Licitatie Publica - Achizitie Cromatograf HPL MS triplu cuadrupol, Gazcromatograf cu inalta rezolutie-spectrometru de masa de inalta rezolutie cu dubla focalizare si Gazcromatograf cu detector de masa
Anunt de participare numarul 127879/10.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU ECOLOGIE INDUSTRIALA
Adresa postala: SOS. PANDURI 90-92, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050663, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Zaharia, Tel. 021/4100377, In atentia: MARGARETA NICOLAU, Email: [email protected], Fax: 021/4100575, Adresa internet (URL): www.incdecoind.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
Altele: cercetare-dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie Cromatograf HPL MS triplu cuadrupol, Gazcromatograf cu inalta rezolutie-spectrometru de masa de inalta rezolutie cu dubla focalizare si Gazcromatograf cu detector de masa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Drumu Podul Dambovitei nr.71-73 sector 6 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamentele solicitate urmeaza a fi folosite in vedereadezvoltarii in cadrul proiectului POS -CCE 115/2600 a unor noi domenii de cercetare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38432210-7 - Cromatografe de gaz (Rev.2)
38432200-4-Cromatografe (Rev.2)
38433100-0-Spectrometre de masa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot nr.1 Cromatograf HPL MS triplu cuadrupol bucati 1
Lot nr.2 Gazcromatograf cu inalta rezolutie-spectrometru de masa de inalta rezolutie cu dubla focalizare bucati 1
Lot nr.3 Gazcromatograf cu detector de masa bucati 1
Valoarea estimata fara TVA: 2, 924, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare Lot1:10838 lei;lot2:28040lei; lot3:4.973lei;garantie buna executie 5% din valoare contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri FEDRsi Bugetul national
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social valabil la data deschiderii ofertelor
4. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie;
5. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.
6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie;7. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006;8. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;9. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;10. Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului;11. Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil 31.12.2010
2. Informatii generale Formularul 10B
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani pentru acelasi tip de produse sau produse similare formularul 12D;2.Certificat ISO 9001/2008 pentru furnizor;3.Recomandare de la clienti unde s-au livrat acelasi tip de produse sau produse similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Incepand cu data de 14.10.2011. Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul ofertei este pretul ofertei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
616/7567
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2011 09:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.09.2011 11:00
Locul: sos.Panduri nr.90-92 sector 5 Bucuresti sala CTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS CCE 115/2600 Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice Axa prioritara 2 ? Cresterea competitivitatii economice prin Cercetare-Dezvoltare-Inovare D2.2. Investitii in infrastructura de C.D.I. si Dezvoltarea Capacitatii Administrative O2.2.1. Dezvoltarea infrastructurii de Centre de Dezvoltare existente si crearea de noi infrastructuri C-D
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL INTERN SPECIALIZAT IN ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: sos.Panduri nr.90-92 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050663, Romania, Tel. 021/410.03.77 int 122, Email: [email protected], Fax: 021/412.00.42, Adresa internet (URL): www.incdecoind.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2011 10:50