Licitatie Publica - ACHIZITIE DE CARBURANT AUTO PRIN CARDURI VALORICE
Anunt de participare numarul 26755/07.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Punct(e) de contact: ELENA DEACONU, Tel.021 30549 48, Email: [email protected], Fax: 021 3150305, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DE CARBURANT AUTO PRIN CARDURI VALORICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura, Bd. Carol I, nr. 17, sector 2, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de carburant auto prin carduri valorice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23121200-3 - Motorina (Rev.1)
23111200-0-Benzina fara plumb (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.669.800 litri carburant auto, cu posibilitatea suplimentarii , conform art. 6 alin. 3 din HG 925/ 2006, cu o cantitate de 1.884.000 litri pentru perioada de 01.01.2008 - 30.04.2008
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 900, 000 si 10, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.09.2007 pana la 30.04.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare prin scrisoare bancara in valoare de 92.000 lei, conform formularului F6
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din bugetul autoritatii contractante pe anul 2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform OUG 34/ 2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea.formularul F2 2. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta de art. 180 din OUG 34/ 2006. Prezentare formular F3. 3.Certificat fiscal eliberat de compartimentul Impozite si Taxe Locale , care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la data de 30.06. 2007, in original sau copie legalizata. 4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala privind plata obligatiilor de plata la bugetul general consolidat la data de 30.06.2007, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale - Formular F4
2. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani. Realizarea unei cifre de 14.700.000 lei, respectiv 4.624.677 euro, Echivalenta s-a facut la data de 01.08.2007 1 euro = 3, 1786 lei. 3. Bilantul contabil la 31.12.2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista contractelor de furnizare in ultimii 3 ani. 2.Declaratie pe propria raspundere care sa contina informatii privind dotarile specifice, numarul de statiiteritoriale de distributie cu carduri valorice si repartitia acestora pe judete.
Pentru aceasta, furnizorul trebuie sa detina o retea de statii de distributie cu carduri valorice care sa acopere intreg teritoriul national, si sa fie in numar de cel putin 200 , dar nu mai mic de 3 statii la nivel de judet.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S77-094042 din 20.04.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2007 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2007 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2007 12:00
Locul: Bd. Carol I, nr. 17, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegat din partea firmelor ofertante in baza unei imputerniciri si copie dupa actul de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021/ 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura, Directia Investitii, Administrativ,
Adresa postala: Bd. Carol I, nr. 17, sect. 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.021/ 305 4948, Fax: 021 315 0305
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2007 15:58