Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie de accesorii angiografie, angioplastie, sistem de radiodiagnosticare,implanturi chirurgicale si endoproteze coronariene


Anunt de intentie numarul 14835/17.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Cardiovasculare "Prof.Dr.C.C. Iliescu"
Adresa postala: Sos. Fundeni Nr.258, Sect. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 72435, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Dumitrescu, Tel.0213108464, Email: [email protected], Fax: 0314251520
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
achizitie de accesorii angiografie, angioplastie, sistem de radiodiagnosticare, implanturi chirurgicale si endoproteze coronariene
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : la sediul institutului
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 6, 649, 968.97RON
achizitie de accesorii angiografie, angioplastie, sistem de radiodiagnosticare, implanturi chirurgicale si endoproteze coronarienecod cpv 33111710-1; 33111730-7; 33111800-9; 33124130-5; 33184100-4; 33184500-8
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33111710-1 - Accesorii pentru angiografie (Rev.2)
33111730-7-Accesorii pentru angioplastie (Rev.2)
33111800-9-Sistem de radiodiagnosticare (Rev.2)
33184100-4-Implanturi chirurgicale (Rev.2)
33184500-8-Endoproteze coronariene (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
se vor incheia contracte de furnizare cu valabilitate pana la 31.12.2009 cu posibilitatea prelungirii pana la data de 30.04.2010.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
13.02.2009 18:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer