Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de ? Servicii de baze de date?


Anunt de participare numarul 133658/06.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Adresa postala: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Punct(e) de contact: Liliana Corbeanu, Tel. +40 213191900, Email: [email protected], Fax: +40 213191966, Adresa internet (URL): www.ase.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de? Servicii de baze de date?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Academia de Studii Economice, Biblioteca Centrala
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
carti electronice (loturile 1 si 2), baza de date periodic (lotul 3)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72320000-4 - Servicii de baze de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1:11 CARTI ELECTRONICE PLATFORMA PROQUEST
lot 2:2 CARTI ELECTRONICE PLATFORMA SPRINGERLINK
lot 3:2 BAZA DE DATE JSTOR
Valoarea estimata fara TVA: 608, 916.79RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-8240 lei pentru Lotul 1-3764 lei pentru Lotul 2-174 leipentru Lotul 3(=2% din valoarea estimata a contractului, conform art 43^1 OUG 34/2006)si se va constitui in unul din urmatoarele moduri: a)¹ printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;a)² prin plata cu numerar la Casieria A.S.E., situata la parterul cladirii din str. Caderea Bastiliei nr. 2 ? 4, orar de functionare: luni ? joi: intre orele 11.00 ? 14.00, iar vineri intre orele 11, 00 ? 12, 30;a)³ prin virament, cu ordin de plata, in contul de garantii al autoritatii contractante, respectiv: IBAN RO82 TREZ 7015 005X XX00 0178 ? Trezoreria Sector 1 Bucuresti.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile - egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA.Se constituie prin: b1) un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; b2) prin retinerisuccesive succesive din sumele datorate pentru facturi partialeintr-un cont deschis de contractantla Trezoreria Statului, conform articolului 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (respectiv legea 1045/2011)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri externe nerambursabile- Loturilenr. 1 si 2Venituri propriiLotul nr. 3
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privindeligibilitateaCompletareaFormularuluinr. 3- Modele Formulare ;
Nota : Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006CompletareaFormularuluinr 4- Modele formulare;
Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Completarea Formularului nr. 5- Modele Formulare
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006
CompletareaFormularuluinr. 6 - Modele Formulare ;
Nota: Documentul se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul
Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta
CompletareaFormularuluinr. 7 - Modele Formulare ; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
1.Persoane juridice/ fizice romane:
Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa rezulte ca: -domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii (servicii de baze de date- ebooks uri, baze de date periodice)-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventeisau ca societatea se afla in incapacitate de plata
2. Persoane juridice/ fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere
profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil
Angajament de sustinere financiara, daca este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestaride serviciisimilare in ultimii 3 ani :1 saumaxim 2 contracte cumulate, prin care sa se confirmeprestareaservicii similarein valoare de 350.000 lei fara TVA pentru Lotul 1 respectiv 150.000 lei fara TVA pentru Lotul 2.
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)
Angajament de sustinere tehnica / profesionala, daca este cazul
Informatii privind subcontractarea / asocierea, daca este cazul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementele ofertei care fac obiectul procesului de licitatie electronica: pretul.Licitatia electronica se va realiza si finaliza intr-o singura runda. Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile: -numarul participantilor in runda respectiva a licitatiei electronice;
- preturi sau valori noi prezentate in cadrul rundei de licitare de catre alti ofertanti;La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP, carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza, de catre autoritatea contractanta.Nu exista limite pana la care oferta poate fi imbunatatita.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
290din 30.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2012 12:00
Locul: cladirea din str Caderea Bastiliei nr.2-4, sector 1, etaj 2, Sala 0219 - ? Robert Schuman?
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSDRU/86/1.2/S/58132, cu titlul ?PARTENERIAT PENTRU MODERNIZAREA SI REORGANIZAREASERVICIILOR BIBLIOTECILOR UNIVERSITARE? (Proiect cofinantat de Uniunea Europeana, prin Fondul Social European, Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013)PENTRU LOTURILE 1 SI 2
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in carese constata ca ofertele clasate ( conformClasament SEAP, rezultat dupa licitatia electronica) pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Academia de Studii Economice -Oficiul Juridic
Adresa postala: Piata Romana nr.6, sector 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010374, Romania, Tel. +40 213191900/01, Fax: +40 213191966
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2012 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer