Licitatie Publica - Achizitie de computere personale, computere portabile, imprimante laser, cartuse de tonere, videoproiectoare si servere pentru calculatoare
Anunt de participare numarul 121027/11.05.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA CRAIOVA
Adresa postala: Str. A.I. Cuza nr. 13, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0251411752, In atentia: Demetra Lupu Visanescu, Email: [email protected], Fax: 0251411752, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de computere personale, computere portabile, imprimante laser, cartuse de tonere, videoproiectoare si servere pentru calculatoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea din Craiova
Directia Generala Administrativ Economica, Str. Libertatii, Nr. 19, Biroul Monitorizare Aprovizionare
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de computere personale, computere portabile, imprimante laser, cartuse de tonere, videoproiectoare si servere pentru calculatoare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
30125100-2-Cartuse de toner (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
30232110-8-Imprimante laser (Rev.2)
38652120-7-Videoproiectoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 41, 795RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gr part: Lot1=145lei, lot2=56lei, lot3=15lei, lot4=15lei, lot5=38lei, lot6= 158lei, lot7= 18lei, lot8=56lei, lot9=48lei, lot10=21lei, lot11=50lei, lot12=41lei, Lot 13=70lei, Lot 14=41lei, Lot15=56lei. GBE: nu se sol
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata in 30 zile de la receptie, din venituri proprii, contract cu terti 51/09 si fonduri provenite din contracte de cercetare: 695/08-IDEI, 1094/08-IDEI, 954/08-IDEI, 468/08-IDEI.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181-Pers fizice romane: Certificat Unic de Inregistrare - copie-Pers fizice/juridice straine: ptr a-si dem cap de exercit a activ profes operatorul economic va prez docum edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca pers fizica sau juridica. Docum vor fi prez in trad legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Conditii de calitate;
- Autorizare privind livrarea produselor;
- Lista principalelor livrari;
- Recomandari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii la producator pentru produsele ofertate (cel putin ISO 9001:2008 sau alte documente) - copie;
-Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de protectia mediului la producator pentru produsele ofertate (cel putin ISO 14001 sau alte documente), in termen de valabilitate ? copie pentru lotul 10, pozitia 10.2.-Autorizatie privind livrarea produselor (numai pentru comercianti) - copie-Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani, din care cel putin una are ca obiect livrarea de produse similare-Recomandari privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale asumate - minim una
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Lic electr, ptr fiecare lot in parte, etapa finala a proced de LD. Se reoferteaza pretul. Se va desfasura o singura runda de o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2011 10:30
Locul: Universitatea din Craiova, str. Libertatii, nr. 19, Serviciul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai firmelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Finantare din venituri proprii si fonduri provenite din contracte de cercetare. Deoarece in Plan Ach Pub 2011, valorea totala a produselor cu cod CPV aferent >125.000 ?, autoritatea contractanta opteaza pentru procedura licitatie deschisa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: : 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax: 021/31046412, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Craiova, Serviciul Contencios
Adresa postala: Str. Libertatii, nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200421, Romania, Tel. 0251/415889, Fax: 0251/415889
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.05.2011 12:43