Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie de carburanti auto


Anunt de participare (utilitati) numarul 49539/14.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA TARNAVEI MARI SA
Adresa postala: Str. Virgil Madgearu, nr.4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551005, Romania, Punct(e) de contact: VASILE DINCA, Tel.0269.841.426, Email: [email protected], Fax: 0269834270
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
achizitie de carburanti auto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul furnizorului
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 195, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se va atribui cel putin 1 contract subsecvent pe an , valoarea estimata a acestuia 98000 euro , fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se intentioneaza achizitionarea de carburanti auto prin intermediul cardurilor de debit
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23121200-3 - Motorina (Rev.1)
23111200-0-Benzina fara plumb (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 195, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
se solicita o garantie de participare de 3900 Euro( sau 14400 lei ). Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse propri
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform prevederilor OUG 34/2006 - asiciere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratia de eligibilitate( formularul nr. 12 Adin Ordinul 155/2006 ) , -Declaratia pe proprie raspundere ( formularul nr. 12B dinOrdinul 155/2006 ) ca ofertantul nu se afla intr-una din situatiile care l-ar exclude din competitie , conf. art.180 si 181 din OUG 34/2006 , cu modificarile si completarile aduse de OUG 94/2007-Dovezile privind achitareaobligatiilor fiscale fata de bugetul general consolidat , emise de autoritatile locale competente ( agentiile locale de administrare fiscala , directiile fiscale locale )-ex.originale
- Certificat de inregistrare la Oficiul Registrul Comertului - fotocopie- Certificatul de inregistrarefiscala emis de Agentia Judeteana de AdministrareFiscala - copie-Actul Constitutiv al societatii impreuna cu actele aditionale inregistratedin care sa reiasa ca ofertantul poate desfasuraactivitati decomercializare a produselor petroliere .( se poate prezenta siun Certificat Constatator de la Oficiul Registrului Comertului )-original sau fotocopie legalizata
-Autorizatia data de producator ofertantului , pentru a comercializa produsele respective, in situatia cand ofertantul nu este producatorul lor. - copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil pe anul 2007 ( sau ultimul semestru 2006 , daca cel din 2007 nu este inca disponibil )
-declaratieproprie privind cifra de afaceri globalape ultimii trei ani- cifra de afaceri globala a ofertantului corespunzatoare( media ultimilor 3 ani ) trebuie sa fie de minim906 .000 RON sau 245.000 euro .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind listaprincipalelor livrarilorde produse dinultimii 3 ani( Formularul 12D din Anexe )
- certificate si / sau alte documente emise de organisme care atesta conformitatea produselor prin referire la standardele europene in domeniu
- sistemul propriu implementat inconducerea si asigurareacalitatii .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Procedura nr. 5/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 119 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar sau OP la casieria societatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.05.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.05.2008 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Furnizorul trebuie sa aiba statii de distributie in mun. Mediassiorasul Agnitadin jud. Sibiu , precum si in toate judetele tarii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel - sectia de Contencios Administrativ si F iscal
Adresa postala: P-ta I.C. Bratianu 2, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810289, Fax: 0258810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
CNSC
Adresa postala: str. Stavropoleos 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta a unui act al autoritatii contractante pe care ofertantul il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA TARNAVEI MARI S.A.
Adresa postala: Str. Virgil Madgearu 4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551005, Romania, Tel.0269-841426, Email: [email protected], Fax: 0269-834270
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.04.2008 12:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer