Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de combustibil lichid usor tip III, cod NC 2710.19.61


Anunt de participare numarul 92708/30.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sanatoriul Balnear de Recuperare Mangalia
Adresa postala: Str.Mircea cel Batran nr.1, jud.Constanta, Localitatea: Mangalia, Cod postal: 905500, Romania, Punct(e) de contact: Marius Ciocanel, Tel.0241 751337, Email: [email protected], Fax: 0241 751215, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de combustibil lichid usor tip III, cod NC 2710.19.61
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante Sanatoriul Balnear si de Recuperare Mangalia - str. Mircea cel Batran nr. 1
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiectiv aprovizionarea cu combustibil lichid usor a celor doua centrale termice detinute de autoritatea contractanta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala necesara: 500 tone + suplimentare 40%: 700 tone
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul poate fi prelungit conform art. 6 alin (2) si (3) din HG nr. 925/2006.
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.04.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 20.000 leiGarantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii - contractul de prestari servicii medicale incheiat cu CJAS Constanta.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Eligibilitate :
- declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (formular A)
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181(formular B);
- certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, privind taxele si impozitele la stat, in termen, in original sau in copie legalizata.;
- certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, privind taxele si impozitele locale, in termen, in original sau in copie legalizata..b) Inregistrare :
- Certificat in termen emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala ;
- Cod fiscal (copie);
- Act constitutiv precum si toate actele aditionale aferente (copie) .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa de informatii generale (formular B2)
- bilant pe ultimii 3 ani (pentru anul 2009 bilantul la data de 30.06.2009)
- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani sa fie de minim 1.000.000 lei
-lichiditate generala- minim 100% pentru anul 2009, conform Balanta sintetica la 31.12.2009 ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- autorizatie de antrepozit fiscal de productie a produsului energetic solicitat CLU TIP III, grupa E 4.9 Alte produse energetice, in original sau copie legalizata, (nu se admit produse ce apartin altei categorii de grupa).
- autorizatie de livrare din partea producatorului catre autoritatea contractanta, in original sau copie legalizata
- autorizatie speciala de mediu pentru producerea de CLU tip III in original sau copie legalizata
- Autorizatie pentru accesul la RO-DAI- certificate de calitate si conformitate (ISO 9001 :2000), de origine si de garantie in original sau copie legalizata- buletin de analiza actual de la un laborator independent autorizat in original.
- fisa tehnica si fisa de securitate a produsului in original sau copie legalizata- doua mostre in recipiente separate, sigilate si etichetate, insotite de buletine de analiza
- minim 3 recomandari din partea unor beneficiari, din care sa reiasa cantitatea si valoarea produselor livrate, pentru ultimii 3 ani
- declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani (formular C1)
- fisa privind experienta similara (formular B4)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
60%
60
Descriere: Componenta financiara
2.
Densitate relativa la 20ºC
10%
10
Descriere: Interval de admisibilitate: 0.87 - 0.9g/cmc
3.
Inflamabilitate, C
10%
10
Descriere: Interval de admisibilitate: 56º - 80º
4.
Sulf, %[m]
10%
10
Descriere: Interval de admisibilitate: 0.30 - 0.40%
5.
Putere calorifica inferioara, Kcal/Kg
10%
10
Descriere: Interval de admisibilitate: 10 000-10 200 kcal/kg
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Toate informatiile necesare se regasesc in documentatia de atribuire.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.02.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.02.2010 18:00
Locul: on-line pe SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Kricor Zambaccian nr. 1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900746, Romania, Tel.0241619546, Fax: 0241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Sanatoriului Balnear Mangalia
Adresa postala: str. Mircea cel Batran nr. 1, Localitatea: Mangalia, Cod postal: 905500, Romania, Tel.0241751215, Email: [email protected], Fax: 0241751215, Adresa internet (URL): www.balnear.net
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.12.2009 10:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer