Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE DE CARBURANTI AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE IN VALOARE DE 50 LEI


Anunt de participare numarul 95004/26.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: ing. Paval Camelia, Tel.0234.324243, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.313911;0234.312502, Adresa internet (URL): www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: serviciii generale ale administratiei publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DE CARBURANTI AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE IN VALOARE DE 50 LEI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statiile PECO de pe raza autoritatii contractante si din tara
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE DE CARBURANTI AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE IN VALOARE DE 50 LEI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIE DE CARBURANTI AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE IN VALOARE DE 50 LEI
Valoarea estimata fara TVA: 739, 898.96RON
II.2.2) Optiuni
Da
AC va suplim valoarea cu pana la 50%si durata cu 4 luni
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 7500 lei, garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local, cu OP din contul achizitorului in contul ofertantului;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular 4 semnat si stampilat- declaratie privind eligibilitatea;
2. Formular 5 semnat si stampilat- declaratie proivind neincadrarea in prevederile art. 181;
3. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat de la ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor, fara datorii;4. Certificate fiscale privind situatia taxelor si impozitelor locale, valabile la data deschiderii ofertelor, fara datorii;5. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului copie vizata cu stampila societatii;
6. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, din care sa rezulte obiectul principal de activitate al societatii in conformitate cu obiectul contractului;
7. Formular 6 - privind calitatea de participant la procedura, pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
8. Formular 7 - Informatii generale privind activitatea din 2007, 2008, 2009;9. Bilantul contabil la 30.06.2009, inregistrat si vizat de organele competente.Copia dupa bilant va fi semnata si stampilata pe fiecare pagina si se va face mentiunea conform cu originalul pe fiecare pagina;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
10. Formular 8 Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;11. Lista statiilor de distributie carburanti la nivel national, cu cel putin o statie de distributie pe judet sau resedinta de judet;
12. Formular 9 Lista principalelor livrari de produse care fac obiectul contractului, din ultimii 3 ani;13. Certificate de conformitate si licente emise de autoritatile competente, pentru benzina si motorina, din care sa reiasa ca produsele sunt conform standardelor cerute prin caietul de sarcini, valabile la data deschiderii ofertelor;
14. Documente emise de organisme acreditate, care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii SR-EN-ISO 9001/2001 sau echivalent, privind managementul calitatii produselor conform documentelor legislative nationale si standarde europene - in copie vizata cu stampila societatii;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform cap. III.3. din fisa de date a achizitiei;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2010 11:00
Locul: Sala de sedinte a Primariei Municipiului Onesti, B-dul Oituz nr. 17, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii operatorilor economici, cu imputernicire valabila si copie dupa CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: 2011
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Valoarea estimata a contractului ce va fi atribuit aferent anului 2010 este 493265.97 lei fara TVA, diferenta facand obiectul unui act aditional suplimentar, in functie de existenta fondurilor, conform art. 6 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentatia de atribuire este publicata in cadrul anuntului de participare pe site-ulwww.e licitatie.ro.Procedura se va finaliza cu etapa finala de licitatie electronica.Pentru a putea sa participe la licitatia electronica, precum si la orice alt tip de procedura organizata prin mijloace electronice, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP, conform prevederilor HG 1660/2006 si H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru a se inscrie in SEAP operatorii economici vor respecta prevederile H.G. 1660/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica prin mijloace electronice din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Solicitarile privind clarificarile referitoare la documentatia de atribuire din partea ofertantilor se vor transmite prin fax 0234/312502, 0234/313911 (se va mentiona In atentia Biroului Achizitii Publice), pana pe data limita de acces la documente de 31.03.2010, ora 10.00, iar raspunsurile se vor publica pe www.e-licitatie.roin cadrul anuntului de participare, la Sectiunea Documentatie si clarificari.Ofertantii vor urmari permanent informatiile publicate in cadrul anuntului de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030041, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bacau
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600247, Romania, Tel.0234/514750, Fax: 0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul Oituz, nr. 17, Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Tel.0234/324243, Fax: 0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2010 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer