Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de calculatoare personale


Anunt de participare numarul 106259/18.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA PENTRU ROMI
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.202 A, et.8, camera 23 sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060022, Romania, Punct(e) de contact:  Proiect ID 2275 - camera 33, Tel. 0040213113048, In atentia:  ALEXANDRU STROE, Email:  [email protected], Fax:  0040213113047, Adresa internet (URL):  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
Altele: Elaboreaza, coordoneaza, evalueaza si urmareste politicile publice pentru minoritatea roma
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de calculatoare personale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: 210 buc. la 210 primarii din tara si 4 buc. la punctul de lucru al ANR din Bucuresti, sector 6, Splaiul Independentei nr.202A, etajul 8, camera 33
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de calculatoare personale pentru Proiectul POSDRU ID 2275
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
214 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 479, 365.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.09.2010 pana la 21.10.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare de 5000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontract, in baza art.44 si 45 din OUG nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a operatorului economic:
a. Declaratie privind eligibilitatea (formularul 1).
b. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006(formularul 2).
c. Declaratia de participant la procedura (formularul 3).
d. Certificat de atestare fiscala, pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, care sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor la bugetul de stat, valabil la data limita de depunere aofertelor.
Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale:
A. Pentru operatorii economici din Romania
a.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial, valabil la data limita de depunerea ofertelor, cu mentionarea obiectului de activitate care sa ateste corespondenta cu obiectul achizitiei.
b.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala.
B. Pentru operatorii economici straini
a.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, valabile la data limita de depunere a ofertelor (in traducere autorizata in limba romana).e. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, valabil la data limita de depunere aofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat la Administratia Finantelor Publice pentru ofertantii din Romania, sau documente echivalente certificate in sistemul international de referinta in materie, pentru ofertantii straini.
b. Declarareape proprie raspundere a cifrei de afaceri in anii 2008 si 2009 din care sa reiasa indeplinirea cerintei minime de cifra medie anuala de afaceri de cel putin 100.000 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul trebuie sa prezinte o lista a principalelor livrari de produse efectuate, in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
2.Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea produselor cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana (cel putin ISO 9001 sau alte documente echivalente).
3.Ofertantul va prezenta o autorizatie de livrare din partea producatorului prin careeste autorizat sa livreze produsele oferite si detine competente pentru instalarea, configurarea si punerea in functiune a acestora si se va metiona ca produsul nu este scos din productie (End Of Life).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3141/28.07.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2010 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.09.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2010 18:00
Locul: Punctul de lucru al ANR din Bucuresti, sector 6, Splaiul Independentei nr.202A, etajul 8, camera 33
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, sector 3, Cod postal:  030084, Romania, Fax:  0213194642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, Localitatea:  Bucuresti, sector 4, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0040213195183, Fax:  0040213191688
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
punctul de lucru al Agentiei Nationale pentru Romi - Proiect ID 2275
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.202A, etaj 8, camera 33, Localitatea:  Bucuresti, sector 6, Cod postal:  060022, Romania, Tel. 0040213113048, Email:  [email protected], Fax:  0040213113047, Adresa internet (URL):  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2010 18:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer