Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE DE DOTARI DE SPECIALITATE IN CADRUL PROIECTULUI REABILITARE CENTRU PENTRU PERSOANE CU DIZABILITATI ORAVITA


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
126.307 RON

Castigatorul Licitatiei: AMEMOB S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 122195/18.07.2011
Informatii anunt de participare asociat 111668
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CARAS-SEVERIN
Adresa postala:  Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Localitatea:  Resita, Cod postal:  320084, Romania, Punct(e) de contact:  VIORICA MOGOSIN, Tel. 0255 224 920, In atentia:  Cirlugea Carmen, Email:  [email protected], Fax:  0255 227 045, Adresa internet (URL):  www.cjcs.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DE DOTARI DE SPECIALITATE IN CADRUL PROIECTULUI REABILITARE CENTRU PENTRU PERSOANE CU DIZABILITATI ORAVITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Oravita, Str. Valea Minerilor, nr.35-36, Judetul Caras-Severin
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de dotari de specialitate in cadrul proiectului: ?Reabilitare Centru pentru persoane cu dizabilitati Oravita?
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
33192000-2-Mobilier medical (Rev.2)
35111000-5-Echipament de stingere a incendiilor (Rev.2)
39700000-9-Aparate de uz casnic (Rev.2)
44411300-7-Lavoare (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
126, 307RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
Garantia produselor furnizate
20%
Descriere:
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 8300 Denumirea: Contract de furnizare
V.1) Data atribuirii contractului 7/11/2011
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
AMEMOB S.R.L.
Adresa postala:  STR.GORUNULUI, NR.4, BL C5, AP 36, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400189, Romania, Tel. 0264/274016, Email:  [email protected], Fax:  0264/424792
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 116779.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
Contract nr: 8300 Denumirea: Contract de furnizare
V.1) Data atribuirii contractului 7/11/2011
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
AMEMOB S.R.L.
Adresa postala:  STR.GORUNULUI, NR.4, BL C5, AP 36, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400189, Romania, Tel. 0264/274016, Email:  [email protected], Fax:  0264/424792
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 9528.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013-Axa prioritara 3, Domeniul de Interventie 3.2
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Caras-Severin
Adresa postala:  Str. Horea, Nr. 2-4, Localitatea:  Resita, Cod postal:  320061, Romania, Tel. 0255/213592, Email:  [email protected], Fax:  0255/211554
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Caras-Severin, Directia Juridica, Servicii Publice Administrative si Resurse Umane
Adresa postala:  P-ta 1 Decembrie 1918, Nr.1, Localitatea:  Resita, Cod postal:  320084, Romania, Tel. 0255/214292, Email:  [email protected], Fax:  0255/214292, Adresa internet (URL):  www.cjcs.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2011 11:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer