Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de articole de echipament necesare echiparii promotiei 2012.


Anunt de participare numarul 138193/15.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 0251 Bucuresti
Adresa postala: Str. Jandarmeriei, nr. 9 - 11, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013894, Romania, Punct(e) de contact: IGJR - Serviciul Achizitii, Tel. +40 214096068, Email: [email protected], Fax: +40 213198071, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de articole de echipament necesare echiparii promotiei 2012.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul U.M. 0251 Bucuresti, precum siSediul scolilor de subofiteri jandarmi din Dragasani si Falticeni.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia echipamentului necesar dotarii absolventilor promotiei 2012 ai M.Ap.N scolarizati pentru Jandarmeria Romana si absolventilor promotiei 2012 a celor doua scoli de subofiteri jandarmi din cadrul M.A.I. (Scolile Dragasani si Falticeni).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35811300-5 - Uniforme militare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL nr. 1 - Coifura militara
1 Sapca iarna subofiteribuc 272
2 Sapca iarna ofiter inferiorbuc 5
3 Palarie subofiter femeibuc 41
4 Caciula subofiter femeibuc 40
5 Caciula subofiter barbatibuc 272
6 Caciula ofiter barbatibuc 5
7 Basc cu emblema subofiterbuc 313
8 Basc cu emblema ofiterbuc 5
LOTUL nr. 2 - Imbracaminte militara din stofa
1 Veston iarna barbatibuc 278
2 Pantalon lung iarna barbatiper 556
3 Pantalon lung vara barbatiper 278
4 Veston iarna femeibuc 40
5 Fusta iarna femeibuc 40
6 Pantalon lung iarna femeiper 40
7 Pantalon lung vara femeiper 40
LOTUL nr. 3 - Camasi militare
1 Camasa alba barbatibuc 278
2 Camasa alba femeibuc 40
3 Camasa bleu barbatibuc 1.112
4 Camasa bleu femeibuc 160
5 Camasa bluza maneca lunga barbatibuc 278
6 Camasa bluza maneca lunga femeibuc 40
7 Camasa bluza maneca lunga (serviciu)buc 318
LOTUL nr. 4 - Incaltaminte militara
1 Pantofi de iarna barbatiper 278
2 Pantofi iarna femeiper 40
3 Ghete cu fermoarper 278
4 Cizme femeiper 40
LOTUL nr. 5 - Echipament militar divers
1 Ciorapi dresper 400
2 Ciorapiper 2.780
3 Manusi din pieleper 318
4 Cravatabuc 318
5 Centura ceremoniebuc 5
6 Geanta tip sportbuc 318
LOTUL nr. 6 - Accesorii militare
1 Suport cu insemn grad si semne arma slt.per 30
2 Suport cu insemn grad si semne arma maistru militar cls. IVper 24
3 Suport insemne grad si semne arma sg.maj.per 1.854
LOTUL nr. 7 - Coifura si imbracaminte militara din ripstop
1 Sapca din tercot cu emblema vara subofiteribuc 313
2 Sapca din tercot cu emblema iarna subofiteribuc 313
3 Sapca din tercot cu emblema vara ofiteribuc 5
4 Sapca din tercot cu emblema iarna ofiteribuc 5
LOTUL nr. 8 - Confectii militare
1 Bluzon barbatibuc 278
2 Bluzon femeibuc 40
3 Scurta cu mesada si guler din blana naturala barbatibuc 278
4 Scurta cu mesada si guler din blana naturala femeibuc 40
5 Scurta cu mesada detasabilabuc 318
6 Manta pentru ploaie barbatibuc 278
7 Manta pentru ploaie femeibuc 40
LOTUL nr. 9 - Imbracaminte militara de protectie termica
1 Costum izotermbuc 318
2 Lenjerie de corp termica (bluza si pantalon)buc 318
LOTUL nr. 10 - Tricotaje militare
1 Puloverbuc 318
2 Fularbuc 318
3 Tricoubuc 318
Valoarea estimata fara TVA: 1, 209, 153RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Val.GP: LOT 1-1.600; LOT 2-3.700; LOT 3-1.950; LOT 4-1.850; LOT 5-1.450; LOT 6-1.100; LOT 7-750; LOT 8-8.000; LOT 9-3.000; LOT 10-550. VAL.TOT.-23.950.Sumele care vor putea fi retinute, din cuantumul GP, in conf cu prev art 278^1 din OUG nr 34/2006, de catre AC in cazul in care CNSC va respinge o eventuala contest ca nefondata, sunt dupa cum urmeaza: LOT 1-806, 87; LOT 2-1.868, 24; LOT 3-985, 80; LOT 4-928, 20; LOT 5-748; LOT 6-553, 32; LOT 7-381, 70; LOT 8-4.013, 16; LOT 9-1.513, 68; LOT 10-292, 56. VAL.TOT.-12.091, 53.Per de valab: GP va fi valabila 120 de zile de la data limita de dep of.Mod de constituire: - prin virament bancar in contul autoritatii contractante U.M. 0251 Bucuresti RO09 TREZ 7005 005X XX00 0196 deschis la Directia de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti. In situatia in care garantia de participare se va depune cu ordin de plata, aceasta trebuie sa figureze in extrasul de cont al U.M. 0251 Bucuresti la data si ora deschiderii ofertelor;
- sub forma de scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emisa/emis in favoarea autoritatii contractante si in conditiile legii de o societate bancara/de o societate de asigurari din Romania sau dupa caz, din strainatate, care va fi prezentata in original, exprimata in lei si echivalent euro, eliberata/eliberat conform Formularului nr. 11, din cadrul documentatiei de atribuire;
- chitanta pentru suma cu titlul de garantie de participare depusa la casieria autoritatii contractante, in fiecare zi intre orele 08.00 ? 09.00, precum si intre orele 14.00 ? 16.00.Dovada constituirii garantiei de participare la procedura de achizitie va fi emisa in favoarea autoritatii contractante si va fi prezentata obligatoriu in original in cadrul sedintei de deschidere a ofertei. Garantia de participare nu se introduce in plicul care contine oferta. Cuantumul GE: 5% din val ctr furniz (fara TVA).Mod de const ? GE se const de catre of, iar in cazul of com de liderul de asoc, astfel: - sub forma de SGB/instrument de garantare emisa/emis in favoarea AC si in conditiile legii de o societate bancara/de o societate de asigurari din Romania sau dupa caz, din strainatate, care va fi prez in orig, expr in lei si echiv euro, eliberata/eliberat conf F. 19, din cadrul doc atrib;
- chitanta pentru suma cu titlul de GE depusa la casieria AC, in fiecare zi intre orele 08.00 ? 09.00, precum si intre orele 14.00 ? 16.00 (in cazul in care garantia este redusa ca valoare).GE trebuie sa fie valab inca 30 de zile de la data expirarii per de valab a ctr, respectiv pana la data de 30.01.2013GE va fi prez, in orig, de catre of castig in termen de 5 zile lucr de la data semnarii ctr de furnizare de produse de catre partile contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12A).
2. Certificate constatatoare, in original sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul ? operatorul economic este rezident), din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile:
? Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administratie Fiscala (Administratia Financiara), din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile;
? Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, eliberat de Directia de Impozite si Taxe a Primariei, din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic are datorii, acesta va putea fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de prestare, cu exceptia cazului in care: - acestea sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii la termenul scadent a platilor;
- se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform art. 116 alin. 9 C.pr.fiscala.
3. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12B).
4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12C).
5. Declaratia pe propria raspundere conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12E).
6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12J).
- persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, care asigura organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Pop Gavrila, Bontic Neculai, Costache Marius, Uleia Lorelei, Sarandi Mirela, Trascalie Lucian, Grigore Gheorghe, Chilian Silviu, Dumbar Mariana, Costan Alin, Moldovan Ciprian, Badea Marius, Iacob Stefan, Beca Ruxandra, Dubit Ovidiu, Fratila Marinica.NOTA: Ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 precum si la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau care nu respecta prevederile art. 46 din acelasi act normativ, vor fi exclusi de la procedura de achizitie.Vor putea fi exclusi de la procedura de achizitie publica ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. Pentru persoane juridice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine/Oficiul National al Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 60 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte ca:
? obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor sau comercializarea produselor care fac obiectul achizitiei,
? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006, privind procedura insolventei,
? nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari penale ale persoanei juridice.NOTA: Ofertantul care se va clasa pe primul loc, in urma evaluarii ofertelor, la solicitarea autoritatii contractante, are obligatia de a prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii, documentul in original/copie legalizata.
Pentru persoane fizice romane:
Autorizatia de functionare (original sau copie conforma cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
Pentru persoane juridice/fizice straine:
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.
Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate furnizarea, respectiv comercializarea produselor care fac obiectul procedurii de achizitie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bil cont 31.12.2011 (sau doc simil, consid legale si edif in tara in care op eco este rez, in copie, viz si inreg de org compet, si orice alte doc legale edif (rap an), prin care op eco isi poate dovedi cap eco-fin.
2. Fisa de inf gen (F.20) - prez cif de af din ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Exp sim livr efect ultimii 3 ani calc data lim dep of (F nr. 12D cu anexa). 2.Lista cu subctr si acord de subctr inch cu ac (conf F. 12G cu anexa). 3. Mostre (dep pana la data lim de dep a of): o buc conf prod finit: L1-sapca sof, pal sof, caciula sof F, caciula of B, basc sof, L2?vest iarna B, vest iarna F, pant vara B, pant iarna F, fusta, L3?cam alba B, cam bleu F, cam bl MS B, cam bl ML sv, L4?pant iarna B, pant iarna F, ghete, cizme, L5?ciorapi dres, ciorapi, manusi, cravata, L6?sup grd sg maj, sup grd slt, L7?sapca vara sof, sapca iarna of, L8?bluzon B, bluzon F, scurta mesada blana B, scurta mesada detas, manta B, L9?cost izot, lenj, L10?pulov, fular, tric; mostre din mat prime de baza si din capt: L1?cate 0, 3ml; L2-cate 1, 5ml; L3-cate 1ml; L4-cate 0, 3ml; L6-cate 0, 3ml; L7-cate 1, 5ml; L8-cate 1ml; L9-cate 1ml; L10-5ml fire, 1ml tricot
4.Certif sau alte doc emise de organ abilit, care sa ateste conformit prod (Decl. de conformit priv calit prod, Certif de garan cu term de gara
Op eco trebuie sa prez certif, in copii lizibile, sem si stamp pt ?conf cu orig?, care sa ateste implement sist manag al calit, conf stand internat? SR EN ISO 9001:2001 sau echiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conf prev art 42 din HG nr 1660/2006, cu modif si compl ult, la lic electr au dreptul sa participe doar op eco inreg in SEAP si carora le vor fi transmise invit particip la aceasta etapa, conf prev art 165 alin (2) din OUG nr 34/2006.AC invita la etapa finala toti op eco care au depus of admisib.LE va incepe dupa cel putin 2 zile lucr de la data la care a fost transm invit si va fi organiz intr-o singura runda cu durata de o 1 zi lucr.Of pot vedea cea mai buna of si nr de particip inscrisi.Licitatia nu se prelungeste automat in cazul modificarii clasam.Nu se va utiliza pasul de lic electr.Ob reof il constit pretul, iar la reof acesta se poate imbunatati in sensul diminuarii lui.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2012 10:00
Locul: Serviciul Achizitii al U.M. 0251 Bucuresti - Str. Jandarmeriei nr. 9-11, sector 1, 013894 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in sedinte ulterioare succesive, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul intern specializat din cadrul autoritatii contractante
Adresa postala: Str. Jandarmeriei nr. 9-11, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013894, Romania, Tel. +40 214096209, Email: [email protected], Fax: +40 213198071
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2012 09:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer