Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de bunuri materiale necesare implementarii Proiectului ?Consolidarea Capacitatii Jandarmeriei Romane? din cadrul Programului de cooperare elvetiano-roman pentru reducerea disparitatilor economice si sociale in cadrul Uniunii Europene extinse.


Anunt de participare numarul 142997/09.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 0251 Bucuresti
Adresa postala: Str. Jandarmeriei, nr. 9 - 11, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013894, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 214096068, Email: [email protected], Fax: +40 213198071, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de bunuri materiale necesare implementarii Proiectului ?Consolidarea Capacitatii Jandarmeriei Romane? din cadrul Programului de cooperare elvetiano-roman pentru reducerea disparitatilor economice si sociale in cadrul Uniunii Europene extinse.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - la sediula autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general il reprezinta achizitia de ?Autospeciale de interventie in mediu montan (UTV cu 6 locuri) respective Autovehicule pentru deplasare pe zapada? necesare implementarii Proiectului ?Consolidarea Capacitatii Jandarmeriei Romane? din cadrul Programului de cooperare elvetiano-roman pentru reducerea disparitatilor economice si sociale in cadrul Uniunii Europene extinse.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114000-9 - Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Lotul nr. 1 - 8 cpl. Autospeciala de interventie in mediu montan (UTV cu 6 locuri)
- Lotul nr. 2 - 1 cpl.Autovehicul pentru deplasare pe zapada
Valoarea estimata fara TVA: 1, 090, 278RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: Lot.1=19.000 lei, Lot.2=2.400 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelor, respectiv 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie de catre ofertant, iar in cazul ofertei comune de catre liderul de asociatie, astfel: ? sub forma de scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emisa/emis in favoarea autoritatii contractante si in conditiile legii de o societate bancara/de o societate de asigurari, care va fi prezentata in original, eliberata/eliberat conform F.11;? prin virament bancar in contul AC UM 0251 Bucuresti RO09 TREZ 7005 005X XX00 0196 deschis la DTCPMB. In situatia in care garantia de participare se va depune cu ordin de plata, trebuie sa se faca dovada constituirii garantiei de participare cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;? chitanta pentru suma cu titlul de garantie de participare depusa la casieria AC, in fiecare zi intre orele 08.00 ? 09.00, precum si intre orele 14.00 ? 16.00.Pentru IMM-uri garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul garantiei de participare.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si art. 88 din HG nr. 925/2006.Sumele care vor putea fi retinute, din cuantumul garantiei de participare, in conformitate cu prevederile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006, de catre autoritatea contractanta in cazul in care C.N.S.C. va respinge o eventuala contestatie, sunt dupa cum urmeaza: Lot.1=4.747, 13 lei, Lot.2=1.211, 42 lei.Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor, de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Curs de schimb pentru care se determina echivalenta lei/euro este cel comunicat de BNR cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie = 5% din valoarea contractului de furnizare de produse (fara TVA), constituindu-se ca anexa la contract.Garantia de buna executie se constituie de catre ofertant, iar in cazul ofertei comune de catre liderul de asociatie, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1), conform F.19, precum si ale alin. (2) si (3) din HG nr. 925/2006.Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si art. 92 din HG nr. 925/2006.Garantia de buna executie trebuie sa fie valabila inca 30 de zile de la data expirarii perioadei de valabilitate a contractului de furnizare de produse.Garantia de buna executie va fi prezentata, in original, de catre ofertantul castigator in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de furnizare de produse de catre partile contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
85% se suporta din Programul de cooperare elvetiano-roman pentru reducerea disparitatilor economice si sociale in cadrul Uniunii Europene extinse.15% din bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea se va completa in conformitate cu F.12A.
2. Certificate constatatoare, in original, copii legalizate sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul ? operatorul economic este rezident), din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor:
? Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Financiara,
? Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, eliberat de Directia de Impozite si Taxe a Primariei.
NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic are datorii, acesta va putea fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de prestare, cu exceptia cazului in care:
- acestea sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii la termenul scadent a platilor;
- se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform art. 116 alin. 9 C.pr.fiscala.
3. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 se va completa in conformitate cu F.12B.
4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va completa in conformitate cu F.12C.
5. Declaratia pe propria raspundere conform ordinului ANRMAP nr. 314/2010 prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta se va completa in conformitate cu F.12E.
6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 se va completa in conformitate cu F.12J.
- persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, care asigura organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Olaru Mircea, Vasilica Ovidiu, Bontic Neculai, Indries Valentin, Dobre Florin, Costache Marius, Sarandi Mirela, Uleia Lorelei, Dumbar Mariana, Costan Alin, Badea Marius, Iacob Stefan, Beca Ruxandra, Ionescu Catalin, Serban Marian, Scarlat Ionut Cosmin.
NOTA:
1. Ofertantii/asociatii/tertii sustinatori care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 precum si la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau care nu respecta prevederile art. 46 din acelasi act normativ, vor fi exclusi de la procedura de achizitie. De asemenea mentionam faptul ca subcontractantii au obligatia prezentarii declaratiei privind conflictul de interese.
2. Vor putea fi exclusi de la procedura de achizitie publica ofertantii/asociatii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006.
3.Vor putea fi exclusi de la procedura de achizitie publica tertii sustinatori care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 alin. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006. Pentru persoane juridice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine/Oficiul National al Registrului Comertului, iar informatiile prezentate in cadrul acestui certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte ca: :
? obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor sau comercializarea produselor care fac obiectul achizitiei,
? nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari penale ale persoanei juridice.
NOTA:
Ofertantul care se va clasa pe primul loc, in urma evaluarii ofertelor, la solicitarea autoritatii contractante, are obligatia de a prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii, documentul in original/copie legalizata.
Pentru persoane fizice romane:
Autorizatia de functionare (original sau copie conforma cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
Pentru persoane juridice/fizice straine:
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.
NOTA:
Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate producerea/vanzarea bunurilor care fac obiectul procedurii de achizitie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Documente contabilecare sa prezinte situatia financiara a ofertantului aferenta anilor 2010, 2011, 2012 din care rezulta cifra de afaceri globala (sau documente similare bilantului contabil, considerate legale si edificatoare in tara in care operatorul economic este rezident), in copie, vizate si inregistrate de organele competente, si orice alte documente legale edificatoare (rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, scrisori de bonitate din partea bancilor etc.), prin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Documentele trebuie prezentate in copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?.
2. Fisa de informatii generale aferente ultimilor 3 ani financiari incheiati (2010, 2011 si 2012) se va completa in conformitate cu F.20.NOTA:
Pentru a fi considerat calificat operatorul economic trebuie sa faca dovada unui nivel minim al cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011 si 2012) conform tabelului (fara TVA).
Denumire loturi Valoare minima(lei fara TVA)
LOTUL nr. 1: Autospeciala de interventie in mediu montan (UTV cu 6 locuri)=1.900.000, 00
LOTUL nr. 2: Autovehicul pentru deplasare pe zapada =200.000, 00 lei
NOTA.I: Cap.eco-fin. a op.eco. poate fi sustinuta si de o alta pers., indiferent de natura relatiilor juridice existente intre op.eco. si pers.respectiva.Op.eco. are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al pers.respective incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma, faptul ca ii va pune la dispozitie resursele financiare invocate.In aceasta situatie trebuie sa se prezinte F.12A, F.12B, certif.atest.fiscala, certif.impozite si taxe locale si F.12J din partea pers. care sustine cap.eco-fin. a op.eco.Pers. ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 69^1, art. 180 si art. 181 alin. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta documente contabile care sa prezinte situatia financiara a ofertantului aferenta anilor 2010, 2011, 2012 sau documente similare bilantului contabil, considerate legale si edificatoare in tara in care operatorul economic este rezident.Se va completa F.20.NOTA: Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat euro se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati, respectiv: Anul EUR-mediu-USD-mediu-20124, 42583, 45762011 4, 23793, 04862010 4, 20993, 1779Angajament ferm al tertului sustinator, prin care acesta confirma, faptul ca va pune la dispozitia op.eco. resursele financiare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara (lista cu principalele furnizari de produse aferente ultimilor 3 ani anteriori datei limita de depunere a ofertelor) se va completa in conformitate cu F.12D cu anexa.NOTA:
Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca detine o experienta similara prin prezentarea unuia sau mai multor contracte de furnizare de produse similare, realizate in ultimii 3 ani incepand cu data limita a ofertelor, in cadrul carora a furnizat produse similare conform tabelului.
Denumire loturi Valoare minima(lei fara TVA)
LOTUL nr. 1: Autospeciala de interventie in mediu montan (UTV cu 6 locuri=950.000, 00
LOTUL nr. 2: Autovehicul pentru deplasare pe zapada=115.000, 00
Contractele respective se vor prezenta semnate si stampilate de catre ofertant, pe proprie raspundere, cu mentiunea ?conform cu originalul?.
NOTA.I: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, cap.eco-fin., precum si cap.teh./profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, cap.eco.-fin. se demonstreaza in conditiile prevazute la NOTA.I.Toti operatorii economici din grup au obligatia de a prezenta documentele de la cap. III.2.2) si cap. III.2.3.a).
In cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, asocierea grupului de operatori economici va trebui autentificata la un notar public, inainte de data incheierii contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa F.12D cu anexa.NOTA: Convertirea in lei se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul prestarii serviciului: Anul EUR-mediu-USD-mediu-20134, 38523, 32212012 4, 42583, 45762011 4, 23793, 04862010 4, 20993, 1779Toti operatorii economici din grup au obligatia de a prezenta documentele de la cap. III.2.2) si cap. III.2.3.a).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Valoarea propunerii financiare
2.
Val costuri operationale pt consum energetic
10%
Descriere: punctaj pt val costuri operationale pt consum energetic
3.
Val costuri operationale pt emisiile de CO2
5%
Descriere: punctaj pt val costuri operationale pt emisiile de CO2
4.
Val costuri operationale pt emisiile de poluanti
5%
Descriere: punctaj pt val costuri operationale pt emisiile de poluanti
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform prevederilor art. 42 din HG nr. 1660/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, la licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatori economici inregistrati in SEAP si carora le vor fi transmise invitatii de participare la aceasta etapa, conform prevederilor art. 165 alin. (2) din OUG nr. 34/2006.Autoritatea contractanta invita la etapa finala toti operatorii economici care au depus oferte admisibile.Licitatia electronica va incepe dupa cel putin doua zile lucratoare de la data la care a fost transmisa invitatia si aceasta va fi organizata intr-o singura runda cu durata de o zi lucratoare.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta, precum si numarul de participanti inscrisi la licitatie.Licitatia nu se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului.Nu se va utiliza pasul de licitare electronica.Obiectul reofertarii il constituie pretul, iar la reofertare acesta se poate imbunatatii in sensul diminuarii lui.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2013 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2013 10:00
Locul: Secretariatul Serviciului Achizitii - sediu: Str. Jandarmeriei nr. 9-11, sect. 1, 013894 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect "Consolidarea Capacitatii Jandarmeriei Romane" din cadrul Programului de cooperare elvetiano-roman pentru reducerea disparitatilor economice si sociale in cadrul Uniunii Europene extinse.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Programul de cooperare elvetiano-roman)
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma desfasurarii etapei finale de licitatie electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii acestora.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii le cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul intern specializat din cadrul autoritatii contractante
Adresa postala: Str. Jandarmeriei nr. 9-11, sector1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013894, Romania, Tel. +40 214096209, Email: [email protected], Fax: +40 213198071
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.04.2013 13:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer