Licitatie Publica - Achizitie de cartuse toner
Anunt de participare numarul 107437/07.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.
Adresa postala: BD. ALEXANDRU IOAN CUZA, 56, SECTOR 1, punct de lucru: B-dul Iuliu Maniu 244D, sector 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011056, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Fibinger, Tel. +40214348821, In atentia: Serviciului Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40214348821, Adresa internet (URL): www.cnin.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Productie poligrafica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de cartuse toner
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: B-dul Al. I. Cuza nr. 56, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de cartuse toner conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 220, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de particip.va fi constituita de catre ofertant, in cuantum de 3300lei, prin virament bancar sau printr-un instr.de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori soc de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform art.44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic - formularul nr.1 - in original , semnat si stampilat
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile de plata la bugetul de stat - in original / copie legalizata;
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local eliberat de primarie - in original / copie legalizata
Certificatele mentionate trebuie sa ateste faptul ca ofertantul nu inregistreaza obligatii de plata la bugetul local si de stat si sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. - in original / copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
- Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului care sa confirme
a) ca obiectul de activitate al ofertantului includefurnizarea consumabilelor care fac obiectul licitatiei, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor;
b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei, lichidarii voluntare saualte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice.( in original sau copie legalizata ).
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Nationalal Registrului Comertului ? copie cu mentiunea ?conform cu originalul, semnata si stampilata;
-Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA, emis de Ministerul Finantelor Publice ? ANAF ? copie cu mentiunea ?conform cu originalul, semnata si stampilata.
- Bilantul contabil la 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. - copie cu mentiunea conform cu originalul-semnata si stampilata
- Fisa de informatii generale ?semnata si stampilata - conform Formularului nr. 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
- Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii trei ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati ;
- Declaratie in original sau copie legalizata in limba romana, eliberata de producatorul consumabilelor, potrivit careia toate produsele ofertate sunt 100 % noi, nefolosite, nereincarcate, neremanufacturate, nereciclate si au in structura numai componente 100% noi, nefolosite anterior. Din declaratie sa rezulte, de asemenea, faptul ca toate partile componente ale produselor ofertate (cerneala sau pulberea de tiparire, cilindrul fotosensibil, mecanismul de comanda /antrenare, carcasa, rolele si restul pieselor care intregesc cartusul de imprimare) sunt 100% noi si nu provin de la un cartus OEM folosit anterior. In acest caz, achizitorul isi rezerva dreptul de a verifica aceasta declaratie la producatorul consumabilelor ;
- Declaratie de conformitate emisa de catre ofertant ? copie, cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.In cazul in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala la o data mai recenta decat perioada stabilita, acesta va face dovada privind lista principalelor livrari de produse, corespunzator perioadei scurse de la infiintare pana in prezent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Mai multe detalii se regasesc in fisa de date a achizitiei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2010 10:00
Locul: B-dul Iuliu Maniu 244D, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 / 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/ 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti
Adresa postala: Bdul. Unirii nr. 37, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel. 021- 408.36.00, Email: [email protected], Fax: 021- 408.37.00, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Verificarea Legalitatii Actelor
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu 244D, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061934, Romania, Tel. 021/434.88.02-09, Email: [email protected], Fax: 021/434.88.02-09, Adresa internet (URL): www.rain.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2010 10:56