Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie de combustibili fara accize


Anunt de participare numarul 135098/26.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN TULCEA
Adresa postala: Str. Spitalului, nr.23, Tulcea, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820180, Romania, Punct(e) de contact: Mirela Curtin, Tel. +40 0240532163, Email: [email protected], Fax: +40 0240532168, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie de combustibili fara accize
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: fronco depozit furnizor
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia de combustibili fara accize pentru nave sanitare: motorina euro5, benzina fara plumb.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea estimatamotorina euro 5 fara accize 80000 litri -96000litri
benzina fara plumb fara accize 4000 litri-5000 litri
valoarea estimata a intervalului prezentat la valoarea estimata reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri careia ii corespunde cantitatile minime precizate, cantitatice vor fi achizitionate panala data de 31.12.2012, iar valoarea maxima reprezinta valoarea posibilelor suplimentarice se vor efectua in primele luni ale anului 2013 in temeiul art.6 din HG925/2006, cantitatile aferente fiind cele maxime precizate.
Valoarea estimata fara TVA: intre 270, 000 si 326, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
unitatea contractanta uzeaza de de prevederile art 6 din HG 925/2006.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare in suma de 2700 lei se va constitui conform prevederilor art.86 din HG925/2006, prin virament bancar in contul RO16TREZ6415005XXX004698 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari.perioada de valabilitate a acesteia vafi de 90 zile de la data limita a primirii ofertelor,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii din contractul incheiat cu CJAS TULCEA si contracte cu tertii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declarartie privind eligibilitateadeclaratie privind neincadrarea in art 181 din OUG34/2006
declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69din OUG34/2006.
certificat de participare cu oferta independenta
Persoane din cadrul autoritatii contractante care aproba/semneaza documente pentru atribuirea contractului.
BALANICA PETRUS-manager general
LEONTE MIOARA -director economic
DRAGHICI MIRCEA ALEXANDRU-direcor tehnic
EPIFANOV ADELA avocat
ONISCU NINA cfpp
GHEMISI DOMNICA-referent
CURRTINMIRELA-achizitii
PARLOGEA MIRELA- economist
RADUTA MARIA-REFERENT
BARBU MIRELAeconomist CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI
Ofertantul va face dovada ca este antrepozit fiscal conform art.201. alin.1 lit b, din codul fiscal, legea 571/2003.
declaratie pe propria raspundere
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Furnizarea de informatii generale despre ofertant.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
criteriul de preselectie va fi alegerea pretului cel mai scazut
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
nr 367/17.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2012 10:00
Locul: SERVICIUL DE AMBULANTA TULCEA, str.Spitalului nr.23tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
BALANICA PETRUS, DRAGHICI MIRCEA ALEXANDRU, LEONTE MIOARA, CURTIN MIRELA, PARLOGEA MIRELA, GHEMISI DOMNICA,
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
cap.IV.3.7Valabilitatea ofertei va fi de 90 zile de la data primirii ofertelor de catre autoritatea contractanta.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici reofertarea, in vederea departajarii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conformitate cu prevederile art.256^2 din OUG34/2006 pesoana vatamata poate sesiza CNSC-ul in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.04.2012 10:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer