creditul este garantat de catre Consiliul Local Slatina si va fi returnat de catre autoritatea contractanta conform esalonarii prezentate in Caietul de Sarcini.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea(privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)
Se va completa pe modelul formularului anexat.
Vor fi descalificati candidatii care omit sa completeze si sa prezinte formularul solicitat
Nu se accepta completarea ulterioara.
NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Se va completa pe modelul formularului anexat.
Vor fi descalificati candidatii care omit sa completeze si sa prezinte formularul solicitatNu se accepta completarea ulterioara.
-Declaratia privind calitatea de participant la procedura
Vor fi descalificati candidatii care omit sa completeze si sa prezinte formularul solicitat
Nu se accepta completarea ulterioara.
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Vor fi descalificati candidatii care omit sa completeze si sa prezinte formularulNu se accepta completarea ulterioara
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006
Se va completa pe modelul formularului anexat.
In cadrul autoritatii contractante detin functii de decizie urmatoarele persoane:
Dorobantu Magdalena- Director General
Stancu Adrian? Director economic
Dumitrascu Mariana ? Sef Compartiment financiar-contabilitate
Barbu Doinita? Sef Unitate de Implementare a Proiectului
Nedelea Dan ? Responsabil Achizitii Publice
-Pentru persoane juridice straine
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.
Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.
Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data depunerii candidaturilor.
Nu se accepta completarea ulterioara.
-Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale MFP, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun candidaturile, sau echivalent.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si/sau litigii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari. Vor fi descalificaticandidatii care omit sa prezinte Certificatul. Nu se accepta completarea ulterioara.
Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.
Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1) art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 actualizata.Angajamentul ferm de sustinere financiara reprezinta un act juridic unilateral prin care persoana care sustine, confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate.
In cazul unei Asocieri, operatorii economici vor prezenta Acordul de Asociere si sarcinile care revin fiecarei parti, precum si documentele solicitate la capitolul Criterii de calificare pentru fiecare din membrii asocierii.
In cazul asocierii ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe langa candidaturacomuna, alte documente de calificare in mod individual sau in alta asociere ori de a participa in calitate de subcontractant la procedura. La depunerea candidaturilorse va prezenta acordul de asociere intocmit si semnat de fiecare asociat in parte.
Se va preciza clar in Acordul de Asociere ca nici un asociat nu are dreptul de a parasi asocierea inainte de terminarea contractului.
Acest Acord de Asociere va fi legalizat de catre ofertantul castigator inainte de semnarea contractului si se va preda autoritatii contractante.
In oricare dintre situatii, in cazul unei asocieri, in documentele de calificare va fi prezentat acordul de asociere ? model in sectiunea Formulare - care trebuie sa contina cel putin:
-lista tuturor asociatilor si partea din contract pe care o indeplineste fiecare
-nominalizarea liderului de asociatie
-clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului
-imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv
Neprezentarea acordului de asociere, cu precizarile mentionate, atrage dupa sine descalificarea ofertantilor. -Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult30 de zile inainte de data deschiderii candidaturilordin care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.
Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate. Vor fi descalificaticandidatii care omit sa prezinte Certificatul.
Nu se accepta completarea ulterioara
-Prezentarea Autorizatiei de Functionare emisa de catre Banca Nationala Romana
Autorizatiapoate fi depusa in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.-Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
1) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident (daca este cazul, in original, copii legalizate sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre ofertant.)
2) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalízata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.)
3) Un document echivalent autorizatiei de functionare emisa de Banca Nationala Romana, emis de un organism din tara in care acesta este rezident(documentul se va prezenta in original, copielegalízata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.)
Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.
Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data depuneriicandidaturilor /documentelor de calificare.
Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si sa prezinte formularul.
Nu se accepta completarea ulterioara.
Capacitatea tehnica si profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 actualizata.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2) al art.190 din OUG 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificatprivind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul prestariiserviciilor financiarece fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2012 11:00
Locul: Sediul Autoritatii contractante: str. Artileriei nr.2, Slatina 230072, jud. Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Contractul se va semna in cel mai devreme 11 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii, conform prevederilor art. 205 alin. (1) litera b).In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, aceasi dobanda minima, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara (dobanda reofertata)are valoarea cea mai scazuta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania de Apa Olt SA
Adresa postala: str. Artileriei nr.2, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230072, Romania, Tel. +40 249431750, Email: [email protected], Fax: +40 349401168
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2012 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer