Licitatie Publica - Achizitie de servicii postale de distribuire a corespondentei
Anunt de participare numarul 114712/27.01.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUI BRASOV
Adresa postala: STR. M. KOGALNICEANU, NR. 7, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul achizitii publice, Tel. 0268 308434, In atentia: IONEL NECHITA; IOAN PELIN, Email: [email protected], Fax: 0268 547730, Adresa internet (URL): www.bv.finantepublice.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie deserviciipostale de distribuire a corespondentei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: D.G.F.P. BRASOV, Brasov, str. Mihail Kogalniceanu nr. 7, cod postal 500090
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie deserviciipostale de distribuire a corespondentei astfel : scrisori simple nerecomandate;scrisori recomandate fara confirmare de primire;scrisori recomandate cu confirmare de primire.
Cantitati estimate: intre 250.000 trimiteri postale si 400.000 trimiteri postale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64112000-4 - Servicii postale de distribuire a corespondentei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie deserviciipostale de distribuire a corespondentei astfel : scrisori simple nerecomandate;scrisori recomandate fara confirmare de primire;scrisori recomandate cu confirmare de primire.
Cantitati estimate: intre 250.000 trimiteri postale si 400.000 trimiteri postale.
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se stabileste in suma = 10000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
credite bugetare ale aferente anului 2011
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
cf. art. 41, 44 si 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire atasata in SEAP1.Declaratie privind eligibilitatea2.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale3.Certificat de atestare fiscala4.Cazier fiscal5.Declaratie privind neincadrarea situatiile prevazute la art 1816.Declaratie privind calitatea de participant la procedura7.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului8.Certificatul de inregistrare fiscala9.Documentul care atesta ca ofertantul este inregistrat in SEAP10.Declaratie pe proprie raspundere insotita dedocumente din care sa rezulte capacitatea de a livra trimiterile de corespondenta la orice adresa postala de pe teritoriul national si lista localitatilor acoperite de reteaua proprie a prestatorului sau colaborare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire atasata in SEAP1.Fisa de informatii generale cuprinzand cifra de afaceri pe ultimii trei ani2.Bilantul contabil la: 31.12.2008; 31.12.2009 si 30.06.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire atasata in SEAP
1.Declaratie privind listaprincipalelor prestari de servicii postaleefectuate in ultimii 3 ani
2.Recomandare
3.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
5. Documente de certificare: certificat ISO 9001;certificat ISO 270016. Certificatul-tip de atestare a dreptului de a furniza servicii postale
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
licitatie deschisa offline cu organizarea licitatiei electronice ca faza finala, intr-o singura runda, potrivit criteriului pretul cel mai scazut
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8865
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.02.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.03.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.02.2011 12:00
Locul: sediul DGFP Brasov, str. M.Kogalniceanu nr. 7, et. VI, cam. 605
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cf. art. 33(2)din HG 925/2006
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, CUI 20329980, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4(021)310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4(021)310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5(cinci) zile, conform art. 256^2 din OUG 34/2006 modificat de art. 50^2/ Legea 278/2010persoana vatamata poate sesiza CNSC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul achizitii publice al DGFP Brasov
Adresa postala: str. Mihail Kogalniceanu nr. 7, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Tel. 0268/308434, Email: [email protected], Fax: 0268/547730, Adresa internet (URL): www.bv.finantepublice.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.01.2011 14:09