Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE DE CONTOARE DE ENERGIE ELECTRICA PENTRU BUNA DESFASURARE A ACTIVITATII DE MASURARE IN ANUL 2013


Anunt de participare (utilitati) numarul 140174/03.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010621, Romania, Punct(e) de contact: MIRCEA CLAUDIU TITA, Tel. +40 212085309, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 212085314, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala pe actiuni, cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACHIZITIE DECONTOARE DE ENERGIE ELECTRICA PENTRU BUNA DESFASURARE A ACTIVITATII DE MASURARE IN ANUL 2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: -S.C.FDEE?ELECTRICA DISTRIBUTIE?MUNTENIA NORD S.A.
-S.C.FDEE?ELECTRICA DISTRIBUTIE?TRANSILVANIA NORD S.A.
-S.C.FDEE?ELECTRICA DISTRIBUTIE?TRANSILVANIA SUD S.A.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 52, 688, 132.77RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza a se incheia cate 2 contracte subsecvente acordului cadru pentru fiecare filiala beneficiara pentru fiecare lot de produse
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contoare, servicii de montaj si facilitati conform solicitarilor F.D.E.E. ELECTRICA Muntenia Nord, F.D.E.E. ELECTRICA TransilvaniaNord si F.D.E.E. ELECTRICA Transilvania Sud
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38554000-3 - Contoare de electricitate (Rev.2)
38552000-9-Contoare electronice (Rev.2)
38553000-6-Contoare magnetice (Rev.2)
51110000-6-Servicii de instalare a echipamentului electric (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati estimate pentru incheierea unui singur contract subsecvent conform art.66, lit. f) din HG nr.925/2006:
Lot 1- MAE (monofazat, afisaj electronic), Nr. min.estimat 4450, Nr.max.estimat 8900; Lot 2- MAE B(monofazat, afisaj electronic, bidirectional), Nr. min.estimat 15, Nr.max.estimat 30; Lot 3- MAE CTP(monofazat, afisaj electronic, limitare putere maxima absorbita), Nr. min.estimat 13, Nr.max.estimat 26; Lot 4- MAM (monofazat, electronic, afisaj mecanic), Nr. min.estimat 6000, Nr.max.estimat 7000; Lot 5- MAE FCC (monofazat, afisaj electronic, fara ceas de comutare), Nr. min.estimat 666, Nr.max.estimat 1332; Lot 6- TMI 2 (trifazat, montaj indirect 2 sisteme, minim 8 curbe de sarcina), Nr. min.estimat 15, Nr.max.estimat 30; Lot 7- TMI 3 (trifazat, montaj indirect 3 sisteme, minim 8 curbe de sarcina), Nr. min.estimat 51, Nr.max.estimat 102; Lot 8- TMS (trifazat, montaj semidirect , minim 8 curbe de sarcina), Nr. min.estimat 34, Nr.max.estimat 68; Lot 9- TMD-FR (trifazat, montaj direct), Nr. min.estimat 542, Nr.max.estimat 1084; Lot 10- TMD(trifazat, montaj direct, minim 8 curbe de sarcina), Nr. min.estimat 700, Nr.max.estimat 1400; Lot 11- TMD GE (trifazat, montaj direct, gama extinsa, minim 16 curbe de sarcina), Nr. min.estimat 750, Nr.max.estimat 1500; Lot 12- TMD CTP (trifazat, montaj direct, releu deconectare, deconectare automata la depasirea transei de maxim 50 kW reglabil), Nr. min.estimat 5, Nr.max.estimat 10; Lot 13- TMD GL (trifazat, montaj direct), Nr. min.estimat 1, Nr.max.estimat 2; Lot 14- TMD S (trifazat, montaj direct, facilita?i reduse cu func?ii speciale), Nr. min.estimat 50, Nr.max.estimat 62; Lot 15- CI (contoare electromagmetice, induc?ie), Nr. min.estimat 23427, Nr.max.estimat 46853; Lot 16- Adaptoare active, Nr. min.estimat 160, Nr.max.estimat 200; Lot 17- Multiplexoare MUX, Nr. min.estimat 4, Nr.max.estimat 6; Lot 18- Modem aferent contor electronic, Nr. min.estimat 50, Nr.max.estimat 75
Valoarea estimata fara TVA: 52, 688, 132.77RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara, etc.), de o societate de asigurari sau prin virament bancar, valabila pentru o perioada de120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor).In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este: cod IBAN: RO30RNCB0072022253590013?BCR, sector 1. Dovada constituirii garantiei prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.In conf. cu art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004 priv stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii: "IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii?.Astfel se va completa o Decl. privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM-urilor. AC are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;in cazul aplicarii disp. art.278^1 din OUG nr.34/2006, se vor retine sumele prezentate pentru fiecare lot de produse in parte in Anexa B la prezenta sectiune.Conversia leu / valuta pentru echivalarea garantiei de participare se va face la cursul BNR publicatin data de 15.10.2012. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 10 % din valoarea de atribuire a contractului, fara TVA. - Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara, etc.) sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. - Modul de restituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: Conform art. 92, alin (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: surse proprii. Plata se va face prin Ordin de Plata conform contractului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
(a) Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea-Completata in conformitate cu Formularul nr. 3din SectiuneaIII- Formulare;Observatie: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
(b) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Completata in conformitate cu Formularul nr. 4 din SectiuneaIII- Formulare; Observatie: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
(c)Informatii privind asociatii (Numai daca este cazul)- In cazul asocierii se va prezenta un acord sau o scrisoare preliminara de asociere cu respectareaFormularului nr. 5 din SectiuneaIII- Formulare
(d) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din SectiuneaIII- Formulare; Observatie: Vor depune declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006toti Ofertantii / Candidatii / Ofertantii asociati / Subcontractantii / Tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire. Pentru completarea acestei declaratii precizam persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante:
- Ioan ROSCA ? Director General;
- Silvia PREDA ? Director DEAC;
- Silvia NIJLOVEANU ? Director DJRUCMC;
- Ioan DUMBRAVA ? Director Operatiuni;
- Marian GEANTA? Director Adj. Operatiuni
- Ioan SILVAS? Director Adj. Operatiuni
- Claudiu Mircea TITA ? Sef Serviciu APSL
- Marian VINATORU- Sef Birou Operator Masura
(e) Certificat de participare la ?licitatie? cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 al Presedintelui ANRMAP- Completata in conformitate cu Formularul nr. 7 din SectiuneaIII- FormulareObservatie: Vor semna Certificatul de participare la ?licitatie? cu oferta independenta toti Ofertantantii / Ofertantii asociati participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire
(f) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/ documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania- Se vor prezenta certificate tip, eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic. Se vor prezenta in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.
Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident. a)Pentru Persoane juridice romane: Certificat constatator, in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stamplilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data solicitata de prezentare a acestuia de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: unul dintre domeniile de activitate ale ofertantului corespunde obiectului procedurii;b)Pentru persoane fizice romane-Orice document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Se va prezenta in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic;c)Persoane fizice/juridice straine-Documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii (certificate, caziere judiciare, forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta profesionala. Documentele se vor prezenta in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic;Observatie: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in Limba Romana. Observatia este valabila atat pentru oferta inaintata cat si pentru documentele ce o insotesc.Pentru operatorul/operatorii economici a carei oferta se claseaza pe primul loc in urma analizei comisiei de evaluare, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita operatorilor care au depus Certificatul Constatator emis de ORC in copie sa prezinte autoritatii contractante Certificatul ORC in copie legalizata sau originalul pentru verificarea conformitatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturi contabile la data de :31.12.2009, 31.12.2010 respectiv 31.12.2011 inclusiv contul de profit si pierderi.
Candidatul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifrade afaceri globala, in ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011), cel putin egala cu cea solicitata pentru fiecare lot ofertat in parte conform sumelor mentionate in Anexa 1 la Documentatia Descriptiva, parte din documentatia de atribuire.Pentru conversia leu / valuta pentru cifra de afaceri se va lua in calcul cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare din anii pentru care s-a solicitat prezentarea cifrei de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele livrari de produse furnizate in ultimii 3 ani
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) aufurnizat produse similare celor solicitate prin documentatia de atribuire pentru fiecare lot pentru care se depune oferta, a caror valoare sa fie cel putin egala cu sumele mentionate in Anexa 1 la Documentatia Descriptiva, privind experienta similara minim solicitata pentru fiecare lot de produse ofertat. Ca dovada a indeplinirii cerintei obligatorii ofertantul va prezentadocumente / contracte/ procese verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare.
Conversia leu / valuta pentru experienta similara se va face la cursul BNR publicatin data de 15.10.2012 (data la care s-a estimat valoarea acordului cadru).
Prezentarea unei liste a principalelor livrari de produse furnizate in ultimii 3 ani, continand perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; Contractele privind experienta similara vor acoperi in mod obligatoriu toata gama de produse ofertate.
Prezentarea unei copii pentru minim 1 contract (parti relevante ale acestuia) declarat/declarate in Anexa nr. 8P1la Formularul nr.8P din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului si semnaturile partilor. Copiile respective vor fi certificate prin semnarea pe proprie raspundere a documentelor (numele, prenumele si semnatura reprezentantului legal), cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic
Prezentarea livrarilor de produse similare se confirma prin minim 1 recomandare / certificare / confirmare emisa sau contrasemnata de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar pentru fiecare tip de produs ofertat. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei recomandari/certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere a operatorului economic
Prezentarea la deschiderea candidaturilor de mostre a produselor care fac obiectul achizitiei, a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru
Prezentarea Atestatului emis de ANRE (Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energie) pentru lucrari in instalatii si verificarea montarii contoarelor monofazate, in copie cu mentiunea de "conform cu originalul"
Prezentarea Avizului BRML (Biroul Roman de Metrologie Legala) pentru activitatea de montare mijloace de masurare pentru contoarele monofazate. Avizul BRML se va prezenta in copie cu mentiunea de "conform cu originalul"
Certificat de atestare a sistemului de management al calitatii emis in conformitate cu standardul ISO 9001, valabil la data limita de depunere a candidaturilor.
a) In cazul in care un operator economic nu detine un certificat de calitate, astfel cum este solicitat autoritatea contractanta va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii (art. 193 din O.U.G.nr.34/2006)
b) In sensul celor prevazute la articolul 193 din O.U.G.nr.34/2006 constituie o dovada ca operatorul economic respectiv are asigurat unui nivel corespunzator al calitatii un document emis de o societate de certificare in domeniul calitatii in care se precizeaza ca auditul de certificare a fost finalizat urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Punctajul propunerilor financiare se calculeaza cu algoritmul P(f)=(V0/Vn)x100
2.
Componenta tehnica
30%
Descriere: Pentru a aprecia, din punct de vedere tehnic, ofertele se va proceda conform celor prevazute in Anexa 1 la Documentatia Descriptiva
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9900/24909/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2012 11:00
Locul: SediulS.C. ELECTRICA S.A. Bucuresti, str. Grigore Alexandrescunr. 9, Sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati si reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus candidatura / oferta in cadrul procedurii de atribuire a acordului cadru
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile, obtin acelasi punctaj maxim, atunci in vederea atribuirii acordului cadru va fi declarat castigator operatorul economic a carui propunere financiara are cel mai mic pret.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile in conformitate cu dispozitiile art.256^2 din OUG nr.34/2006Data luarii la cunostinta a datelor din cadrul Documentatiei de Atribuire se considera a fi data publicarii Documentatiei de Atribuire in SEAP.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Electrica SA ? Directia Juridica, Resurse Umane, Control Managerial si Comunicare
Adresa postala: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010621, Romania, Tel. +40 212085012, Email: [email protected], Fax: +421 2085314, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.11.2012 18:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer