Licitatie Publica - Achizitie de servicii de publicitate media in presa scrisa (anunturi publicitate intr-un cotidian national de larga circulatie si intr-un cotidian local Brasov)
Anunt de participare numarul 107915/15.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUI BRASOV
Adresa postala: STR. M. KOGALNICEANU, NR. 7, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Punct(e) de contact: Compzrtimentul Achizitii Publice DGFP Brasov, Tel. 0268 308485, In atentia: Ioan Pelin si Ionel Nechita, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0268 315189
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie deservicii de publicitate media in presa scrisa (anunturi publicitate intr-un cotidian national de larga circulatie si intr-un cotidian local Brasov)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: D.G.F.P. BRASOV, Brasov, str. Mihail Kogalniceanu nr. 7, cod postal 500090
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie deservicii de publicitate media in presa scrisa (anunturi publicitate intr-un cotidian national de larga circulatie si intr-un cotidian local Brasov) conform documentatiei de atribuire atasata in SEAP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie deservicii de publicitate media in presa scrisa
LOTUL I: anunturi intr-un cotidian national de larga circulatie pe baza de comanda emisa de autoritatea contractanta;
LOTUL II : anunturi intr-uncotidian localBrasov, pe baza de comanda emisa de autoritatea contractanta;
conform doc de atribuire atasata in SEAP
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: Lot I = 2400 lei, Lot II = 1600 lei; Total garantie: 4000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare an 2010 si 2011
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
cf. art. 41, 44 si 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire atasata in SEAP1.Declaratie privind eligibilitatea2.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale3.Certificat de atestare fiscala4.Cazier fiscal5.Declaratie privind neincadrarea situatiile prevazute la art 1816.Declaratie privind calitatea de participant la procedura7.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului8.Certificatul de inregistrare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire atasata in SEAP1.Fisa de informatii generale cuprinzand cifra de afaceri pe ultimii trei ani2.Bilantul contabil la: 31.12.2007; 31.12.2008 si 31.12.2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
conform documentatiei de atribuire atasata in SEAP1.Fisa de informatii generale cuprinzand cifra de afaceri pe ultimii trei ani2.Bilantul contabil la: 31.12.2007; 31.12.2008 si 31.12.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire atasata in SEAP1.declaratie privind lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani2.Recomandare3.Declaratie privind efectivul mediu anual de personal angajat
4.Certificat de audit BRAT PE ANUL 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
conform documentatiei de atribuire atasata in SEAP1.declaratie privind lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani2.Recomandare3.Declaratie privind efectivul mediu anual de personal angajat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
38958
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.11.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2010 08:30
Locul: sediul DGFP Brasov, str. M.Kogalniceanu nr. 7, et. VI, cam. 605
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cf. art. 33(2) HG 925/2006
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, CUI 20329980, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4(021)310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4(021)310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: b-dul Eroilor nr. 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel. 0268 475 146, Email: [email protected], Fax: 0268 475 146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5(cinci) zile, conform art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul achizitii publice al DGFP Brasov
Adresa postala: str. Mihail Kogalniceanu nr. 7, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Tel. 0268/308434, Email: [email protected], Fax: 0268/547730, Adresa internet (URL): www.bv.finantepublice.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2010 13:18