Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de carburanti necesari pentru mijloacele de transport din dotarea unitatilor de jandarmi.


Anunt de participare numarul 139516/10.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 0251 Bucuresti
Adresa postala: Str. Jandarmeriei, nr. 9 - 11, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013894, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 214096068, Email: [email protected], Fax: +40 213198071, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de carburanti necesari pentru mijloacele de transport din dotarea unitatilor de jandarmi.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - la statiile furnizorului sau ale reprezentantilor autorizati ai acestuia, aflate in Bucuresti si pe teritoriul tarii, prin utilizarea cardurilor.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 32, 640, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia lunar, acestea avand o valoare estimata de 550.000 lei fara TVA - Lot 1 si 810.000 lei fara TVA - Lot 2.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de carburanti cu livrare de la statii de distributie prin utilizarea cardurilor, dupa cum urmeaza:
- Lot. 1. ?Benzina euro fara plumb?
- Lot. 2. ?Motorina euro (EN 590)?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot.1. : Benzina euro fara plumb ? cantitate min. 100.000 litri (primul contract subsecvent) si cantitate max. 2.400.000 litri (acord-cadru);
Lot.2. : Motorina (EN 590) ? cantitate min. 150.000 litri (primul contract subsecvent) si cantitate max. 3.600.000 litri (acord-cadru).
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 360, 000 si 32, 640, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Op.eco tb sa prez GP in conform cu prev referitoare la cuantumul si forma de prez a acesteia, astfel: Lot. 1. : Benzina euro fara plumb ? val = 10.900 lei;Lot. 2. : Motorina (EN 590) ? val = 16.100 leiCuantumul GP (in total) = 27.000 lei.Per.valab a GP va fi cel putin egala cu cea a of, respectiv 90 de zile de la data lim de dep a of.GP se constituie de catre of, iar in cazul ofertei comune de catre liderul de asociatie, astfel: ? sub forma de scris de garantie bancara/instrument de garantare emisa/emis in fav AC si in conditiile legii de o societate bancara/de o societate de asigurari, care va fi prez in orig, eliberata/eliberat conform F.11;? prin virament bancar in contul AC UM 0251 Buc RO09 TREZ 7005 005X XX00 0196 deschis la DTCPMB. In situatia in care GP se va depune cu OP, aceasta trebuie sa figureze in extrasul de cont al UM 0251 Buc la data si ora deschiderii of;? chitanta pentru suma cu titlul de GP depusa la casieria AC, in fiecare zi intre orele 08.00?09.00, precum si intre orele 14.00?16.00.Pentru IMM-uri garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul GP.GP va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si art. 88 din HG nr. 925/2006.Valoarea de 18.304 lei reprez suma care va putea fi retinuta, din cuantumul GP (lot.1 = 8.800 lei si lot.2 = 9.504 lei), in conform cu prev art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, de catre AC in cazul in care CNSC va respinge o eventuala contestatie ca nefondata.Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor, de dovada constituirii GP, in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor si returnate nedeschise, de catre comisia de evaluare. Valorile garantiilor de buna executie a contractelor subsecvente de furnizare de produse, care se vor incheia in baza acordului-cadru, vor fi de 5% din valoarea acestora fara T.V.A.Garantia de buna executie se constituie de catre ofertant, iar in cazul ofertei comune de catre liderul de asociatie, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1), conform Formularului nr. 19, precum si ale alin. (2) si (3) din H.G. nr. 925/2006.Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si art. 92 din H.G. nr. 925/2006.Garantia de buna executie trebuie sa fie valabila inca 30 de zile de la data expirarii perioadei de valabilitate a contractului.Garantia de buna executie va fi prezentata, in original, de catre ofertantul castigator in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de furnizare de produse de catre partile contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12A).
2. Certificate constatatoare, in original, copii legalizate sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile:
? Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administratie Fiscala (Administratia Financiara),
? Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, eliberat de Directia de Impozite si Taxe a Primariei.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic are datorii, acesta va putea fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de prestare, cu exceptia cazului in care: - acestea sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii acestora la termenul scadent a platilor;
- se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform prevederilor art. 116 alin. 9 C. Pr. Fiscala.
3. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12B).
4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura; se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12C).
5. Declaratia pe propria raspundere conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta; se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12E).
6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006; se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12J).
- persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, care asigura organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Pop Gavrila, Bontic Neculai, Costache Marius, Zarnescu Cristina, Matei Robert, Dumbar Mariana, Iacob Stefan, Beca Ruxandra, Costan Alin, Badea Marius, Moldovan Ciprian, Oprea Darius, Oancea Sorin, Uleia Mihaela, Sarandi Mirela, Andreescu Bogdan, Jianu Stelian, Ionescu Catalin, Serban Marian, Scarlat Cosmin.NOTA:
Ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau care nu respecta prevederile art. 46 din acelasi act normativ, vor fi exclusi de la procedura de achizitie.
Vor putea fi exclusi de la procedura de achizitie publica ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 alin. a), c^1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006. Pentru persoane juridice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine/Oficiul National al Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 60 de zile inainte de data limita de primire a ofertelor, in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte ca:
? obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor sau comercializarea produselor care fac obiectul achizitiei;
? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006, privind procedura insolventei;
? nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari penale ale persoanei juridice.NOTA:
Ofertantul care se va clasa pe primul loc, in urma evaluarii ofertelor, la solicitarea autoritatii contractante, are obligatia de a prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii, documentul in original/copie legalizata.
Pentru persoane fizice romane:
Autorizatia de functionare (original sau copie conforma cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
Pentru persoane juridice/fizice straine:
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.
Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate furnizarea, respectiv comercializarea produselor care fac obiectul procedurii de achizitie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil aferent anului 2011 din care rezulta cifra de afaceri globala (sau documente similare bilantului contabil, considerate legale si edificatoare in tara in care operatorul economic este rezident), in copie, vizat si inregistrat de organele competente, si orice alte documente legale edificatoare (rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, scrisori de bonitate din partea bancilor etc.), prin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Documentele trebuie prezentate in copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?.
2. Fisa de informatii generaleMedia cifrei de afaceri globale sau, daca este cazul, cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.
Se va completa in conformitatae cu F.20.
NOTA. 1: Cap.eco-fin. a op.eco. poate fi sustinuta si de o alta pers., indiferent de natura relatiilor juridice existente intre op.eco. si pers respectiva.In aceasta situatie trebuie sa se prezinte F.12A, certif.constat. si F.12J din partea pers. care sustine cap.eco-fin. a op.eco.In cazul in care op.eco. isi demonstreaza sit.eco-fin. invocand si sustinerea acordata, de catre o alta pers., atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al pers. respective, prin care aceasta confirma, faptul ca va pune la dispozitia op.eco. resursele financiare invocate.Pers. ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 69^1, art. 180 si art. 181 alin. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006.
NOTA. 2: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la NOTA.1.Toti operatorii economici din grup au obligatia de a prezenta documentele de la cap. III.2.1.a) si cap. III.2.1.b).In cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, asocierea grupului de operatori economici va trebui autentificata la un notar public, inainte de data incheierii contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Reteaua de distributie carburanti.Nota: Operatorul va face dovada ca detine cel putin o statie de distributie in fiecare judet.
2. Daca este cazul, op.eco vor prez o lista cu subctr, precum si acord de subctr inch cu acestia, F.12G cu anexa.NOTA: 1. Subctr.declarati tb sa prez.doc privind res mat si umane, care se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in ctr.2. Acord de subctr depuse in of tb sa fie in concordanta cu of. In cazul of.castig, se vor inch ctr.subctr cu subcontract desemnati, care se vor constitui in anexe la ctr.achiz.pub.3. Este interzisa schimb subctr.desemnati in of pe parcursul derularii ctr, cu exceptia unor situatii deosebite, bine motivate si numai cu acordul AC, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modif prop.teh sau prop.fin initiale (art. 96, alin. (1) si (2) din HG nr. 925/2006).
4. In cazul in care pentru indeplinirea ctr. nu este necesara subcontract, op.eco va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul F.12G.
NOTA.1: Oferta si documentele care o insotesc trebuie sa fie redactate in limba romana. Toate documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Operatorii economici trebuie sa prezinte certificate, in co;pii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii, conform standardelor internationale? SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform prevederilor art. 42 din H.G. nr. 1660/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, la licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatori economici inregistrati in S.E.A.P. si carora le vor fi transmise invitatii de participare la aceasta etapa, conform prevederilor art. 165 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006.Autoritatea contractanta invita la etapa finala toti operatorii economici care au depus oferte admisibile.Licitatia electronica va incepe dupa cel putin doua zile lucratoare de la data la care a fost transmisa invitatia si va fi organizata intr-o singura runda cu durata de o zi lucratoare.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta, precum si numarul de participanti inscrisi. Licitatia nu se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului. Nu se va utiliza pasul de licitare electronica.Obiectul reofertarii il constituie pretul, iar la reofertare, acesta se poate imbunatati in sensul diminuarii / majorarii conform pct. II.4.1.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.11.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.11.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.11.2012 10:00
Locul: Sediul Serviciului Achizitii IGJR - Str. Jandarmeriei nr. 9-11, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in sedinte ulterioare succesive, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul intern specializat din cadrul autoritatii contractante
Adresa postala: Str. Jandarmeriei nr.9-11, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013894, Romania, Tel. +40 214096209, Email: [email protected], Fax: +40 213198071
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2012 14:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer