Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE CUTII TERMINALE DE INTERIOR SI EXTERIOR, ADAPTORI SI PAPUCI PENTRU SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA


Anunt de participare (utilitati) numarul 86633/17.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Punct(e) de contact: ANISOARA MEMENDUF, Tel.0241.80.53.07, Email: [email protected], Fax: 0241.80.53.11, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACHIZITIE CUTII TERMINALE DE INTERIOR SI EXTERIOR, ADAPTORI SI PAPUCI PENTRU SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BUCURESTI
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 852, 737 si 1, 279, 106RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Intervalul valoric de la pctul II.1.4. reprezinta valoarea estimata minima respectiv maxima alocata pentru achizitia produselor care fac obiectul acordului cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie cutii terminale, adaptori si papusi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31224500-7 - Terminale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea minima/maxima de produse este cuprinsa in Anexa 1 la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 852, 737 si 1, 279, 106RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 8500 RON/4250 RON ptr. IMM;Garantia de buna executie 10%(5%-IMM) din valoarea fara TVA a contractului. DECLARATIE IMM
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE (DACA ESTE CAZUL)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei, certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si locale valabile la data deschiderii ofertelor sau in cazul in care operatorul economic nu poate prezenta certificatele mai sus mentionate conform solicitarii, acesta va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul legal, prin care confirma ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, in conformitate cu HGR 925/2006 actualizata, art. 11, alin. 4, 5, 6.;, certificat constatator emis de Of. Reg. Comertului de pe langa Tribunal - pt. persoane juridice romane, documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica in conf. cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit - pt. persoane juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie cifra de afaceri globala (pe ultimii 3 ani), Informatii privind situatia financiara; in cazul in care formularul nu este vizat de DGFP acesta va fi insotit de bilantul contabil la data de 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta in cadrul documentelor de eligibilitate dovada ca detin omologarea produselor. Pentru produsele care nu sunt omologate, in termen de 10 zile lucratoare dupa adjudecarea licitatiei, contractantul /producatorul trebuie sa demonstreze ca a demarat procedura de omologare a produselor care fac obiectul acordului cadru, conform procedurii OM-CERT 01 RO anexata la CGF-RO. In caz contrar acordul cadru va fi reziliat si se va retine garantia de participare si/sau de buna executie constituita la acesta. Durata necesara omologarii este de 30 de zile;Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea in totalitate a Procedurii de omologare, pentru produsele care nu sunt omologate;Declaratie privind respectarea termenului de omologare;Autorizatii pentru livrarea produselor (in cazul distribuitorilor);Lista de produse, care cuprinde produse furnizate in ultimii 3 ani, de natura produselor ofertate, a caror valoare insumata va fi de 800.000 lei.Pentru fiecare contract prevazut in liste se vor prezenta recomandari din partea beneficiarilor.Prezentarea de recomandari care nu au legatura cu contractele prevazute in liste, nu se iau in considerare;Declaratie care contine informatii privind persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului;inf.subcontractanti/asociati, certificari de calitate, certificate mediu sau lista proceduri mediu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2009 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE ATASATA PREZENTULUI ANUNT DE PARTICIPARE IN SECTIUNEA "DOCUMENTATIE SI CLARIFICARI". RASPUNSURILE LA EVENTUALELE CLARIFICARI LA DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE SOLICITATE DE OPERATORII ECONOMICI IN FORMA SCRISA SI TRANSMISE LA FAX. NR.0241/805.311, SE VOR ATASA PREZENTULUI ANUNT DE PARTICIPARE LA SECTIUNEA "DOCUMENTATIE SI CLARIFICARI".Achizitie in regim de urgenta, cu respectarea prevederilor OUG 34/2006, art. 113
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: : 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL , SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: STR. TRAIAN NR. 23, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616.003, Email: [email protected], Fax: 0241/616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMENUL DE DEPUNERE A CONTESTATIEI VA FI DE CEL MULT 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTIINTA DE CATRE CONTESTATOR DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE IL CONSIDERA NELEGAL.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A. - SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR.89A CONSTANTA, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900587, Romania, Tel.0241.805046, Email: [email protected], Fax: 0241/616.340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2009 04:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer