Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de bunuri si punere in functiune mobilier si dotari la Gradinita nr. 192 Pisicile Aristocrate


Anunt de participare numarul 80733/24.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ADMINISTRARE A UNITATILOR DE INVATAMANT SANITARE SI CRESELOR SECTOR 4
Adresa postala: STR.MIREA MIOARA LUIZA , NR. 1A, SECTOR 4 , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70000, Romania, Punct(e) de contact: MARIA CLAUDIA BADEA, Tel.0726908205, Email: [email protected], Fax: 4601420, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de bunuri si punere in functiune mobilier si dotari la Gradinita nr. 192 Pisicile Aristocrate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Gradinita nr. 192 Pisicile Aristocrate
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de bunuri si punere in functiune mobilier si dotari la Gradinita nr. 192 Pisicile Aristocrate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39161000-8 - Mobilier pentru gradinite (Rev.2)
37420000-8-Echipament de gimnastica (Rev.2)
37535200-9-Echipament pentru terenuri de joaca (Rev.2)
39141000-2-Mobilier si echipament de bucatarie (Rev.2)
39500000-7-Articole textile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini , centralizatorului si a anexelor nr. 1, 2, 3,
Valoarea estimata fara TVA: 1, 071, 504.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 12.750 Lei , Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea -formularul nr. 3, Declaratie privind neincadrarea in art. 181 -formularul nr. 4 , Certificat de atestare fiscala in original sau copie legalizata , certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale (original sau copie legalizata) , certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie semnata si stampilata conform cu originalul), Certificat de inregistrare(copie semnata si stampilata conform cu originalul) ,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale-formular nr 5 , Bilant contabil la 31.12.2008, (copie semnata si stampilata conform cu originalul)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara -formularul nr. 6 , Cerificarea sistemului de management de calitate (ISO 9001/2001), Certificarea sistemului de management de mediu (14001/2005) Certificarea sistemului de management de securitate si sanatate in munca (OHSAS 18001/2004)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
60%
Descriere:
2.
durata de livrare
30%
Descriere:
3.
garantie asupra produselor
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2009 11:00
Locul: D.G.A.U.I.S.C.Sector 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii societatilor cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National De Solutionare A Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Stavropolius nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei Nr. 5 Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.3195180, Fax: 3195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D.G.A.U.I.S.C. SECTOR 4
Adresa postala: Aleea Mirea Mioara Luiza Nr. 1 A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041531, Romania, Tel.0214608593, Fax: 0214601420
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2009 18:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer