Licitatie Publica - achizitie de carburanti auto
Anunt de participare numarul 3119/24.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Domeniului Public si Privat Ploiesti
Adresa postala: str. Valeni, nr. 32, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100046, Romania, Punct(e) de contact: Catalin State, Tel.0244525252, In atentia: Birou Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 0244510353, Adresa internet (URL): http: //adpp.ploiesti.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
A.D.P.P. PLOIESTI
Adresa postala: STR. VALENI NR 32, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100046, Romania, Tel.0244-525252, In atentia: Birou Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 0244-510353, Adresa internet (URL): http: //adpp.ploiesti.ro/achizitiipublice.html
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
A.D.P.P. PLOIESTI
Adresa postala: STR. VALENI NR 32, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100046, Romania, Tel.0244-525252, In atentia: Birou Achizitii Publice, Fax: 0244-510353, Adresa internet (URL): http: //adpp.ploiesti.ro/achizitiipublice.html
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie de carburanti auto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: produsele se vor livra la statii de alimentare situate pe raza Municipiului Ploiesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia benzina cu plumb, benzina fara plumb, motorina se va face in statiile de alimentare pe raza Municipiului Ploiesti, pe baza cardurilor de alimentare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23111300-1 - Benzina cu plumb (Rev.1)
23111200-0-Benzina fara plumb (Rev.1)
23121200-3-Motorina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
benzina cu plumb 10.000 litri, benzina fara plumb 30.000 litri, motorina 100.000 litri
Valoarea estimata fara TVA: intre 350, 000 si 378, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 5000 RON, garantia de buna executie va fi 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform art.44 alin 2 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006b) - certificat privind impozitele (Directia de Taxe si Impozite)
- certificat de atestare fiscala (DGFPCFS)- Certificat de inmatriculare si certificat constatator emise de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala.Pentru persoane juridice straine: Documentecare sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul e rezident.
*prezentate in original sau copie legalizata la data depunerii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- scrisoare de bonitate emisa de catre o banca sau o societate de audit financiar
- declaratie privind cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- documente acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii;
- documente din care sa rezulte ca dispune de mijloace fixe, echipamente, si alte dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea cerintelor din caietul de sarcini.- experienta similara reprezentand lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2873/15.02.2007, CU ANUNT DE INTENTIE PUBLICAT IN M.O. NR 304, din 13.12.2006, conform art 48 alin1 OUG 34
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: cu numerar la casieria A.D.P.P. Ploiesti str. Valeni nr 32, sau prin virament in contulRO73TREZ5215010XXX000192, deschis la Trezoreria Ploiesti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2007 14:00
Locul: sediul A.D.P.P. PLOIESTI, str. Valeni nr 32
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare din partea autoritatii contractante si delegatii imputerniciti din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PLOIESTI
Adresa postala: STR. EMIL ZOLA NR 4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244-522446
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR 38 BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC CONTENCIOS alA.D.P.P. PLOIESTI
Adresa postala: STR. VALENI NR 32, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100046, Romania, Tel.0244-525252, Fax: 0244-510353, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2007 16:23