Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de combustibil pentru centrale termice CLU tip III


Anunt de participare numarul 139346/04.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Adresa postala: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011964, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Mirela Trandafir, Tel. +40 212080414, Email: [email protected], Fax: +40 212080403, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SUCURSALA DE REPREZENTARE SI PROTOCOL NEPTUN
Adresa postala: Str. Trandafirilor nr. 20, Statiunea Neptun, Mun. Mangalia, Jud. Constanta, Localitatea: Neptun, Cod postal: 905550, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Tehnic, Tel. +40 241731955, In atentia: Ivanescu Florin, Fax: +40 241731943
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SUCURSALA DE REPREZENTARE SI PROTOCOL NEPTUN
Adresa postala: Str. Trandafirilor nr. 20, Statiunea Neptun, Mun. Mangalia, Jud. Constanta, Localitatea: Neptun, Cod postal: 905550, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Tehnic, Tel. +40 241731955, In atentia: Ivanescu Florin, Fax: +40 241731943
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SUCURSALA DE REPREZENTARE SI PROTOCOL NEPTUN
Adresa postala: Str. Trandafirilor nr. 20, Statiunea Neptun, Mun. Mangalia, Jud. Constanta, Localitatea: Neptun, Cod postal: 905550, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Tehnic, Tel. +40 241731955, In atentia: Ivanescu Florin, Fax: +40 241731943
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de combustibil pentru centrale termice CLU tip III
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statiunea Neptun, Mun. Mangalia, Jud. Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 875, 000 si 1, 750, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lunar, in baza notelor de comanda. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru: minim 250 tone, maxim 500 tone. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent: minim 25 tone, maxim 60 tone. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 210.000 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sucursala pentru Reprezentare si Protocol Neptun, doreste sa achizitioneze combustibil lichid usor (CLU tip III), necesar functionarii centralelor termice din dotare, pentru incalzit, preparare apa calda menajera la unitatile turistice, de protocol si a bazei de tratament, incalzire apa piscine.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Minim 250tone si maxim 500 tone CLU tip III.
Valoarea estimata fara TVA: intre 875, 000 si 1, 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 16.500 lei. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile Art.86 din HG 925/2006 actualizata, respectiv: ? prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? original sau, ? prin ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor ? copie, conform cu originalul, semnat si stampilat de reprezentantul ofertantului. (in contul S.R.P. Neptun, nr.RO76RNCB0122015156080001- BCR Ag. Neptun, CF RO2351555).Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertele care nu vor prezenta constituirea garantiei de participare asa cum a fost solicitat mai sus, vor fi declarate ca oferte inacceptabile conform Art 36 alin (1), lit a) din HG 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare, 90zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Avand in vedere principiului tratamentului egal, nu se va limita emiterea garantiei doar de catre o banca din Romania. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.- in eventualitatea unei contestatii respinse de CNSC se retine din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, o suma calculata conform art.278ยน lit.b) din OUG 34/2006. a)Garantia de buna executie va fi in cuantum de 9% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA.b) Garantia de buna executie se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale SRP Neptun.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratia privind eligibilitatea (Formular 1);
Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art. 180 din OUG 34/2006.
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi solicitata si tertului sustinator, daca este cazul.
2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 2);
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art.181 din OUG 34/2006 (Formular 3); Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.
4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1din OUG 34/2006 (Formular 4);
Se va prezenta si de catre subcontractant si de catre tertul sustinator, dupa caz.
Declaratia pe proprie raspundere a ofertantului ca nu are membrii in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere si/sau asociati ori actionari persoane care sunt sotie/sot/ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, sau in relatii comerciale (asa cum sunt prevazute in art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si anume: Georgian Gabriel Surdu ? Director General, Emilia Serban ? Director Economic, Andrei Ion ? Dir. Coordonator, Fotu Elena- Dir. Economic, Ivanescu Florin ? Inginer sef, Capbun Constanta ? Responsabil achizitii, Cerchia Relu ? inginer.
5. Certificat de participare cu oferta independenta ? conform ordinului ANRMAP nr.314/2010. (Formular 5);
6. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
7. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
Pentru persoanele fizice/juridice straine:
Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente, emise de autoritati competente din tarade origine sau din tara in care respectivul este stabilit.
Nota : In cazul persoanelor juridice straine, documentele prezentate vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate. Persoana juridica/fizica romana
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte codurile CAEN pentru obiectul contractului de achizitie;
Persoane juridice / fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident valabil pentru anul 2012.
Nota :
? In cazul persoanelor juridice straine, documentele prezentate vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte toate documentele solicitate la acest capitol.
Producatori autorizati. Autoritatea contractanta solicita de la ofertantii care au calitatea de producatori prezentarea Autorizatiei de antrepozit fiscal de productie a produsului energetic solicitat emisa de Ministerul Finantelor Publice - Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Autoritatea Nationala a Vamilor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada unei medii a cifrei de afaceri globalepe ultimii trei ani de activitate (2009, 2010, 2011), minim 420.000 lei sau echivalent in euro la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru anii respectivi. Se va completa Fisa de informatii generale - Formular 6.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani - Completarea Formular 7.
Experienta similara in domeniul achizitiei ? minim unul sau maxim trei contracte a caror valoare cumulata este de minim 210.000 lei sau echivalent in euro la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru anul respectiv.
Modalitatea de indeplinire: Copie de pe contracte / procese verbale de receptie / informatii relevante din respectivele contracte.
Informatii privind asociatii
In situatia in care oferta va fi depusa de o asociere intre doi sau mai multi operatori economici, atunci acestia vor prezenta un acord de asociere care va fi legalizat pana la momentul semnarii contractului. - completare formular 8.
Certificatul de management al calitatii: SREN ISO 9001:2008, sau similar (copie).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procesul repetitiv de ofertare se refera la pretul total al ofertei aferent cantitatii maxime de 500 tone, fara TVA. Ofertantii nu pot decat sa-si imbunatateasca ultima oferta depusa. Numarul de runde: 1. Durata runda: o zi. Ofertantul castigator va prezenta in termen de 24 de ore de la finalizarea rundei de licitatie electronica oferta finala aferenta. Oferta finala trebuie sa contina propunerea financiara. In cazul in care ofertele prezentate in ultima runda a licitatiei electronice sunt egale, atunci autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2012 14:00
Locul: Sediul SRP Neptun - Str. Trandafirilor nr. 20, Statiunea Neptun, Mun. Mangalia, Jud. Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza imputernicirilor scrise, insotite de copie dupa CI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertare in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai mic.In situatia in care ofertantii sunt IMM-uri, in baza art. 16, alin 2 din Legea 346/2004, acestia beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie - anexa1 la Legea 346/2004.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562*alin (1) lit.a) sau, dupa caz, art 2562*alin (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sucursala de Reprezentare si Protocol Neptun
Adresa postala: Str. Trandafirilor nr. 20, Statiunea Neptun, Mun. Mangalia, Jud. Constanta, Localitatea: Neptun, Cod postal: 905550, Romania, Tel. +40 241731955, Fax: +40 241731943
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.10.2012 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer