Licitatie Publica - ACHIZITIE DE COMBUSTIBIL PENTRU CENTRALA TERMICA CLU tip III
Anunt de participare numarul 133171/18.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sanatoriul Balnear de Recuperare Mangalia
Adresa postala: Str.Mircea cel Batran nr.2, jud.Constanta, Localitatea: Mangalia, Cod postal: 905500, Romania, Punct(e) de contact: Marius Ciocanel, Tel. +40 241751337, Email: [email protected], Fax: +40 241751215, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Sanatoriu Balnear
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DE COMBUSTIBIL PENTRU CENTRALA TERMICA CLU tip III
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sanatoriul Balnear si de Recuperare Mangalia
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 050, 000 si 8, 750, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa: Trimestrial sau ori de cate ori este cazul; Valoarea estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaza ca va fi atribuit: 875.000 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sanatoriul Balnear si de Recuperare Mangalia doreste sa achizitioneze combustibil lichid usor tip IIInecesar functionarii centralelor termice din dotare, pentru incalzit, preparare apa calda menajera, preparare hrana, baza de tratament.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala estimata a acordului-cadru
Cantitate minima = 300 toneCantitate maxima = 2500 tone
Cantitateaestimata a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaza ca va fi atribuit: 250 tone
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 050, 000 si 8, 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 10.000 lei. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile Art.86 din HG 925/2006 actualizata, respectiv: ? prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? original sau, ? prin ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor ? copie, conform cu originalul, semnat si stampilat de reprezentantul ofertantului, sauDovada constituirii garantiei de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelorOfertele care nu vor prezenta constituirea garantiei de participare asa cum a fost solicitat mai sus, vor fi declarate ca oferte inacceptabile conform Art 36 alin (1), lit a) din HG 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare, minim 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;In masura in care CNSC respinge o contestatie ca nefondata, autoritateacontractanta va retine contestatorului din garantia de participare o anumita suma, in raport cu valoarea estimata a contractuluiconform art.278^1 din OUG 34/2006. a) Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea contractului subsecvent.b) Garantia de buna executie se poate constitui: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.- prin ordin de plata (cont trezorerie RO78TREZ2335005XXX0001233) Trezoreria Mangalia- prin depunerea in numerar la casieria unitatii a contravalorii acesteia, in situatia in care valoarea acesteia este mai mica sau egala cu 5.000 lei.c) Garantia de buna executie va fi eliberata/restituita in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse- venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 180 din OUG 34/2006
Documente edificatoare: 1. Fisa de prezentare (formular 1) ? semnat, stampilat, scanat in format .pdf;
2. Declaratia privind calitatea de participant (formular 2) ? semnat, stampilat, scanat in format .pdf;
In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
3. Declaratia privind eligibilitatea (formular 3) ? semnat, stampilat, scanat in format .pdf;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art.181 din OUG 34/2006
Cerinta obligatorie: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 181 OUG 34/2006.
Documente edificatoare: 4. Declaratia privind neincadrarea in prevederile Art 181(formular 4) ? semnat, stampilat, scanat in format .pdf;
5. Declaratie privind neincadrarea in art 69^1din OUG 34/2006(formular 5)- semnat, stampilat, scanat in format .pdf;6. Certificat de participare cu oferta independenta (formular 6) ? semnat, stampilat, scanat in format .pdf;
7. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obliga?iile exigibile la data de25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele-scanat in format .pdf;
8.Certificat de taxe ?i impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obliga?iile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele? scanat in format .pdf;
NOTA:
Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile ?i completarile ulterioare
Pentru persoanele fizice/juridice straine:
Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente, emise de autoritati competente din tara de origine sau din tara in care respectivul este stabilit.
Nota :
-in cazul persoanelor juridice straine, documentele prezentate vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.
- ofertantii au obligatia sa prezinte documentele solicitate ? scanate in format .pdf.
- autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate nu sunt relevante Persoana juridica/fizica romana
Cerinta obligatorie :
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este abilitat sa furnizeze produsul ce face obiectul achizitiei
Documente edificatoare :
9. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte codurile CAEN pentru obiectul contractului de achizitie ? valabil la data depunerii ofertelor ? scanat in format .pdf;
Persoane juridice / fizice straine
Documente edificatoare :
documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident valabil pentru anul 2011, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011.
Nota :
- in cazul persoanelor juridice straine, documentele prezentate vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.
- ofertantii au obligatia sa prezinte documentele solicitate ? scanate in format .pdf.
- autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate nu sunt relevante.
In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte toate documentele solicitate la acest capitol;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada unei medii a cifrei de afaceri pe ultimii trei ani de activitate (2008, 2009, 2010), minim 700.000 lei sau echivalent in euro la cursul mediu anual comunicat de BNR/BCR pentru anii respectivi.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de antrepozit fiscal
Lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani
Experienta similara in domeniul achizitiei ? unul sau maxim trei contracte a caror valoare cumulata este de minim700.000lei sau echivalent in euro la cursul mediu anual comunicat de BNR/BCR pentru anul respectiv.
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul) se vor specifica partile din contract care vor fisubcontractate
Informatii privind asociatii
In situatia in care oferta va fi depusa de o asociere intre doi sau mai multi operatori economici, atunci acestia vor prezenta un acord de asociere care va fi legalizat pana la momentul semnarii contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care ofertantii sunt IMM-uri, in baza art. 16, alin 2 din Legea 346/2004, acestia beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie - anexa1 la Legea 346/2004.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice decatre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sanatoriul Balnear si de Recuperare Mangalia
Adresa postala: Str. Mircea cel Batran nr. 2, Localitatea: Mangalia, Cod postal: 905500, Romania, Tel. +40 241751215, Email: [email protected], Fax: +40 241751215, Adresa internet (URL): www.balnear.net
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.02.2012 14:34