Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de articole de echipament necesare echiparii promotiei 2013, precum si a efectivelor de jandarmi aflate in activitate.


Anunt de participare numarul 143383/01.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 0251 Bucuresti
Adresa postala: Str. Jandarmeriei, nr. 9 - 11, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013894, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 214096068, Email: [email protected], Fax: +40 213198071, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de articole de echipament necesare echiparii promotiei 2013, precum si a efectivelor de jandarmi aflate in activitate.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - prod CS 144140 vor fi livrate la UM 0251 Buc - echip necesar pt dotarea absolv MApN scolarizati pt JR si SSPPC Boldesti, precum si la sediul scolilor de subof jandarmi din Dragasani si Falticeni.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 35 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 17, 671, 370RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Pentru o perioada de 12 luni, aferenta acordurilor-cadru: min 1 ctr subsecv, incheiat in trim.I, in val de 1.838.470, 00 lei si max cate 36 ctr subsecv, incheiate in trim.II, in trim.III si respectiv in trim.IV, in val de 5.277.633, 33 lei pe fiecare trim. Val est a celui mai mare ctr subsecv pentru fiecare lot in parte, conform tabel (col. 6) din Anexa nr.1.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia echipamentului necesar dotarii absolventilor promotiei 2013 ai M.Ap.N. scolarizati pentru Jandarmeria Romana si S.S.P.P.C Boldesti, a absolventilor promotiei 2013 a celor doua scoli de subofiteri jandarmi din cadrul M.A.I. (Scolile Dragasani si Falticeni), precum si a efectivelor de jandarmi in activitate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35811300-5 - Uniforme militare (Rev.2)
18932000-1-Genti de sport (Rev.2)
39511100-8-Paturi (Rev.2)
39512500-9-Fete de perna (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. lot Denumire loturi Cod CPV U/M Cantitatemin max
1 Sapca iarna subofiteri 35811300-5 buc 1 293
2 Sapca vara subofiteri 35811300-5 buc 1 1.293
3 Sapca iarna ofiter inferior 35811300-5 buc 1 16
4 Sapca vara ofiter inferior 35811300-5 buc 1 16
5 Palarie subofiter 35811300-5 buc 1 32
6 Palarie ofiter inferior 35811300-5 buc 1 4
7 Caciula subofiteri barbati 35811300-5 buc 1 1.293
8 Caciula ofiteri inferiori barbati 35811300-5 buc 1 116
9 Caciula subofiteri femei 35811300-5 buc 1 16
10 Caciula ofiteri inferiori femei 35811300-5 buc 1 2
11 Veston vara barbati 35811300-5 buc 1 2.309
12 Veston iarna barbati 35811300-5 buc 1 809
13 Pantalon lung iarna barbati 35811300-5 buc 1 6.618
14 Pantalon lung vara barbati 35811300-5 buc 1 7.618
15 Veston vara femei 35811300-5 buc 1 68
16 Veston iarna femei 35811300-5 buc 1 38
17 Fusta iarna femei 35811300-5 buc 1 68
18 Fusta vara femei 35811300-5 buc 1 168
19 Pantalon lung iarna femei 35811300-5 buc 1 168
20 Pantalon lung vara femei 35811300-5 buc 1 168
21 Bluzon barbati 35811300-5 buc 1 6.309
22 Bluzon femei 35811300-5 buc 1 218
23 Scurta cu mesada si guler din blana naturala barbati 35811300-5 buc 1 3.309
24 Scurta cu mesada si guler din blana naturala femei 35811300-5 buc 1 118
25 Pulover 35811300-5 buc 1 8.327
26 Fular 35811300-5 buc 1 327
27 Manta de ploaie barbati 35811300-5 buc 1 309
28 Manta de ploaie femei 35811300-5 buc 1 18
29 Camasa alba barbati 35811300-5 buc 1 618
30 Camasa alba femei 35811300-5 buc 1 36
31 Camasa bleu barbati 35811300-5 buc 1 1.236
32 Camasa bleu femei 35811300-5 buc 1 72
33 Camasa bluza maneca scurta barbati 35811300-5 buc 1 10.309
34 Camasa bluza maneca lunga barbati 35811300-5 buc 1 7.309
35 Camasa bluza maneca scurta femei 35811300-5 buc 1 418
36 Camasa bluza maneca lunga femei 35811300-5 buc 1 318
37 Pantofi de iarna barbati 35811300-5 per 1 7.309
38 Pantofi de vara barbati 35811300-5 per 1 6.309
39 Ghete cu fermoar 35811300-5 per 1 309
40 Pantofi iarna femei 35811300-5 per 1 118
41 Pantofi vara femei 35811300-5 per 1 118
42 Cizme femei 35811300-5 per 1 18
43 Bocanci unici 35811300-5 per 1 7.309
44 Ghete cu siret 35811300-5 per 1 18
45 Ciorapi 35811300-5 per 1 3.090
46 Ciorapi dres 35811300-5 per 1 180
47 Manusi din piele 35811300-5 per 1 327
48 Cravata 35811300-5 buc 1 654
49 Curea din piele 35811300-5 buc 1 327
50 Centura 35811300-5 buc 1 327
51 Centura ceremonie 35811300-5 buc 1 18
52 Geanta transport echipament promotie 18932000-1 buc 1 310
53 Basc cu emblema subofiter 35811300-5 buc 1 309
54 Basc cu emblema ofiter 35811300-5 buc 1 18
55 Tricou 35811300-5 buc 1 12.327
56 Petlite ofiter 35811300-5 per 1 36
57 Petlite subofiter 35811300-5 per 1 618
58 Eghilet dublu cu accesorii 35811300-5 buc 1 18
59 Eghilet simplu cu accesorii 35811300-5 buc 1 309
60 Suport insemne grad si semne arma sg.maj. 35811300-5 per 1 2.121
61 Ecuson nominal 35811300-5 buc 1 327
62 Fata perna 39512500-9 buc 1 654
63 Cearceaf 39512500-9 buc 1 1.308
64 Costum unic cu 2 pantaloni 35811300-5 buc 1 11.327
65 Sapca cu emblema vara subofiteri 35811300-5 buc 1 6.309
66 Sapca cu emblema vara ofiteri 35811300-5 buc 1 318
67 Sapca cu emblema iarna subofiteri 35811300-5 buc 1 4.309
68 Sapca cu emblema iarna ofiteri 35811300-5 buc 1 218
69 Costum izoterm 35811300-5 buc 1 327
70 Lenjerie de corp termica (bluza si pantalon) 35811300-5 buc 1 327
71 Scurta cu mesada detasabila 35811300-5 buc 1 1.327
72 Camasa bluza maneca lunga 35811300-5 buc 1 6.327
73 Camasa bluza maneca scurta 35811300-5 buc 1 8.327
74 Patura (pled) 39511100-8 buc 1 327
Valoarea estimata fara TVA: intre 8, 657 si 17, 671, 370RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiilor de participare : conform tabel (col. 2) din Anexa nr.1.Perioada de valabilitate a garantiilor de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelor, respectiv 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantiile de participare se constituie de catre ofertant, iar in cazul ofertei comune de catre liderul de asociatie, astfel: ? sub forma de scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emisa/emis in favoarea autoritatii contractante si in conditiile legii de o societate bancara/de o societate de asigurari, care va fi prezentata in original, eliberata/eliberat conform F.11;? prin virament bancar in contul AC UM 0251 Bucuresti RO09 TREZ 7005 005X XX00 0196 deschis la DTCPMB. In situatia in care garantia de participare se va depune cu ordin de plata, trebuie sa se faca dovada constituirii garantiei de participare cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;? chitanta pentru suma cu titlul de garantie de participare depusa la casieria AC, in fiecare zi intre orele 08.00-09.00, precum si intre orele 14.00-16.00.Pentru IMM-uri garantiile se pot constitui in procent de 50% din cuantumul garantiilor de participare.Garantiile de participare vor putea fi retinute/restituite in cond. prev. la art. 87 si art. 88 din HG nr. 925/2006.Valorile precizate in tabel (col. 3) din Anexa nr.1 reprezinta sumele care vor putea fi retinute, din cuantumul garantiilor de participare, in conf. cu prev. art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, de catre AC in cazul in care CNSC va respinge o eventuala contestatie pe fond.Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor, de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Curs de schimb pentru care se determina echivalenta lei/euro este cel comunicat de BNR cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie = 5% din valoarea contractului subsecvent de furnizare de produse (fara TVA), iar ea se va constitui ca anexa la contractul subsecvent pe toata perioada de desfasurare a acestuia.Garantia de buna executie se constituie de catre ofertant, iar in cazul ofertei comune de catre liderul de asociatie, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1), conform F.19, precum si ale alin. (2) si (3) din HG nr. 925/2006.Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si art. 92 din HG nr. 925/2006.Garantia de buna executie trebuie sa fie valabila inca 14 de zile de la data expirarii perioadei de valabilitate a contractului subsecvent.Garantia de buna executie va fi prezentata, in original, de catre ofertantul castigator in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului subsecvent de furnizare de produse de catre partile contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea se va completa in conformitate cu F.12A.
2. Certificate constatatoare, in original, copii legalizate sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul ? operatorul economic este rezident), din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente incepand cu luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor:
? Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Financiara,
? Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, eliberat de Directia de Impozite si Taxe a Primariei.
NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic are datorii, acesta va putea fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de prestare, cu exceptia cazului in care:
- acestea sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii la termenul scadent a platilor;
- se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform art. 116 alin. 9 C.pr.fiscala.
3. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 se va completa in conformitate cu F.12B.
4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va completa in conformitate cu F.12C.
5. Declaratia pe propria raspundere conform ordinului ANRMAP nr. 314/2010 prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta se va completa in conformitate cu F.12E.
6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 se va completa in conformitate cu F.12J.
- persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, care asigura organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Olaru Mircea, Bontic Neculai, Costache Marius, Zarnescu Cristina, Dumbar Mariana, Iacob Stefan, Chilian Silviu, Grigore Gheorghe, Samson Geanina, Costan Alin, Badea Marius, Ion Liviu, Uleia Lorelei, Sarandi Mirela, Cotrobescu Catalin, Beca Ruxandra, Blajan Adrian, Fratila Marinica.
NOTA:
1. Ofertantii/asociatii/tertii sustinatori care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 precum si la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau care nu respecta prevederile art. 46 din acelasi act normativ, vor fi exclusi de la procedura de achizitie. De asemenea mentionam faptul ca subcontractantii au obligatia prezentarii declaratiei privind conflictul de interese.
2. Vor putea fi exclusi de la procedura de achizitie publica ofertantii/asociatii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181din OUG nr. 34/2006.
3. Vor putea fi exclusi de la procedura de achizitie publica tertii sustinatori care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 alin. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006. Pentru persoane juridice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine/Oficiul National al Registrului Comertului, iar informatiile prezentate in cadrul acestui certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte ca:
? obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor sau comercializarea produselor care fac obiectul achizitiei,
? nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari penale ale persoanei juridice.
NOTA:
Ofertantul care se va clasa pe primul loc, in urma evaluarii ofertelor, la solicitarea autoritatii contractante, are obligatia de a prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii, documentul in original/copie legalizata.
Pentru persoane fizice romane:
Autorizatia de functionare (original sau copie conforma cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
Pentru persoane juridice/fizice straine:
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.
NOTA:
Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor care fac obiectul procedurii de achizitie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilanturile contabile aferente anilor 2010, 2011 din care rezulta cifra de afaceri globala in copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, vizate si inregistrate de organele competente.2. Documente contabile care sa prezinte situatia financiara a ofertantului aferenta anului 2012 din care rezulta cifra de afaceri globala (sunt lasate la latitudinea operatorului economic tipurile de documente ce se vor prezenta pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte) in copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?.
NOTA:
Autoritatea contractanta va lua in considerare data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica.
2. Fisa de informatii generale aferente ultimilor 3 ani financiari incheiati (2010, 2011 si 2012) se va completa in conformitate cu F.20.NOTA:
Pentru a fi considerat calificat operatorul economic trebuie sa faca dovada unui nivel minim al cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011 si 2012) raportat la valoarea estimata (fara TVA) a celui mai mare contract subsecvent pe fiecare lot in parte, valoare precizata in tabel (col. 4) din Anexa nr.1.
NOTA.I: Cap.eco-fin. a op.eco. poate fi sustinuta si de o alta pers., indiferent de natura relatiilor juridice existente intre op.eco. si pers.respectiva.Op.eco. are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al pers.respective incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma, faptul ca ii va pune la dispozitie resursele financiare invocate.In aceasta situatie trebuie sa se prezinte F.12A, F.12B, certif.atest.fiscala, certif.impozite si taxe locale si F.12J din partea pers. care sustine cap.eco-fin. a op.eco.Pers. ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 69^1, art. 180 si art. 181 alin. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Se vor prezenta bilanturile contabile aferente anilor 2010 si 2011.2. Se vor prezenta documente contabile care sa prezinte situatia financiara a ofertantului aferenta anului 2012. Sunt lasate la latitudinea operatorului economic tipurile de documente ce se vor prezenta pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinteSe va completa F.20.NOTA: Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat euro se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati, respectiv: Anul EUR- mediu - USD- mediu -2012 4, 4258 3, 45762011 4, 2379 3, 04862010 4, 2099 3, 1779Angajament ferm al tertului sustinator, prin care acesta confirma, faptul ca va pune la dispozitia op.eco. resursele financiare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara (lista cu principalele furnizari de produse aferente ultimilor 3 ani anteriori datei limita de depunere a ofertelor) se va completa in conformitate cu F.12D cu anexa.NOTA:
1. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca detine o experienta similara prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, realizate in ultimii 3 ani incepand cu data limita a ofertelor, din care sa reiasa furnizarea de produse de minim valoarea cumulata a celui mai mare contract subsecvent pe fiecare lot in parte, valoare precizata in tabel (col. 5) din Anexa nr.1.
2. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nuare posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
2. Se vor prezenta Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor (Declaratii de conformitate privind calitatea produselor).
3. Mostre ? se vor depune pana la data limita de depunere a ofertelor, dupa cum urmeaza:
? cate o mostra (produs), din fiecare lot de produse
? mostre din materiile prime de baza, mostre de captusala, mostre de piele naturala, mostre de mesina:
- lot.1. ? tesatura stofa iarna 0, 3 ml
- lot.2. ? tesatura stofa vara 0, 3 ml
- lot.7. ? tesatura postav si blana naturala, ambele 0, 3 ml
- lot.11. ? tesatura stofa vara si tesatura serge, ambele 1 ml
- lot.12. ? tesatura stofa iarna si tesatura serge, ambele 1 ml
- lot.13. ? tesatura stofa iarna 1, 5 ml
- lot.14. ? tesatura stofa vara 1, 5 ml
- lot.21. ? tesatura tercot si tesatura poliester, ambele 1 ml
- lot.23. ? tesatura tercot, tesatura serge, ambele 1 ml si blana naturala, 0, 3 ml
- lot.27. ? tesatura impermeabila si tesatura poliester, ambele 1 ml
- lot.29. ? tesatura tercot, 1 ml
- lot.31. ? tesatura tercot, 1 ml
- lot.34. ? tesatura tercot, 1 ml
- lot.37. ? esantion piele si mesina, ambele 0, 3 ml
- lot.43. ? esantion piele si mesina, ambele 0, 3 ml
- lot.55. ? tricot, 1 ml
- lot.60. ? tesatura paspoal, 0, 3 ml
- lot.62. ? tesatura bumbac, 1, 5 ml
- lot.64. ? tesatura ripstop si tesatura poliester, ambele 1 ml
- lot.67. ? tesatura ripstop si tesatura poliester periat, ambele 0, 3 ml
- lot.69. ? tesatura ripstop 100% poliamida, 1 ml si vata microtermica, 0, 5 ml
- lot.70. ? tricot flausat, 1 ml
- lot.71. ? tesatura realizata in 3 straturi cu membrana imperrespirabila, tesatura poliester, 1ml si tesatura poliester periat, 0, 5 ml
- lot.72. ? tesatura tercot, 1 ml
NOTA:
Mostrele de materii prime de baza prezentate la procedura de achizitie vor avea o stampila proprie de identificare a laboratorului specializat care a efectuat analizele si a emis buletinele de incercari, pentru caracteristicile fizico-mecanice si chimice solicitate in specificatiile tehnice.
NOTA.II: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, cap.eco-fin., precum si cap.teh./profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, cap.eco.-fin. se demonstreaza in conditiile prevazute la NOTA.I.Toti operatorii economici din grup au obligatia de a prezenta documentele de la cap. III.2.2) si cap. III.2.3.a).
In cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, asocierea grupului de operatori economici va trebui autentificata la un notar public, inainte de data incheierii contractului.
Operatorii economici trebuie sa prezinte certificate, in copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii, conform standardelor internationale ? SR EN ISO 9001:2008 sau echivalentpentru activitatea de audit financiar.
NOTA: In cazul ofertantilor aflati in curs de certificare se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate conforma asigurare asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa F.12D cu anexa.NOTA: Convertirea in lei se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul furnizarii produselor: Anul EUR- mediu - USD- mediu -2013 4, 3867 3, 32152012 4, 4258 3, 45762011 4, 2379 3, 04862010 4, 2099 3, 1779Se vor prezenta documentele solicitate.Se vor prezenta mostrele de produse, precum si mostrele din materiile prime de baza solicitate.Toti operatorii economici din grup au obligatia de a prezenta documentele de la cap. III.2.2) si cap. III.2.3.a).Se vor prezenta certificate, precum si orice alte probe sau dovezi, care sa ateste ca este implementat sistemul de management al calitatii.(ex: pot constitui dovezi, documentele in care se precizeaza faptul ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand a se primi certificarea propriu-zisa).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform prevederilor art. 42 din HG nr. 1660/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, la licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatori economici inregistrati in SEAP si carora le vor fi transmise invitatii de participare la aceasta etapa, conform prevederilor art. 165 alin. (2) din OUG nr. 34/2006.Autoritatea contractanta invita la etapa finala toti operatorii economici care au depus oferte admisibile.Licitatia electronica va incepe dupa cel putin doua zile lucratoare de la data la care a fost transmisa invitatia si va fi organizata intr-o singura runda cu durata de o zi lucratoare.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta, precum si numarul de participanti inscrisi la licitatie.Licitatia nu se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului.Nu se va utiliza pasul de licitare electronica.Obiectul reofertarii il constituie pretul, iar la reofertare acesta se poate imbunatatii in sensul diminuarii lui.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.06.2013 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2013 10:00
Locul: Serviciul Achizitii - U.M. 0251 Bucuresti : Str. Jandarmeriei nr. 9-11, sector 1,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, la acordurile-cadru, se constata ca ofertele clasate pe locul care coincide cu numarul maxim al operatorilor economici cu care se incheie acordul-cadru, au preturi egale, atunci autoritatea contractanta isi rezerva dreptul sa incheie acordul-cadru cu toti operatorii economici care au prezentat oferte de pret egale.In cazul in care, la contractele subsecvente, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in sedinte ulterioare succesive, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul intern specializat din cadrul autoritatii contractante
Adresa postala: Str. Jandarmeriei nr. 9-11, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013894, Romania, Tel. +40 214096209, Email: [email protected], Fax: +40 213198071
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2013 10:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer