Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de consumabile- cartuse de toner si cerneala pentru uzul Consiliului Judetean Bihor, Centrul Militar Judetean, Inspectorul pentru Situatii de Urgenta Crisana, Biroul GIS pentru anul 2008


Anunt de participare numarul 46787/18.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BIHOR
Adresa postala: str. Parcul Traian nr.5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Punct(e) de contact: Nicolae Florian Blaj, Tel.0259 441317, Email: [email protected], Fax: 0259 441317, Adresa internet (URL): www.cjbihor.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de consumabile- cartuse de toner si cerneala pentru uzul Consiliului Judetean Bihor, Centrul Militar Judetean, Inspectorul pentru Situatii de Urgenta Crisana, Biroul GIS pentru anul 2008
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Consiliului Judetean Bihor parcul Traian nr. 5 , sediul Centrului Militar Judetean, Inspectoratul pentru situatii de Urgenta Crisana, biroul GIS, conform caietului de sarcini.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de consumabile- cartuse de toner si cerneala pentru uzul Consiliului Judetean Bihor, Centrul Militar Judetean, Inspectorul pentru Situatii de Urgenta Crisana, Biroul GIS pentru anul 2008, cu caracteristicile si in cantitatile din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.1)
30192113-6-Cartuse de cerneala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 344, 981.71RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar. Participare 6000 lei. Garantie de buna executie.5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
din bugetul Consiliului Judetean Bihor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere legal asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia de eligibilitate, -Declaratia de neincadrare in prevederile art. 181din OUG 34/ 2006- Documente din care sa rezulte calitatea de operator economic autorizat si inregistrat la registrul comertului si are in obiectul de activitate tipul de activitate necesar livrarii produselor supuse ofertarii
- Certificat constatator ce dovedeste plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidate si la bugetul local la data de 29.02.2008
- Certificat constatator emis de ORC- Documente privind specializarea in livrarea produselor (producatori sau dealeri autorizati)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani ( 2004, 2005, 2006)- Bilantcontabil pe ultimii 3 ani ( 2004, 2005, 2006) vizat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie de afaceripe ultimii 3 ani in cuantum de minim 180.000 euro- Operatorul economic sa fi realizat profit in ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in 2004, 2005, 2006 cu 5 recomandari din partea beneficiarilor
- Lista cu subcontractantii- Certificat SR EN ISO 9001/2001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Experienta similara- Prezentarea a minim 3 contracte de furnizare cod CPV 30125100-2 din care 1 contract de minim 28.000 euro fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2938
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: la sediul Consiliului Judetean BIhor, str. Parcul Traian nr. 5 Oradea
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2008 10:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Bihor str. Parcul Traian nr. 5 Oradea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai operatorilor economici sau imputerniciti ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: : str. Stavropoleos , nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 3104642, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul relatii cu Consilierii si Achizitii Publice
Adresa postala: str. Parcul Traian nr. 5, judetul Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259/ 441317, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cjbihor.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.03.2008 14:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer