Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de benzi transportoare din cauciuc pentru Salinele SNS SA : pentru Salina Praid, EM Rm Valcea, Salina Slanic Prahova, Salina Ocna Dej, Salina Tg. Ocna, sucursale ale Societatii Nationale a Sarii SA


Anunt de participare numarul 145773/14.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala a Sarii - SA
Adresa postala: Calea Victoriei 220, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010099, Romania, Punct(e) de contact: Nastase Ana-Maria, Tel. +40 213178981, In atentia: Daniel Aldea, Email: [email protected], Fax: +40 213178980, Adresa internet (URL): www.salrom.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Extractia Sarii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de benzi transportoare din cauciuc pentru Salinele SNS SA : pentru Salina Praid, EM Rm Valcea, Salina Slanic Prahova, Salina Ocna Dej, Salina Tg. Ocna, sucursale ale Societatii Nationale a Sarii SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Salina Praid, EM Rm Valcea, Salina Slanic Prahova, Salina Ocna Dej, Salina Tg. Ocna
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 795, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite (daca se cunosc): lunar, in functie de necesitati: Se vor incheia estimativ 6 contracte subsecvente. Primul contract subsecvent se incheie odata cu semnarea acordului cadru. Cant. estimate pt. un contract subsecvent: min ? 120 mp, max ? 510 mp. Valoarea estimata a unui contract subsecvent este de 100.000 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie minim 1015 mp maxim 3203 mp de banda transportoare din cauciuc pentru Salina Praid, EM Rm Valcea, Salina Slanic Prahova, Salina Ocna Dej, Salina Tg Ocna, sucursale ale Societatii Nationale a Sarii SA. Specificatiile/repartitiile pe sucursale se regasesc in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34312600-3 - Benzi transportoare din cauciuc (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie minim 1015 mp maxim 3203 mp de banda transportoare din cauciuc pentru Salina Praid, EM Rm Valcea, Salina Slanic Prahova, Salina Ocna Dej, Salina Tg Ocna, sucursale ale Societatii Nationale a Sarii SA.Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea maxima de produseRepartizarea/sucursala, precum si tipurile de banda solicitata si specificatiile tehnice se regasesc in caietul de sarcini. Valoare estimata maxima acord cadru: 795.000 lei
Valoarea estimata fara TVA: 795, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul GP: 12.000 lei.Mod de constituire: cf art.86 din H.G 925/2006. Data la care se face se face echiv leu/alta valuta este data publ. in SEAP a anunt de particip la cursul BNR din data respectiva. Per de valab.a GP: 90zile de la data limita de primire a ofertelor, per. egala cu per. de valab. a ofertei. DC ofertantul este IMM, indeplinind cond.prevazute de Legea nr. 346/2004, poate depune GP in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu cond atasarii doc. doved. privind statutul de IMM prevazute de legislatia in vigoare. Dovada platii GP se va afla in exteriorul plicului mare continand oferta. GP se poate constitui astfel: ?prin op in contul RO44BRDE445SV65087244450 deschis laBRD sucursala Dorobanti, sau?printr-un instrum. de garantare emis in cond. legii de o soc bancara (F 6), doc care se va prezenta in original.AC are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand suma constituita, cand : - ofertantul si-a retras oferta in per de valab. a acesteia;
- oferta sa fiind declarata castigat.refuza sa semneze ctr.de achizitie in per de valab a ofertei;
- ofertantul a depus la CNSC o contestatiein leg. cu procedura, iar CNSC a respins contestatia conform cu art. 278 din OUG34/2006. Prevederea anterioara se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie. In ac. caz, ACva retine contestatorului din GP o suma raportata la valoarea estimata a contractului, cf. art.278^1, alin.(1) din OUG nr.34/2006.GP se elib. cf art. 88 din HG925/2006. Restituirea GP se face pe baza unei cereri depuse la sediul SNS?Achizitii, indicand contul bancar sibanca unde se vor vira banii si denumirea procedurii (F30).In cazul depunerii de oferte in asociere, GP trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Cuantumul garantiei de buna executie este in procent de 5% din valoarea contractului, fara T.V.A. Modul de constituire a garantiei de buna executie este prin: - orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) Completarea Formularului 10, in original
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare Completarea Formularului 11, in original.
Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin func?ii de decizie sau care sunt direct implicate in
organizarea procedurii de achizi?ie sunt urmatoarele:
Director General ? Aurel Bucur;
Director Economic ? Adrian Voicu;
Muraru Gabriel ? Director TIC;
Francisc Torpenyi ? Director Tehnic
Grudnicki Nicolae ? Director Productie;
Tanasa Lucia ? Director Vanzari;
Ciobotaru Ciprian ? Director Management;
Radu Ene ? Director Turism
Sef Serviciu ? Daniel AldeaDeclaratie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare Completarea Formularului 8, in original.Declaratie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare Completarea Formularului 9, in original.
Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala , eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul general consolidat in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.
Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale , eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul local in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.
In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. La data limita de depunere a ofertelor se vor anexa documente justificative pentru aceste inlesniri.
Calitatea de participant la proceduraPrezentarea Formularul nr. 13.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat local. Certificat constatator emis de ONRCdin care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul trebuie sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri.
Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma ?copie conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale - Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Pentru valorile exprimate in euro, se va utiliza cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.
An Curs leu/euro
2010 4, 2099
2011 4, 2379
2012 4, 4560
Pentru valorile exprimate in alta valuta, se va utiliza cursul leu/valuta mediu comunicat de BNR sau de BCE pentru fiecare an in parte. Se vor prezenta in copie bilanturile contabile corespunzatoare exercitiilor financiare incheiate pentru anii 2010, 2011 si 2012 vizate si inregistrate de organele competente. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate nu sunt relevante. Persoanele juridice straine vor prezenta bilanturile contabile sau alte documente edificatoare, echivalentele documentelor solicitate pentru ofertantii romani, in copie, insotite de traducerea in limba romana a acestora.Nota:
1.Atunci cand un grup de operatori economici depun o oferta comuna situa?ia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Fiecare membru asociat va depune documentele solicitate pentru demonstrarea ?capacitatii economice si financiare?.
2.In cazul subcontractarii unei parti a contractului documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerin?elor men?ionate mai sus nu sunt obligatorii pentru subcontractan?i.
3. In cazul unui angajament de sus?inere din partea unui ter?, pentru demonstrarea indeplinirii cerin?elor mentionate mai sus se vor lua in considerare fie resursele ofertantului/cumulul resurselor membrilor grupului de operatori economici (asociere) ori cele ale ter?ului sus?inator atunci cand sus?inerea este acordata pentru capacitatea economica si financiara. Cerin?a privind cifra de afaceri va fi indeplinita prin luarea in considerare a sustinerii unui singur tert sus?inator.
Pentru dovedirea sus?inerii se va prezenta un angajament ferm al sus?inatorului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa si prezenta Formularul 14 ? informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara in ultimii 3 ani
Informatii privind subcontractantii daca este cazul
Standarde de asigurare a calitatii- Prezentarea in copie a certificatului SR EN ISO 9001/2008, acordat de catre un organism de certificare acreditat pentru certificare sistemului de asigurare a calitatii, alte
documente echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor prezenta lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul a efectuat livrari de produse similare, in baza a cel putin un contract. (Formularul nr. 16A). Lista va fi insotita de cel putin un document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare.Pentru valorile exprimate in alta valuta decat leu, se va utiliza cursul leu/valuta mediu comunicat de BNR sau de BCE pentru anul respectiv.Nota: 1.Atunci cand un grup de operatori economici depun o oferta comuna capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.2. In cazul subcontractarii unei parti a contractului documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor mentionate mai sus nu sunt obligatorii pentru subcontractanti.3. In cazul unui angajament de sus?inere din partea unui ter?, pentru demonstrarea indeplinirii cerin?elor mentionate mai sus se vor lua in considerare fie resursele ofertantului/cumulul resurselor membrilor grupului de operatori economici (asociere) ori cele ale ter?ului sus?inator atunci cand sustinerea este acordata pentru capacitatea tehnica si profesionala. Cerinta privind experienta similara solicitata va fi indeplinita prin luarea in considerare a sustinerii unui singur tert sustinator.Pentru dovedirea sustinerii se va prezenta conform prevederilor un angajament ferm al sustinatorului.Se va completa (daca e cazul) Formular 26 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti/asociati si specializarea acestora insotita si de acordurile de subcontractare/asociere si datele de recunoastere ale subcontractantilor/asociatilor propusi.In acest caz se va completa (daca e cazul) si Formular 26 ? Lista subcontractorilor/asociatilor si Formular 26A ? Model acord subcontractare/ Formular 27A ? Model acord asociere.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Copie a certificatului SR EN ISO 9001/2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2013 12:00
Locul: Calea Victoriei, nr. 220, sector 1 , Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Va fi considerata cea mai buna oferta cea care prezinta pretul total(fara TVA) cel mai scazut, pentru cantitatea maxima de produse, conform anexei 1 la acordul cadru. In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile care indeplinesc criteriul de atribuire, contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret care este si cel mai scazut totodata, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi o noua propunere financiara in plic inchis. In acest caz acordul cadru se va atribui ofertantului a carui ultima propunere financiara are pretul cel mai scazut. Livrarea se va face in baza comenzilor ferme ale sucursalelor autoritatii contractante. Atentie!! Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original, copie legalizata si/sau copie in vederea participarii la procedura. Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nicio raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
sunt cele prevazute la art 256 ind. 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii
Adresa postala: calea victoriei nr 220 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010099, Romania, Tel. +40 213178990, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.salrom.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2013 11:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer