Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de carbune activ pulbere, pentru Statia de Tratare Crivina-Directia Productie ANB


Anunt de participare (utilitati) numarul 141076/11.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Str.Aristide Demetriade, nr. 2, Sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Mihailescu, Tel. +40 213140110, Email: [email protected], Fax: +40 213143095, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie de carbune activ pulbere, pentru Statia de Tratare Crivina-Directia Productie ANB
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statia de Tratare Crivina ANB
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 800, 000 si 1, 600, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Numarul de contracte subsecvente estimate este intre 1 si 3.Valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 536.000 lei, cu o durata estimata la 12 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de carbune activ pulbere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24954100-7 - Carbon activ nou (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de carbune activ pulbere
Cantitatea de carbune activ pulbere pentru acordul cadru este minim 100 tone si maxim 200 tone.
Cantitatea carbune activ pulbere pentru contractul subsecvent este minim 33 tone si maxim 67 tone.
Valoarea estimata a contractelor subsecvente, fara TVA este intre 264.000lei si 536.000lei
Valoarea estimata, fara TVA, a acordului cadru, este intre 800.000 lei si 1.600.000leiFrecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea celui mai mare contractsubsecventeste de 536.000 lei, cu o durata estimata la 12 luni.
Valoarea estimata fara TVA: intre 800, 000 si 1, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Daca garant de particip este constit in alta valuta, val garant de particip, fara TVA, se va calc la curs de schimb BNR pt moneda respect, din data 17.12.2012.Per de valab?100 zile de la term. limita de primire a of.Garant de particip poate fi constit printr-un instrumde garan emis in cond legii de o soc banc ori de o soc de asig sauprin vir bancar in contul RO89BRDE450SV15572604500?BRD SMCC.Retinerea garant de particip se va face in conf cu prev leg in dom achiz pub.In cazul in care ofertant depune contest cu priv la proc de achiz si ac este respinsa ca nefond de catre CNSC, in conf cu art.2781alin.(1) din O.U.G nr.34/2006, autorit contract va retine contestatorului suma de 5380 lei din garant de particip.Scrisoarea de garant de particip se prez in orig.Neprez ac in cuant si per de valab solicit atrage resping of.Garant este irevoc.Ac va insoti of impr cu scrisoarea de inaintare.In cazul unei asoc, Scris de garant bancara va fi emisa integral pt Liderul Asoc sau pt unul din membrii asoc in numele asoc.Prelung per de valab a garanti de particip, precum si a per de valab a of se poate solicita de catre autorit contract numai in sit except care impun o astfel de prelung.In cazul refuzului extinderii per de valab a garant of va fi declarata inaccept.In cazul in care ofertantul se incadr in categ intrep mici si mijl, astfel cum ac sunt def prin Legea nr.346/2004 privind stim infiintarii si dez intrepr mici si mijl, cu modif si complete ulterioare, ac benef de red cu50%a cerintei privind cifra min de afi, a garant de particip, respectiv a garant de buna executie.In ac sit, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Dec pe propria rasp privind incadr in categ IMM.In cazul in care ofertantul este o asoc red cu 50%a crit privind cifra de af si garant de particip, respectiv garant de buna executie se va aplica numai daca toti asoc se incadr in mod indiv in categ IMM.NOTA: Garant de participse va prez in et a doua a proc de catre candidatii calif in et 1. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent , fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau, daca partile convin, prinretineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz, sumainitiala pe care o va depune contractantul in contul deschis de catre acesta, la dispozitiaautoritatii contractante, va fi de minim 0, 5% din pretul contractului, iar diferenta prin retinerisuccesive de 4, 5 % din valoarea facturilor emise, pana ce aceasta va atinge 5% din pretulContractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ANB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
1.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr.
314/2010) - se completeaza Formularul 1.Formularul se completeaza in original de catre
candidat si fiecare membru al asocierii.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu
modificarile si completarile ulterioare - se completeaza Formularul 2. Formularul se
completeaza in original de catre candidat, fiecare membru al asocierii, subcontractant si
fiecare tert sustinator.
Persoanele din cadrul autoritatii contractante care aproba/semneaza documente emise in legatura, sau pentru procedura de atribuire sunt:
Bruno ROCHE, Petru TOMA, Mihai SAVIN, Cristina MIHAILESCU, Cezarina CRISTEA, Daniela ANGHEL, Adrian STANCIU, Laura MARINESCU
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 3. Formularul se completeaza in original de catre candidat si fiecare membru al asocierii.
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006, cu
modificarile si completarile ulterioare ? se completeaza Formularul 4. Formularul se completeaza in original de catre candidat, fiecare membru al asocierii precum si tert sustinator .
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista
prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie
autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei
asociatii profesionale care are competente in acest sens.
5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu
modificarile si completarile ulterioare ? se completeaza Formularul 5. Formularul se
completeaza in original de catre candidat si fiecare membru al asocierii.
6. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul general
consolidat, din care sa rezulte obligatiile exigibile in luna anterioara celei de depunere a
ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea
eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte
documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a
impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat in conformitate cu cerintele
solicitate de autoritatea contractanta).
Documentele vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul?
insotite de traducerea autorizata in limba romana.
7. Certificat fiscal cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul local, din care sa
rezulte obligatiile exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor. In cazul unei
asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea
eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte
documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a
impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate
de autoritatea contractanta.
Documentele vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul?
insotite de traducerea autorizata in limba romana. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte
ca operatorul economic desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei
achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006
privind procedura insolventei. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte
acest document.
Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de
inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte
abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta activitatile care fac obiectul prezentului
contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu
mentiunea ?conform cu originalul?.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Un operator economic participa pentru acelasi contract cu o singura oferta fie in mod
individual, fie ca partener al unui consortiu/ asociere/societate mixta, in caz contrar ofertele
respective vor fi respinse. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul
de a depune oferta comuna fara a fi obligati sa-si legalizeze asocierea decat daca oferta
comuna este declarata castigatoare. Oferta comuna trebuie sa contina toate informatiile
solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte / consortiu / asociere precum si
partea de contract executata de acestia. Oferta trebuie semnata intr-un mod care obliga
legal toti partenerii. Unul dintre membrii trebuie numit ca lider responsabil de contract, iar
aceasta numire trebuie sa fie prezentata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare
partener in parte. Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca
toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual pentru realizarea contractului,
ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele
fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv platile vor fi in
responsabilitatea partenerului conducator (liderului). Toti partenerii din cadrul consortiului
trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa, pe toata durata de realizare a contractului.
Structura societatii mixte / consortiu / asociere nu va fi modificata pe durata contractului
decat cu aprobarea prealabila a autoritatii contractante si numai in situatii exceptionale
astfel incat noul consortiu /asociere / societate mixta trebuie sa indeplineasca aceleasi
criterii de calificare ca si cel initial. In cazul asocierii, criteriile de calificare privind situatia
personala, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, standardele de asigurare a
calitatii si de protectie a mediului vor fi indeplinite in mod obligatoriu de fiecare asociat in
parte, iar criteriile de calificare privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si
profesionala vor fi indeplinite prin cumul.
In situatiile in care candidatii beneficiaza de sustinerea unor terti, aceasta sustinere se va
dovedi prin prezentarea unor angajamente ferme incheiate in forma autentica, semnate de
tertul sustinator. Angajamentul ferm trebuie sa prevada care sunt resursele pentru care se
acorda sustinerea si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va face
neconditionat in vederea indeplinirii contractului - se va completa, dupa caz, formularul nr.
6 si/sau formularul nr. 7. In cazul in care candidatul beneficiaza de sustinere in vederea
indeplinirii cerintelor de calificare referitoare la cifra de afaceri sau experienta similara, in
domeniul de activitate aferent obiectului contractului, este suficient ca operatorul economic
sa prezinte angajamentul ferm din partea persoanei care sustine, astfel cum este prevazut
la art. 111 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006. Totodata, angajamentul trebuie insotit de
documente care sa dovedeasca ca persoana sustinatoare indeplineste cerintele de
calificare referitoare la cifra de afaceri sau experienta similara. Persoana care asigura
sustinerea financiara/tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din
procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG
nr. 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent prezentului contract, in ultimii 3 ani, nu mai mica decat valoarea estimata a celui mai mare contrat subsecvent, in valoare de 1.072.000 lei (fara TVA)
Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul
mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara: Ofertantii trebuie sa faca dovada derularii a minim 1 contract de
complexitate similara, efectuat in ultimii 3 ani, a carui valoare este cel putin egala cu
valoarea celui mai mare contract subsecvent, de 536.000 lei.
Se va completa Formularul nr. 9. Ofertantii vor prezenta Recomandare ce va cuprinde cel
putin: modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe perioada contractului,
neconformitatile care s-au inregistrat pe perioada contractului, cazurile de
incidente/accidente tehnice inregistrate din vina exclusiva a furnizorului.
Atunci cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta
moneda, va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva
2. Certificat emis de un organism abilitat in acest sens, daca este cazul, care sa ateste ca
substanta/substantele intra sub incidenta regulamentului REACH - conform Regulament
European nr 1907/2006CE)
3. Raport de incercari/testare emis de un organism recunoscut, dupa caz de un laborator
neutru de incercari, care asigura respectarea standardelor europene aplicabile, sau
certificate emise de organisme recunoscute in oricare dintrele statele membre ale UE.
Candidatii vor prezenta o mostra din care s-a efectuat testarea, in cantitate de 2 kg.Mostra se va marca cu numele si adresa furnizorului si/sau a
producatorului si cu mentiunea ?acest produs este conform SR EN 12903?
Pentru candidatul/operatorul economic declarat castigator mostra se va retine pe toata
perioada derularii contractului.
Candidatii trebuie sa detina certificate ISO 9001, sau echivalente, pentru domeniile de
activitate care fac obiectul contractului. Certificatele trebuie emise de organisme
independente care respecta standarde europene de certificare, valabile in orice tara UE,
traduse in limba romana si valabile la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa detina certificate ISO 9001, sau echivalente.
Nota:
In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate/mediu astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau
dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile
prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii/protectiei mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.01.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.01.2013 10:30
Locul: Compartiment Operational Contractari - Strada Academiei nr 39-41 etaj 4 setor 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele nominalizate prin dispozitia Autoritatii ontractante si persoanele imputernicite de operatorii economici participanti la procedura de achizitie publica
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis , in vederea departajarii ofertei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 2562 alin. (1) lit. b) din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC APA NOVA BUCURESTI SA
Adresa postala: str. Banului, nr. 3A, et. 2, ap.7, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel. +40 213155241, Email: [email protected], Fax: +40 213155241, Adresa internet (URL): -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.12.2012 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer