Licitatie Publica - Achizitie de accesoriu pentru spectropolarimetrul Jasco J-815-150S: modul pentru fluorescenta
Anunt de participare numarul 147590/29.10.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea din Bucuresti
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050107, Romania, Punct(e) de contact: Cristi Sandu, Tel. +40 213077376, Email: [email protected], Fax: +40 213139575, Adresa internet (URL): www.unibuc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de accesoriu pentru spectropolarimetrul Jasco J-815-150S: modul pentru fluorescenta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bd. Regina Elisabeta4-12, Unversitatea din Bucuresti, Facultatea de Chimie, etaj 2, camera E217
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Accesoriu pentru fluorescenta totala si spectre de emisie dicroica pentru spectropolarimetrul Jasco modelul J-815-150S cu
monocromator pentru fluorescenta care masoara spectre de excitare si emisie pentru modelul Jasco J-815-150-S; controlat de softul dedicat modelului J-815 SpectraManager II.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38433000-9 - Spectrometre (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Accesoriu pentru fluorescenta totala si spectre de emisie dicroica pentru spectropolarimetrul Jasco modelul J-815-150S cu
monocromator pentru fluorescenta1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 42, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
850 lei (maxim 2 % din val. estim. fara TVA)se poate constitui (in RON sauin valuta iar cursul leu-valuta la care se va face raportarea va fi cursul BNR din data stabilita cu 7 zile inainte de data limita de depunere aofertelor)conform art. 86 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, in unul din urmatoarele moduri: - Virament bancar, acarui dovada va fi prezentata pana cel traziu la data si ora limita stabilite pentru deschiderea ofertelor, in contul deschis de autoritateacontractanta este urmatorul: RO57TREZ7055005XXX000186 deschis la Trez. Sect.5 - Depunere la casieria Universitatii din Bucuresti, b-dulMihail Kogalniceanu 36-46, sector 5, Bucuresti; - Scrisoare de garantie bancara; - Instrument de garantare emis de o societate de asiguraresau de o societate bancara; 1.In cazul in care operatorul economic face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 dinLg. 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta se demonstreaza princompletarea pe proprie raspundere a declaratiei conform art. 6 din Ordonanta 27/2006, anexa 1. 2.Valabilitarea garantiei de participare va fide 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. 3.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original siva fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Conditii de restituire a garantiei de participare va fi restituita de autoritateacontractanta cu respectarea prevederilor art. 88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Conditii de retinere a garantiei departicipare Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, operatorul economic pierzand astfel suma constituita, atunci cand se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 38, alin. (4) si art. 87, alin. (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarileulterioare. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului, fara T.V.A.Garantia de buna executie va fi exprimata in lei si se poate constitui conform art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarileulterioare, intr-unul din urmatoarele moduri: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, incuantumul prevazut anterior;
- Numerar, depus la casieria Universitatii din Bucuresti, b-dul Mihail Kogalniceanu 36-46, sector 5, Bucuresti1. In cazul in care operatorul economic face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004, privindstimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta se demonstreaza princompletarea pe proprie raspundere a declaratiei conform art. 6 din Ordonanta 27/2006, anexa 1, care modifica Legea 346/2004.2. Valoarea exacta a garantiei de buna executie va fi comunicata de autoritatea contractanta operatorului economic castigator, princomunicarea privind rezultatul aplicarii procedurii si va fi 10% din pretul contractului, fara T.V.A.Autoritatea contractanta are obilgatia de a elibera/restitui valoarea garantiei de buna executie in conformitate cu art. 92, alin. (1) din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CONTRACTE DE CERCETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea Formularului 1 - incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la
procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr. 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Completarea
Formularului 2 - Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in
aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-
Completarea Formularului 3 - In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de
art.181 din O.U.G nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Completarea unei declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din
Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarileulterioare - formularul 4 in original- semnat si stampilat;Documentele cerute la punctele 1-4 se vor prezenta in original semnate si stampilateLisat persoanelor din cadrul autoritatii contractante responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este: Prof. Univ. Dr. Mircea DumitruProf. Univ. Dr. Maria VoineaProf. Univ. Dr. Liviu PapadimaProf. Univ. Dr. Emil BarnaProf. Univ. Dr. Magdalena PlatisEc. Adrian AlbuIng. Florinel MiulescuEc. Cristi SanduSorana IonescuCristina TabletIulia Matei Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului. (Persoane juridice romane) Modalitatea de indeplinire
si aplicabilitatea in cadrul procedurii - prezentarea Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului, dincare sa rezulte obiectul de activitate care are corespondent in condul CAEN, pentru persoane juridice romane .Nota: - in cazul in care furnizarea produselor solicitate, nu este activitatea principala, operatorul economic are obilgatia de a sublinia codul
activitatii in baza caruia poate desfasura in mod legal activitatea (producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta
documentatie de atribuire)
Documentele cerute pot fi prezentate in oricare dintre formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
ultimul bilant contabil, inregistrat si vizat de catre organele competente
pentru anul 2012.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- se completeaza Formularul 8 -Informatii generale ofertant.ultimul bilant contabil, inregistrat si vizat de catre organelecompetente pentru anul 2012.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari de produse similareefectuate in ultimii 3 ani continand valoarea livrarilor, prezentat in original, insotit de recomandari/documente constatatoare pentru cea mai importanta livrare de produse similare.
Certificatul sistemului de management al calitatiiSR EN ISO 9001:2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- completarea Formularului- Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valoarea livrarilor, prezentat in original, insotit de recomandari/documente constatatoare pentru cea mai importanta livrare de produse similare.- Prezentarea certificatului sistemului de management al calitatii conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent pentru furnizor.Cerinta se demonstreaza prin prezentarea certificatului, in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila reprezentantului legal al operatorului economic, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care operatorul economic nu are implementat sistemul solicitat autoritatea contractanta accepta un document, emis de o firma de certificare in care se precizeaza ca auditu de certificare a fost finalizat, urmand ca operatorul economic sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o runda de licitatie electronica.Daca da, informatii suplimentare despre licitatia electronica (dupa caz) Pentru a puteaparticipa la faza finala de licitatie electronica, ofertantii trebuie sa fie inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.), avandcertificat digital valid pentru acces in sistem si o adresa de e-mail functionala, precizata in datele de contact din formularul Informatiigenerale atasat la documentatie. Informatii relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concretede realizare a conectarii in vederea participarii la licitatia electronica si disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.roInformatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile: Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: preturi sau valori noiprezentate in cadrul licitatiei electronice precum si la numarul participantilor la licitatia electronica. Precizari specifice : Elementul ofertei careurmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: valoarea ofertei fara TVA, pentru intreaga cantitate de produse. ? eventuale limite alevalorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectulcontractului: NU exista limite ? informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul candaceste informatii vor fi disponibile-sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatiireferitoare la : - existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice - numarul participantilor la licitatia electronica -clasament ? informatiile relevante privind procesul licitatiei electronice : Inainte de lansarea unei licitatii electronice, autoritatea contractantava realiza o evaluare initiala a documentelor de calificare si a propunerii tehnice, conform solicitarilor din documentatia de atribuire, invederea stabilirii ofertelor admisibile. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de latransmiterea invitatiei la faza finala de licitatie electronica Durata unei runde: 1 (una) zi Autoritatea contractanta va atribui contractul deachizitie publica cu respectarea prevederilor art.200 din O.U.G. nr.34/2006. Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urmafinalizarii licitatiei electronice asa cum prevede art.169, alin.(2) din O.U.G. nr.34/2006. Conform prevederilor art. 42 din H.G. nr.1660/2006, lalicitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP si carora le-au fost transmise invitatii de participarela aceasta faza de catre autoritatea contractanta. Dupa incheierea rundei de licitatie electronica, se solicita ofertantilor sa transmitaautoritatii contractante Formularul de oferta si formularul Centralizator de preturi, completate corespunzator in functie de valoarea oferteitransmise in cadrul rundei de licitatie electronica la care au participat. In cazul in care doua sau mai multe oferte se situeaza pe primul loc(acelasi pret) autoritatea contractanta va cere reofertarea pretului intr-un plic sigilat in vederea departajarii ofertelor.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2013 11:00
Locul: Facultatea de Chimie, Bd. Regina Elisabeta 4-12, et. II, cam. E217, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti legal ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru Licitatia Electronica, In cazul in care doua sau mai multe oferte se situeaza pe primul loc (acelas pret), autoritatea contractanta va cerereofertarea pretului intr-un plic sigilat in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 2562 alian.1 litera b din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareVI.4.3)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2013 13:24