Licitatie Publica - ACHIZITIE DE DOTARI DE SPECIALITATE IN CADRUL PROIECTULUI REABILITARE CENTRU PENTRU PERSOANE CU DIZABILITATI ORAVITA
Anunt de participare numarul 122195/30.05.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CARAS-SEVERIN
Adresa postala: Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Punct(e) de contact: VIORICA MOGOSIN, Tel. 0255 224 920, In atentia: Cirlugea Carmen, Email: [email protected], Fax: 0255 227 045, Adresa internet (URL): www.cjcs.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DE DOTARI DE SPECIALITATE IN CADRUL PROIECTULUI REABILITARE CENTRU PENTRU PERSOANE CU DIZABILITATI ORAVITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Oravita, Str. Valea Minerilor, nr.35-36, Judetul Caras-Severin
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de dotari de specialitate in cadrul proiectului: ?Reabilitare Centru pentru persoane cu dizabilitati Oravita?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
33192000-2-Mobilier medical (Rev.2)
35111000-5-Echipament de stingere a incendiilor (Rev.2)
39700000-9-Aparate de uz casnic (Rev.2)
44411300-7-Lavoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie de dotari de specialitate in cadrul proiectului: ?Reabilitare Centru pentru persoane cu dizabilitati Oravita?:
Lotul 1 - Dotari pentru bucatarie, sala de mese, locuinte protejate, dotari PSI (conform caiet de sarcini)
Lotul 2 - Dotari pentru cabinetele medicale (conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 134, 820RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de: Lot1-1870lei; Lot2- 152lei; garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale europene Programul Operational Regional 2007-2013-Axa prioritara 3, Domeniul de Interventie 3.2, buget de stat si buget local, cod SMIS 11981
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratii privind calitatea de participant
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si bugetul local? original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalulCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul
Certificatul Unic de inregistrare - copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie: - Pentru lotul 1: egala sau mai mare decat 187.065lei;
- Pentru lotul 2: egala sau mai mare decat15.165 lei;
Prezentarea bilanturilor contabile aferente anilor 2008, 2009 si 2010 vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani- prezentarea dovezii ca a finalizat sau ca are in derulare in ultimii 3 ani, unul sau mai multe contracte care au ca obiect furnizarea de produse similare avandvaloarea- Pentru lotul 1: minim 62.355 lei, fara T.V.A.
- Pentru lotul 2: minim 5.055 lei, fara T.V.A.
insotite de copia contractelor declarate si anexa la contractele declarate cuprinzand produsele livrate, precum si documente doveditoare din care sa rezulte furnizarea produse similare solicitate ca experienta similara.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Garantia produselor furnizate
20%
Descriere: Pn=(garantien/garantiemax)xpunctajul max alocat
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2011 11:00
Locul: Consiliul Judetean Caras-Severin, Resita, P-ta 1 Decembrie 1918, Nr. 1, cam 9
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la sedinta de deschidere a ofertelor prin reprezentant imputernicit, avand o copie dupa actul de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013-Axa prioritara 3, Domeniul de Interventie 3.2
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: P-ta Tepes Voda, Nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel. 0256/494650, Email: [email protected], Fax: 0256/498092
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Caras-Severin, Directia Juridica, Servicii Publice Administrative si Resurse Umane
Adresa postala: P-ta 1 Decembrie 1918, Nr.1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Tel. 0255/214292, Email: [email protected], Fax: 0255/214292, Adresa internet (URL): www.cjcs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2011 13:19