Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE DE COMBUSTIBIL PENTRU CENTRALA TERMICA CLU TIP III


Anunt de participare numarul 130582/21.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sanatoriul Balnear de Recuperare Mangalia
Adresa postala:  Str.Mircea cel Batran nr.2, jud.Constanta, Localitatea:  Mangalia, Cod postal:  905500, Romania, Punct(e) de contact:  Marius Ciocanel, Tel. 0241 751337, Email:  [email protected], Fax:  0241 751215, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SANATORIU
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DE COMBUSTIBIL PENTRU CENTRALA TERMICA CLU TIP III
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sanatoriul Balnear si de Recuperare Mangalia, Str. Mircea cel Batran nr. 2
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 050, 000 si 8, 750, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Trimestrial sau ori de cate ori este cazul
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sanatoriului Balnear si de Recuperare Mangalia, doreste sa achizitioneze combustibil lichid usor (CLU tip 3), necesar functionarii centralelor termice din dotare, pentru incalzit, preparare apa calda menajera, preparare hrana, baza de tratament.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Minim 300 tone si maxim 2500 tone.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 050, 000 si 8, 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare - 10000 lei, se va constitui in conformitate cu prevederile Art.86 din HG 925/2006. Garantie de buna executie - 5% din valoarea contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de prezentare (formular 1) ? semnat, stampilat, scanat in format .pdf;
2. Declaratia privind calitatea de participant (formular 2) ? semnat, stampilat, scanat in format .pdf;
3. Declaratia privind eligibilitatea (formular 3) ? semnat, stampilat, scanat in format .pdf;
4. Declaratia privind neincadrarea in prevederile Art 181(formular 4) ? semnat, stampilat, scanat in format .pdf;
5. Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF, din care sa reiasa plata la zi a datoriilor la bugetul consolidat de stat - valabil la data depunerii candidaturilor - scanat in format .pdf;
6. Certificat privind plata impozitelor locale din care sa reiasa plata la zi a datoriilor - valabil la data depunerii candidaturilor ? scanat in format .pdf;
7. Certificatul de inregistrare emis deOficiul Registrului Comertului ? scanat in format .pdf;
8. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii candidaturii, din care sa rezulte codurile CAEN pentru obiectul contractului de achizitie ? valabil la data depunerii candidaturii ? scanat in format .pdf;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Candidatul trebuie sa faca dovada unei medii a cifrei de afaceri pe ultimii trei ani de activitate (2008, 2009, 2010), mai mare de 1.400.000 lei.
Formularul de Informatii generale (formular 5) ? semnat, stampilat, scanat in format .pdf
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Candidatul trebuie sa faca dovada ca detine o experienta similara in domeniul achizitiei din ultimii 3 ani, printr-un contract cu o valoare de minim 700.000 lei;
2. Autorizatie de antrepozit fiscal de productie a produsului energetic solicitat, emisa de Autoritatea Nationala a Vamilor ? scanat in format .pdf
3. Lista contractelor de furnizare similare cu obiectul achizitiei, pe care le-a efectuat in ultimii 3 ani (formular 6)
4. Declaratia privind subcontractarea (formular 7) (daca este cazul) - cu specificarea partilor din contract care vor fisubcontractate ?semnat, stampilat, scanat in format .pdf;
In situatia in care candidatura va fi depusa de o asociere intre doi sau mai multi operatori economici, atunci acestia vor prezenta un:
5. Acord de asociere (formular 8) ? semnat, stampilat, scanat in format .pdf;
Pana la momentul semnarii contractului, acordul de asociere va fi legalizat;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
AC a initiat pe SEAP mai multe proc de achizitie la care nu s-a prez nici un ofertant. Rez de comb este in curs de epuizare si baza de tratament risca sa nu mai poata furniza serv med pacientilor.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Cifra afaceri-50 pct;Exp similara-50 pct; candid cu val max primeste max de pct; pt restul se aplica regula de 3 simpla; clasamentul e dat de suma punctajelor;
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SANATORIUL BALNEAR SI DE RECUPERARE MANGALIA
Adresa postala:  Str. Mircea cel Batran nr. 2, Localitatea:  Mangalia, Cod postal:  905500, Romania, Tel. 0241751215, Email:  [email protected], Fax:  0241751215, Adresa internet (URL):  www.balnear.net
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2011 11:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer