Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE DE COMBUSTIBIL LICHID USOR TIP III, COD N.C. 2710.19.61


Anunt de participare numarul 125994/15.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sanatoriul Balnear de Recuperare Mangalia
Adresa postala:  Str.Mircea cel Batran nr.2, jud.Constanta, Localitatea:  Mangalia, Cod postal:  905500, Romania, Punct(e) de contact:  Marius Ciocanel, Tel. 0241 751337, Email:  [email protected], Fax:  0241 751215, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Sanatoriu Balnear
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DE COMBUSTIBIL LICHID USOR TIP III, COD N.C. 2710.19.61
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante: str. Mircea cel Batran nr. 2, Mangalia.
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiectiv aprovizionarea cu combustibil lichid usor a celor doua centrale termice detinute de autoritatea contractanta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
400 tone + suplimentare 40%: 560 tone
Valoarea estimata fara TVA: 1, 680, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul poate fi prelungit conform art. 6, alin. 2 si 3 din HG 925/2006
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 16800 RON; Garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Eligibilitate:
- declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (formular A)
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181(formular B);
- certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, privind taxele si impozitele la stat, in termen, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al ofertantului;
- certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, privind taxele si impozitele locale, in termen, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al ofertantului.
b) Inregistrare :
- Certificat in termen emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala ;
- Cod fiscal (copie);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa de informatii generale (formular B2)
- bilant pe ultimii 3 ani (pentru anul 2010 ? bilantul la data de 31.12.2010)
- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani sa fie de minim 1.680.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa privind experienta similara (formular B4)- declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani (formular C1)- recomandari din partea unor beneficiari, din care sa reiasa cantitatea si valoarea produselor livrate, din ultimii 3 ani
- autorizatie de antrepozit fiscal de productie a produsului energetic solicitat ? CLU TIP III, grupa E 4.9 ? Alte produse energetice, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al ofertantului, (nu se admit produse ce apartin altei categorii de grupa).
- autorizatie speciala de mediu pentru producerea de CLU tip III in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al ofertantului
- Autorizatie pentru accesul la EMCS-RO- Standarde de asigurare a calitatii - certificate de calitate si conformitate (ISO 9001 :2000), copie lizibila confirmata cu semnatura si stampila in original- Standarde de protectia mediului - Certificat ISO 14001 :2000 ? copie lizibila confirmata cu semnatura si stampila in original- buletin de analiza actual de la un laborator independent autorizat in original.
- doua mostre in recipiente separate, sigilate si etichetate, insotite de buletine de analiza de la un laborator independent autorizat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
In urma aplicarii licitatiei deschise s-a depus o singura oferta, inacceptabila, anulandu-se licitatia. Aut. contr. trebuie aprovizionata urgent cu combustibil necesar ptr. desf. activitatii med.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2011 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.07.2011 11:00
Locul: La sediul autoritatii contractante: str. Mircea cel Batran nr. 2, Mangalia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va fi reprezentat oficial de catre o singura persoana care va putea avea un singur insotitor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Negociere accelerata in conformitate cu prevederile art. 113 alin. 2-3 din OUG 34/2006 privind achizitiile publice. Numarul minim de candidati preselectati: 3 (trei).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  0300846, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform prevederilor art. 256 indice 2* alin. 1 lit. a) OUG nr. 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Sanatoriului Balnear Mangalia
Adresa postala:  Str. Mircea cel Batran nr. 2, Localitatea:  Mangalia, Cod postal:  905500, Romania, Tel. 0241751215, Email:  [email protected], Fax:  0241751215
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2011 11:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer