Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de bunuri (echipamente hardware) pentru realizarea sistemului informatic ForExeBug


Anunt de participare numarul 147913/14.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Alina Horia, Tel. +40 212261112, In atentia: Alina Horia, Email: [email protected], Fax: +40 213199792, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de bunuri (echipamente hardware) pentru realizarea sistemului informatic ForExeBug
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul MFP ? Directia Generala a Tehnologiei Informatiei, str. col. Poenaru Bordea, nr. 3-5, sector 4, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Livrarea de bunuri (echipamente hardware) conform specificatiilor tehnice din Caietul de sarcini, precum si instalarea, configurarea, punerea in functiune si testarea acestora in vederea realizarii sistemului informatic ForExeBug, respectiv asigurarea de suport ?go-live? si post-implementare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30210000-4 - Masini de procesare a datelor (hardware) (Rev.2)
30200000-1-Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
51611100-9-Servicii de instalare de hardware (Rev.2)
72611000-6-Servicii de asistenta tehnica informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare echipamente hardware (26 buc. servere tip ?blade server? si 2 buc. rack-uri) si servicii de instalare, configurare, punere in functiune si testare
Valoarea estimata fara TVA: 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 14.000, 00 lei.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro (sau alta valuta) se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile lucratoare.Modul de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art.86 alin.(1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cont virament garantie de participare (pentru OP): RO06TREZ7005005XXX000153 deschis la ATCPMB.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Cuantumul ce va fi retinut de autoritatea contractanta in conditiile respingerii pe fond a unei contestatii de catre CNSC: 4.480, 00 lei.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie transmisa: in S.E.A.P. In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (de ex., scrisoare de garantie bancara de participare ? Formularul nr. 11 din Sectiunea III), dovada constituirii garantiei se depune si in SEAP si in original la sediul autoritatii contractante, pana la termenul limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art.90 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (model scrisoare de garantie de buna executie ? Formularul nr. 12 din Sectiunea III).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
85% din Fondul Social European in cadrul Programului Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative 2007-2013 si 15% din Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Dovada neincadrarii in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Se va completa Formularul nr. 1 din Sectiunea III.
Declaratia solicitata pentru neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.
Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant care se incadreaza in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 2
Dovada neincadrarii in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
a) Se va completa o Declararatie pe propria raspundere ? Formularul nr. 2 din Sectiunea III.
Declaratia solicitata pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d)din OUG nr. 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.
Autoritatea contractanta va uza de dreptul de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant care se incadreaza in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
b) Se va prezenta un Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, eliberat de autoritatea competenta, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
c) Se va prezenta un Certificat fiscal pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea competenta, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3
Dovada neincadrarii in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Se va completa Formularul nr. 3 din Sectiunea III ? Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele:
- Ordonator principal de credite, Secretar General ? dl Ciprian Badea
- Secretar General Adjunct ? dl Corneliu Cazacu
- Director General al Directiei Generale de Trezorerie si Contabilitate Publica ? dl Valentin Mavrodin
- Director General al Directiei Generale a Tehnologiei Informatiei (DGTI) ANAF ? dl Marius Daniel Pestina
- Director General Adjunct al DGTI ANAF ? dl Virgiliu Paun
- Sef Serviciu in cadrul DGTI ANAF ? dna Angelica Daniela Ghita
- Director General al Directiei Generale Juridice (DGJ) ? dna Madalina Gheorghe
- Director General Adjunct al DGJ ? dna Mihaela-Dana Stan
- Director General Adjunct al DGJ ? dl Mihai Cristian Vasilescu
- Director General al Directiei Generale Economice (DGE) ? dna Lacramioara Alexandru
- Director General Adjunct al DGE ? dl Angelica Macau
- Sef Serviciu in cadrul DGE ? dna Daniela Moise
- Membrii Comisiei de evaluare: Presedinte ? dna Alina Horia, Membri: dl Laurentiu Melinte, dna Nicoleta Matei, dl Gabriel Costea, dna Felicia Valman
Declaratia solicitata pentru neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006 va trebui prezentata atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 4
Dovada participarii la licitatie cu oferta independenta
Se va completa Formularul nr. 4 din Sectiunea III ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP.Cerinta nr. 5
Calitatea de participant la procedura
Se va completa Formularul nr. 5 din Sectiunea III ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura de atribuire Cerinta nr. 1
Dovada faptului ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului
1. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.
2. Persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.
Certificatul constatator trebuie sa certifice faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, respectiv are activitate corespunzatoare obiectului achizitiei publice.
Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Certificatul constatator va trebui prezentat de ofertant si de ofertantul asociat, daca este cazul.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Prezentarea cifrei de afaceri globale din ultimii trei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va prezenta Fisa de informatii generale in care este inscrisa cifra de afaceri globala din ultimii trei ani ? Formularul nr. 6 din Sectiunea III.In cazul in care participa la procedura de achizitie operatori economici straini, valorile cifrei de afaceri vor fi convertite din euro la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa demonstreze ca in ultimii trei ani a furnizat, instalat, configurat, pus in functiune si testat produse similare in valoare cumulata de cel putin 700.000, 00 lei fara TVA.
Cerinta nr. 2
Ofertantul trebuie nominalizeze 2 experti, dupa cum urmeaza:
Expert 1: Liderul echipei tehnice: studii superioare si minim 2 ani experienta profesionala specifica in domeniul proiectarii si implementarii infrastructurii IT
Expert 2: Expert suport tehnic: studii superioare si 3 ani experienta profesionala intr-o pozitie similara
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertant (Certificat ISO9001 sau echivalent)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta o Declaratie privind lista principalelor produse furnizate, instalate, configurate, puse in functiune si testate in ultimii trei ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte ca ofertantul alivrat, instalat, configurat, pus in functiune si testat produse similare la nivelul a maxim 2 contracte a caror valoare cumulata a fost de minim 700.000, 00 lei fara TVA ? Formularul nr. 7 din Sectiunea III.Indeplinirea cerintei se va face prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar.Valorile experientei similare vor fi convertite in euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.Daca modalitatea de demonstrare a experientei similare se face prin prezentarea de contracte, ofertantul este obligat sa prezinte copii ale partilor relevante din contracte: pagina din contract din care rezulta partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului si pagina finala cu semnaturi.Se va prezenta o Lista cu expertii propusi (Formularul nr. 8 din Sectiunea III).Se va prezenta Curriculum vitae pentru fiecare expert si semnat de fiecare expert (Formularul nr. 9 din Sectiunea III) si Declaratia de disponibilitate (Formularul nr. 10 din Sectiunea III), ambele semnate de fiecare expert propus.Nota: in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentelor/actelor care demonstreaza experienta solicitata pentru fiecare expert.Se vor prezenta documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertant (Certificat ISO9001 sau echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.12.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.01.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.01.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PODCA ? Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative 2007-2013Tipul de finantare: Fonduri europene
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari, prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, conform prevederilor art. 256^2 din OUG nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MFP - Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 212262231, Email: [email protected], Fax: +40 213199649
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2013 12:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer