Licitatie Publica - Achizitie de azotat de amoniu - ingrasamant chimic
Anunt de participare numarul 71427/30.01.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU CRESTEREA OVINELOR SI CAPRINELOR PALAS-CONSTANTA
Adresa postala: Bdul. I.C.BRATIANU nr.248, Localitatea: Constanta, Cod postal: 8700, Romania, Punct(e) de contact: ZOE-CAMELIA ZAMFIR, Tel.0241/639506, Email: [email protected], Fax: 0241/639506
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut de cercetare
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de azotat de amoniu - ingrasamant chimic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ICDCOC Palas Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare de ingrasaminte chimice, respectiv azotat de amoniu pentru fertilizarea solului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24410000-1 - Ingrasaminte azotate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate totala 40 tone
Valoarea estimata fara TVA: intre 45, 000 si 52, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Pretul precizat sa includa si transportul la beneficiar
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.03.2009 pana la 10.08.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se cer garantii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract sub semnatura privata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Plata facturii se va face la data de 10.08.2009In functie de lichiditati, beneficiarul poate face plata si inainte de 10.08.2009
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Furnizorul sa fie inscris in Registrul Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Furnizorul sa aiba bilant contabil la data de 31.12.2008 sau la perioada
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.02.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.02.2009 00:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 23.02.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.02.2009 16:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor a ICDCOC Palas Constanta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ICDCOC Palas Constanta
Adresa postala: B-dul I.C. Bratianu, nr. 248, Localitatea: Constanta, Cod postal: 8700, Romania, Tel.0241/639506, Email: [email protected], Fax: 0241/639506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.01.2009 12:05