Licitatie Publica - Achizitie de autobuze pentru transportul urban de persoane in Municipiul Resita, in sistem leasing
Anunt de participare numarul 67075/24.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL RESITA
Adresa postala: P-TA 1 DECEMBRIE 1918 , NR 1A, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Punct(e) de contact: Lucian Chis, Tel.0255 216627, In atentia: Marius Dumitrache, Email: [email protected], Fax: 0255 216627, Adresa internet (URL): www.primariaresita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Municipiul Resita
Adresa postala: P-ta 1 Decembrie 1918 nr. 1A, ,Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Punct(e) de contact: la sediu, Tel.0255216627, In atentia: Marius Dumitrache, Email: [email protected], Fax: 0255216627
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de autobuze pentru transportul urban de persoane in Municipiul Resita, in sistem leasing
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Municipiul Resita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona 22 de autobuze cu podea joasa de capacitate medie si 10 autobuze cu podea joasa de capacitate mare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121400-5 - Autobuze cu podea joasa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1: Se achizitioneaza 22 de autobuze cu podea joasa de capacitate medie;
Lotul 2: Se achizitioneaza 10 autobuze cu podea joasa de capacitate mare.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in valoare de 0, 6% din valoarea achizitiei(la curs BNR).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul se incheie in sistem leasing, platile urmand a fi facute din bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata conform legislatiei in vigoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita certificatul constatator emis de Registrul Comertului de pe langa Tribunal valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, certificate fiscale de la DEFPL si DGFP in original sau copie legalizata - incadrandu-se in termenul de valabilitate, rezultatul exercitiilor financiare pe ultimul an (bilantul anual la 31.12.2007 si ultimul semestru - raportare semestriala la 30.06.2008), cifra de afaceri pe ultimi trei ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular de oferta,
Lista principalelor livrari in ultimii trei ani,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul total
50%
Descriere:
2.
Termenul de garantie si service acordat in garantie
15%
Descriere:
3.
Asigurare piese de schimb
10%
Descriere:
4.
Service autorizat RAR clasa I
10%
Descriere:
5.
Termen de livrare
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.11.2008 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.12.2008 11:00
Locul: P-ta 1 Decembrie 1918 nr.1A, Resita, corp 1 (sediul autoritatii contractante)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegati ofertantilor (max. 2 persoane), pe baza de imputernicire si act de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Achizitia publica se finalizeaza cu un contract de leasing pe o perioada de 60 de luni.Documentatia de atribuire este disponibila si in format electronic pe site-ul: www.e-licitatie.ro (SEAP)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256498054, Fax: 0256498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si de Contencios Administrativ al Municipiului Resita
Adresa postala: P-ta 1 Decembrie 1918 nr. 1A, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Tel.0255215314, Fax: 0255215314, Adresa internet (URL): www.primariaresita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2008 13:24