Licitatie Publica - Achizitie de Folii pentru EM Rm. Valcea, Salina Slanic Prahova, Salina Cacica, Salina Ocna Dej, Salina Targu Ocna, Salina Ocna Mures, sucursale ale Societatii Nationale a Sarii S.A.
Anunt de participare numarul 144727/03.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala a Sarii - SA
Adresa postala: Calea Victoriei 220, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010099, Romania, Punct(e) de contact: Andreea Albu, Tel. +40 213178981, In atentia: Daniel Aldea, Email: [email protected], Fax: +40 213178980, Adresa internet (URL): www.salrom.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate nationala
Activitate (activitati)
Altele: extractia sarii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie deFolii pentru EM Rm. Valcea, Salina Slanic Prahova, Salina Cacica, Salina Ocna Dej, Salina Targu Ocna, Salina Ocna Mures, sucursale ale Societatii Nationale a Sarii S.A.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: EM. Rm Valcea, jud. Valcea
Salina Oc Dej, jud. Cluj
Salina Slanic Prahova, jud. PH
Salina Tg Ocna, jud. Bacau
Salina Oc Mures, jud. Alba
Salina Cacica, jud. Suceava
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de Folii pentru EM Rm. Valcea, Salina Slanic Prahova, Salina Cacica, Salina Ocna Dej, Salina Targu Ocna, Salina Ocna Mures, sucursale ale Societatii Nationale a Sarii S.A..
Repartizarea pe sucursale si specificatiile tehnice se regasesc in Caietul de sarcini .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44172000-6 - Folii (constructii) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatle pentru fiecare reper in parte si pentru fiecare sucursala in parte, precum si specificatiile tehnice se regasesc in caietul de sarcini.Valoarea estimata a contractului este de 3916150lei.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 916, 150RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 51500 lei in cazul in care se depune oferta pentru toate cele 5 loturi;Garantia de participare, in situatia in care nu se depune oferta pentru toate loturile este de: - lot 1 ?6.000 lei;
- lot 2 ?4.500 lei;
- lot 3 -7.000 lei;
- lot 4 ?28.000 lei;
- lot 5 ? 6000 Lei.Pentru echivalenta in alta valuta decat leul, se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR din ?a cincisprezecea zi inainte de data limita de depunere a ofertei".Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor, perioada egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare: conform art.86 din H.G 925/2006.Daca ofertantul este IMM, indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute de legislatia in vigoare.Garantia pentru participare se poate constitui astfel: ?prin ordin de plata in contul RO44BRDE445SV65087244450 deschis laBRD sucursala Dorobanti, sau?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul nr. 6) ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare conform cu art. 278 din OUG34/2006.Restituirea garantiei pentru participare se face pe baza unei cereri depuse la sediul Societatii Nationale a Sarii SA ? Serviciul Achizitii, indicand contul bancar sibanca unde se vor vira banii si denumirea procedurii (Formular 30). 5% din valoarea contractului, fara TVA. IMM vor constitui doar 50% din valoarea garantiei de buna executie.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - instrument de garantare emis de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, prezentat in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)- Completarea Formularului 10, in original
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Completarea Formularului 11, in original.
Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie sau care sunt direct implicate in organizarea procedurii de achizitie sunt urmatoarele:
Aurel Bucur ? Director General;
Adrian Voicu ? Director Economic;
Grudnicki Nicolae ? Director Productie;
Muraru Gabriel ? Director TIC;
Francisc Torpenyi ? Director Tehnic;
Tanasa Lucia ? Director Vanzari;
Ciobotaru Ciprian ? Director Management;
Radu Ene ? Director Turism;
Daniel Aldea ? Sef Serviciu.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Completarea Formularului 8, in original.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Completarea Formularului 9, in original.
Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea:
- Certificatului de atestare fiscala , eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. La deschiderea ofertelor se vor anexa documente justificative pentru aceste inlesniri.
Calitatea de participant la procedura - Prezentarea Formularul 13. Certificat constatator emis de ONRCdin care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.
Ofertantul trebuie sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri.
Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma ?copie conform cu originalul?.
Certificat de inregistrare in scopuri de TVA - Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma ?copie conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale - Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Pentru valorile exprimate in alta valuta decat leu, se va utiliza cursul leu/valuta mediu comunicat de BNR pentru anii 2010, 2011, 2012.
Se vor prezenta in copie bilanturile contabile corespunzatoare exercitiilor financiare incheiate pentru anii 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente.Autoritatea contracta lasa la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate pentru justificarea cifrei de afaceri pe 2012.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate nu sunt relevante.Persoanele juridice straine vor prezenta bilanturile contabile sau alte documente edificatoare, echivalentele documentelor solicitate pentru ofertantii romani, in copie, insotite de traducerea legalizata in limba romana a acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Se va completa si prezenta Formularul 14 ? informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara in ultimii 3 aniTabelul anexat formularului 16 A ? Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani", continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru valorile exprimate in euro, se va utiliza cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.
Pentru efectuarea conversiei altor monede decat Euro sau Leu se vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre
Banca Nationala si se vor specifica ratele utilizate in oferta depusa.
Certificarea calitatii produselor livrate
Acord de asociere ( in cazul in care mai multi operatori economici doresc sa se asocieze cu scopul de a depune oferta comuna).
Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv: manualul calitatii sau certificat ISO 9001? pentru furnizor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Ofertantii vor prezenta o declaratie privind principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (Formularul nr. 16A), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Ofertantii vor prezenta: - Certificat de calitate;
- Declaratia de conformitate a produselor livrate prevazuta de HG nr. 621/2005;
- Buletin de analiza emis de un laborator/institut autorizat.In cazul asocierii, toti operatorii implicati vor trebui saindeplineasca cerintele solicitate la: - situatia personala;
- capacitatea de exercitare a activitatii profesionale;
- situatia economica si financiara si capacitata tehnica si profesionala (care se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului).In acest caz, oferta financiara si oferta tehnica vor fi semnate de catre toti asociatii.Documente edificatoare care sa ateste certificarea sistemului calitatii conform ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare
10%
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.08.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2013 12:00
Locul: Calea Victoriei, nr 220, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate sa participe la deschiderea ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista doua sau mai multe oferte admisibile clasate pe primul loc cu punctaj maxim egal, departajarea se va face prin desemnarea ca si castigatoare oferta operatorului economic cu cel mai mic pret.In cazul in care exista doua sau mai multe oferte admisibile cu cel mai mic pret egal, departajarea se va face prin depunerea unei noi oferte financiare in plic sigilat de catre toti ofertantii aflati in aceasta situatie pana la termenul stabilit in acest sens de autoritatea contractanta.Livrarea se va face in baza comenzilor ferme ale sucursalelor autoritatii contractante, in functie de necesitati.Atentie!! Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original, copie legalizata si/sau copie in vederea participarii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nicio raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.Se pot depune oferte pentru unul sau mai multe loturi. In cadrul unui lot nu se accepta oferte partiale.Informatii despre loturi sunt prevazute in caietul de sarcini .Informatii privind subcontractantii, daca eset cazul, se va completa Formularul 26.- Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti/asociati si specializarea acestora insotita si de acordurile de subcontractare/asociere si datele de recunoastere ale subcontractantilor/asociatilor propusi.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art .256, ind 2, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii
Adresa postala: Calea Victoriei, nr. 220, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010099, Romania, Tel. +40 213178980/88, Email: [email protected], Fax: +40 213178990, Adresa internet (URL): www.salrom.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2013 11:34