Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de autoturisme pentru DGP-AMPOP


Anunt de participare numarul 142481/12.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala: B-dul Carol I nr. 24, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020931, Romania, Punct(e) de contact: Cornel MIHAI, Tel. +40 213072482, In atentia: Paul FLOREA, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213079814, Adresa internet (URL): www.madr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de autoturisme pentru DGP-AMPOP
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituie achizitia de autoturisme, necesare desfasurarii activitatiilor specifice a DGP-AMPOP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
12 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 174, 190EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantii vor constitui garantia de participare in cuantum de 15000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor; Forma de constituire a garantiei: Scrisoarea/instrument de garantie, in original (conform Formularului nr.5). Scrisoarea/instrumentul de garantie va fi eliberata de o banca/societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o banca/societate de asigurari din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania, sau Ordin de plata in contul RO33TRZ7005005XXX000152 deschis la trezoreria municipiului Bucuresti, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor; In cazul in care procedura de licitatie va fi contestata, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor va respige contestatia facuta de catre ofertant, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare, suma rezultata din calculul efectuat in temeiul art 2781 din OUG nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare. Precizam ca pentru echivalenta leu/alta valuta, se va luain calcul cursul valutar comunicat de BNR, la data publicarii anuntului de participare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea totala a contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat din Fondul European de Pescuit din cadrul POP 2007 - 2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1. Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare prin completarea si prezentarea Formularului nr. 1.- Cazierului fiscal si cazierul judiciar pentru societate si pentru administrator/administratorii acesteia.Nota: Cazierul fiscal si cazierul judiciar se vor prezenta pentru societate si pentru administratorul (reprezentantul legal) care este semnatarul
ofertei sau care a eliberat imputernicirea pentru semnatarul oferte.Cerinta nr.2 Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare prin completarea si
prezentarea Formularului nr. 2.- Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit
obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat.- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile
de plata catre bugetul local.Certificatul trebuie sa cuprinda situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Toate documentele se vor
accepta si in copie conforma cu originalul.Certificatul se va prezenta pentru toate sediile si punctele de lucru care sunt implicate in derularea contractului.
Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;Cerinta nr. 3. a) Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei din competitie: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/ sau comune;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte.
- In cazul unei asocieri, se va completa si depune Formularul nr. 8 din sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire, iar fiecare asociat (inclusive leader-ul) este obligat sa prezinte Formularul nr. 6.b) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, prin completarea Formularului nr. 7.Cerinta nr. 4. Declaratie privind conflictul de interese a ofertantului (asociatilor), subcontractantilor sau a tertului sustinator daca este cazul, fata de persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, asa cum prevede art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care sunt implicate in procedura, sunt:
- Director general Ciceronis CUMPANASOIU;
- Director Florentina TUDOR.
- ?ef serviciu Domokos REMAN,
- Consilier Cornel MIHAI;
- Consilier Paul FLOREA Documente care dovedesc forma de inregistrare: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, care trebuie sa cuprinda informatii actuale si reale la data limita de depunere a ofertei, legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa includa obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.Nota:
a) Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea conform cu originalul.In cazul in care ofertantul declarat castigator a prezentat documentele in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de comunicarea rezultatului, sa depuna documentele in original sau copie legalizata.b) Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza produsele care fac obiectul prezentului contract;c) Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza produsele care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010), sa fie de cel putin de 348.000.00 euro. Se vor prezenta documente contabile sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante pentru probarea capacitatii economico-financiare, pe ultimii 3 ani.
Nota: 1. In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, se vor lua in considerare a resursele tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante din care sa rezulte indeplinirea cerintelor.2. In cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana, atunci acesta din urma nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181, lit.a), c1)si d) si va dovedi sustinerea, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul nr. 3. - Nota: a) Pentru echivalarea unitara cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat euro se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati, respectiv: pentru anul 2012:1 EUR = 4, 4560 lei, 1 USD = 3, 4682 lei pentru anul 2011 ? 1 EUR = 4, 2379 lei, 1 USD = 3, 0486 lei, pentru anul 2010:1 Eur = 4, 2099 lei, 1 USD = 3, 1779 lei, b) Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documentele insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1.
Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani
- se va prezenta, in temeiul art. 188, alin (1) din OUG 34/2006 cu modif ulterioare, cel putin a un certificat/document sau mai multe certificate/documente emis/emise sau contrasemnat/contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa confirme livrarea de produse similare, a caror valoare cumulata sa fie de minim 174190, 00 euro
Cerinta nr. 1
Informatii privind sistemul de management al calitatiipentru activitatile ce fac obiectul contractului, prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii potrivit conditiilor de certificare a sistemului de management al calitatii (certificat ISO 9001 sau echivalent).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea Formularului nr. 4Pentru echivalarea unitara a valorilor experientei similare din alte valute in euro sau din lei in euro, se va avea in vedere cursul mediu anual euro/valuta si euro/lei comunicat de BNR.Se va prezenta: Certificatul privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente /documente emise in conditiile art. 193 din O.U.G. nr. 34/2006, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei, emise de organisme competente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Emisii CO2:
20%
Descriere:
3.
Termen de livrare
20%
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO 51 041012 11 42 0010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2013 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2013 12:00
Locul: La sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cel mult 2 persoane delegate de catre fiecare ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational pentru Pescuit 2007 - 2014
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational pentru Pescuit - POP
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare al ofertelor cu punctaj egal, clasate pe primul loc se va faceprin luarea in consideratie a pretului, fiind declarata castigatoare oferta cu pretul cel mai scazut. In cazul in care?i preturile sunt egale, se va declara ca?tigatoare oferta cu cel mai mare punctaj la criteriul nr. 2, In cazul in care si la acest criteriu punctajul este egal, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primul loc sa faca o noua oferta financiara.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica - Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala: Bd. Carol I nr 2-4, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020931, Romania, Tel. +40 213072300, Fax: +40 213078554, Adresa internet (URL): www.madr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.03.2013 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer