Licitatie Publica - ACHIZITIE DE CARTUSE TONER, CARTUSE CERNEALA, RIBOANE, ACCESORII INFORMATICE
Anunt de participare numarul 49109/08.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala a Finantelor Publice Timis
Adresa postala: B-dul Revolutiei nr. 15A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300043, Romania, Punct(e) de contact: Ilarie Popescu, Tel.0256-499334, Fax: 0256-499332
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DE CARTUSE TONER, CARTUSE CERNEALA, RIBOANE, ACCESORII INFORMATICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DGFP TIMIS, B-DUL REVOLUTIEI 15A, TIMISOARA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE DE CARTUSE TONER, CARTUSE CERNEALA, RIBOANE, ACCESORII INFORMATICE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.1)
30192113-6-Cartuse de cerneala (Rev.1)
30192300-4-Benzi impregnate cu cerneala (Rev.1)
30217300-6-Accesorii informatice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 200, 284RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 28.05.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE CONFORM DOC DE ATRIBIRE;GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 10% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CREDITE BUGETARE; PLATA SE V-A EFECTUA PE BAZA FACTURII EMISE DE FURNIZOR IN CONDITIILE STIPULATE IN CONTRACT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE CF. ART 44 DIN OUG34/2006 DACA ESTE CAZUL
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratia privind eligibilitatea-declaratia privind neincadrarea in prev. la art.181-certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat al statului si bugetul local cu valabilitate la data deschiderii ofertei in orig sau copie legalizata;Pentru pers.juridice romane: -certificat constatator emis de ORC original sau copie legalizata;
-certificat de inregistrare (CUI) emis de ORC copie legalizataPentru pers.juridice/fizice straine: -docum. edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare copie legalizatadetaliat in doc. de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate-bilant contabil la 31.12.2006 si 30.06.2007 vizate si inregistrate de organele competente ;
-fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate-decla. privind lista princip. livrari similare in 2005, 2006, 2007-decl. privind personalul-doc. care confirma certificarea sistemului calitatii la producator (ISO 9001 sau echivalent - copie)
-decl. pe propria raspundere ca produsele sunt noi, nereincarcate, neremanufacturate
-autorizatie pentru livrarea produselor - copie
-detaliat in documentatie de atribuire
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.05.2008 09:00
Locul: DGFP TIMIS, B-DUL REVOLUTIEI 15A, TIMISOARA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR 6 SECT, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN CEL MULT 5 ZILE DE LA LUAREA LA CUNOSTIINTA DE CATRE CONTESTATOR DE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE ACESTA IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL DGFP TIMIS
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI 15A, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300024, Romania, Tel.0256-499334 INT 252
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.04.2008 12:23