Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie de combustibil tip gpl pentru incalzire


Anunt de participare (utilitati) numarul 87760/01.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO010861, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Tinca, Tel.021-3074120, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3074555, Adresa internet (URL): www.ratb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
achizitie de combustibil tip gpl pentru incalzire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ratb-unitati
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 44, 000 si 61, 611RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contracte subsecvente: luna noiembrie 2009minim 15000 litri maxim 20000 litri si luna martie 2010 minim 5000 litri maxim 8005 litri
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
chizitie de combustibil tip gpl pentru incalzire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09122000-0 - Propan si butan (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
chizitie de combustibil tip gpl pentru incalzire
Valoarea estimata fara TVA: intre 44, 000 si 61, 611RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 800 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: prezentare formular ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta obligatorie: completare formular B
Persoane juridice/fizice romane
Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul , din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului si ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la fapte aflate sub incidenta art.21 lit. d)-g) din legea 26/1990. (Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor).
Persoane juridice /fizice straine
Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare generala Cerinta obligatorie : completare formular B2 informatii generaleAutorizare pentru livrarea produselor Autorizarea ofertantului se face de catre producator saualti intermediari (distribuitori).In cazul in care autorizarea provine de la intermediari, se va prezenta si autorizareade la producator astfel incat circuitul autorizarilor sa fie complet (producator-intermediari-ofertant )pentru produsele ce fac obiectulprocedurii de achizitie.
Lista principalele livrari in ultimii 3 ani.Cerinta obligatorie : completarea formularului din sectiunea Formulare
Recomandari din partea unor beneficiari/clienti
Cerinta obligatorie : prezentarea a cel putin doua recomandari emise debeneficiari ai ofertantului , privind produse similare cu celece fac obiectul acestei proceduri .
Declaratie pe propria raspundere in care se va specifica producatorul si tara de provenienta a reperului ofertant
Cerinta obligatorie : se va formula de catre societatea ofertanta. Nu se accepta declararea mai multor alternative de producatori pentru un anumit produs.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1114/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2009 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2009 11:00
Locul: sediul ratb b-dul dinicu golescu , nr 1, sector 1, bucuresti-serviciul contracte etajul 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite ale operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este gratuita si va fi publicata laadresa de internet : www.e-licitatie.ro.Acordul cadru va fi incheiat cu un singur operator economic. Operatorul economic semnatar al acordului cadru isi asuma ca obligatie principala fata de autoritatea contractanta, furnizarea de produse, astfel cum a fost prevazut in acordul cadru , ori de cate ori autoritatea contractanta solicita acest lucru.Solicitarea autoritatii contractante adresata operatorului economic pentru a furniza produsele respective se materializeaza intr-un contract subsecvent. Autoritatea contractanta atribuie contracte operatorului economicsemnatar, ori de cate ori intentioneaza sa achizitioneze produsele care au facut obiectul acordului-cadru respectiv, respectand conditiile esentiale stabilite la incheierea acestuia.e)Conditia de livrare: unitatiRATBf)Modalitatea de plata: ordin de platag)Termen de plata: maxim 90 de zile de la receptia produselor.h)Livrarea produselor se va face conform prevederilor contractelor subsecvente.i)Durata acordului cadru poate fi prelungita la initiativa Achizitorului, in cazul in care acesta opteaza pentru suplimentarea cantitatilor de produse achizitionate.Produsele cuprinseinanexaacordului cadruvor fi achizitionate in functie de nevoia de consum curenta a achizitorului pe perioada de derulare a acestuia. Cantitatile mentionate mai sus sunt estimative si R.A.T.B. nu are obligatiaachizitionarii acestora.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str stavropoleus, nr 6, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 07000, Romania, Tel.0213104642, Fax: 0213104643
Organism competent pentru procedurile de mediere
tribunalul bucuresti sectia ix contencios administrativ
Adresa postala: b-dul unirii, nr 37, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 07000, Romania, Tel.0213044542, Fax: 0213044542
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor oug 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul contencios ratb
Adresa postala: b-dul dinicu golescu , nr 1, sector 1, ,Localitatea: bucuresti, Cod postal: 07000, Romania, Tel.0213074000, Fax: 0213074555
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2009 09:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer