Licitatie Publica - ACHIZITIE DE CONSUMABILE PENTRU ECHIPAMENTUL DE TIPARIRE DIN PRIMARIA MUNICIPIULUI BAIA MARE
Anunt de participare numarul 52937/20.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BAIA MARE
Adresa postala: Gheorghe Sincai 37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0262/211001/149;154, In atentia: Carmen Zamfirescu, Email: [email protected], Fax: 0262/212171, Adresa internet (URL): www.baiamarecity.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DE CONSUMABILE PENTRU ECHIPAMENTUL DE TIPARIRE DIN PRIMARIA MUNICIPIULUI BAIA MARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Municipiului Baia Mare, str. Gh. Sincai nr. 37
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 95, 000 si 112, 741EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se intocmesc contracte subsecvente de cate ori este nevoie, valabilitatea fiecarui contract fiind de la data semnarii lui pana la data intocmirii procesului-verbal de receptie aproduselor livrate.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului este achizitionarea de consumabile cartuse cerneala si cartuse toner pentru echipamenteledin dotarea Primariei Baia Mare. Tipurile, cantitatile si caracteristicile specifice, sunt conform Anexei nr. 1 la Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30192113-6 - Cartuse de cerneala (Rev.1)
30125100-2-Cartuse de toner (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Tipurile, cantitatile si caracteristicile specifice, sunt conform Anexei nr. 1 la Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 47, 500 si 56, 370.5EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 2500 lei, Garantia de buna executie de 5% din pretul contractului, constituita prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularului 12A, 12B, 12C, certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul consolidat si taxele locale-valabile la data deschiderii ofertelor.
Pentru persoane juridice/fizice romane: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, certificat unic de inregistrare.
Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoare egala sau mai mare de 600000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Recomandari din partea altor beneficiari
Certificarea calitatii produselor
Certificarea sistemului calitatii-operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii
Autorizatie pentru livrarea produselor emisa de producator sau un distribuitor autorizat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cel putin 2 (doua) contracte al caror obiect a fost furnizarea de produse similare si care au valoarea egala sau mai mare de 60000 lei fiecare.min. 2 (doua) recomandari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
29
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.06.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Costul Documentatiei de Atribuire se achita prin virament bancar in contul RO93 TREZ 4510 220X XXXX sau in numerar la caserie.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2008 11:00
Locul: Primaria municipiului Baia Mare, str. Gh. Sincai nr. 37
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - CNSC
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 00084, Romania, Tel.+4(021)-3104641, Fax: +4(021)-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Instanta de Contencios Administrativ si Fiscal de pe langa Tribunalul Judetean Maramurews
Adresa postala: b-dul Republicii nr. 2A, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 4800, Romania, Tel.0262-218235, Fax: 0262-218209
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la luarea la cunostinta a actului autoritatii contractante pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2008 10:52