Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE DE DOTARI PENTRU COLEGIUL TEHNIC GHEORGHE ASACHI, MUNICIPIUL ONESTI


Anunt de participare numarul 129607/05.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala:  B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea:  Onesti, Cod postal:  601032, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Achizitii Publice, Tel. 0234.317132, In atentia:  Camelia Paval, resp.procedura Mariana Pietraru, Email:  [email protected], Fax:  0234.312502, 0234.313911, Adresa internet (URL):  www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DE DOTARI PENTRU COLEGIUL TEHNIC GHEORGHE ASACHI, MUNICIPIUL ONESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Colegiul tehnic Gheorghe Asachi, Municipiul Onesti
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE DE DOTARI PENTRU COLEGIUL TEHNIC GHEORGHE ASACHI, MUNICIPIUL ONESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
38000000-5-Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
39180000-7-Mobilier de laborator (Rev.2)
39710000-2-Aparate electrice de uz casnic (Rev.2)
42622000-2-Masini de filetat sau de gaurit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIE DE DOTARI PENTRU COLEGIUL TEHNIC GHEORGHE ASACHI, MUNICIPIUL ONESTI - conform caiet de sarcini, fise tehnice
Valoarea estimata fara TVA: 472, 244RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 8600 lei; garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local, bugetul de stat, fonduri nerambursabile, cu OP din contul achizitorului in contul ofertantului;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Form 4 - Decl privind eligibilitatea, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
2. Form 5 - Decl privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, semnat si stampilat - original;
3. Certif fiscal privind achitarea obligatiilor fata de bugetul consolidat de la ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor, fara datorii4. Certif fiscal privind achitarea taxelor si impozitelor locale de lasediul social si de la toate filialele/punctele de lucru ale agentului economic valabil la data deschiderii ofertelor, fara datorii
5. Form 6 ?Decl privind neincadrarea in prev art. 691 din OUG 34/2006 cu modific si complet ult, semnat si stampilat6. Form7 ? certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
7. Certif de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica side atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, data la care a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala8. Certif constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluicare sa ateste obiectul de activitate al ofertantului de comercializare si/sau producere de mobilierDocumentul va fi emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor .
9. Form 8 - privind calitatea de participant la procedura, pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
10. Informatii generale privind activitatea din 2008, 2009, 2010 care con?ine declara?ia privind cifra medie de afaceri a ofertantului in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (comercializare si/sau producere de mobilier), pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010 sau de la data la care operatorul economic a fost infiin?at sau si-a inceput activitatea comerciala) - Formular 9 - Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
11. Form 10 ? Lista livrari de prod din ult 3 ani, cu val, per de livrare, beneficiari, indiferent daca sunt autoritati contractante sau clienti privati.12. Exp similara: se prez form la care se anexeaza min un ctr de furnizare similar cu ob ctr ce urmeaza a fi atribuit, livrare din ult 3 ani;
- se cer: copii conf. cu orig. dupa ctr de furnizare, dupa PV de receptie, recom din partea benef privind modul de indepl a ctr15. Lista cu pers implicat in realizarea ctr14. Form 13 - Inf referitoare la studiile, pregatirea prof si calif pers de conducere, precum si ale pers responsabile si implicate in realiz ctr, prezentarea de CV-uri, diplome13.Form 12 - Decl care contine inf privind dotarile specifice, echipam tehnic, mijl de transportpe care ofertantul se angajeaza sa le utiliz pt indeplinirea ctr.16. Mostre pentru urmatoarele produse, cu dimensiunea de 10cm x10cm: - PALmelaminat -22 mm culoarea verde avocado tip EGGER , tip U 627ST 15 sau echivalent;
- PAL melaminat din PAL de 36mm, culoare verde avocado tip EGGER sau echivalent;
- PAL melaminat ? 18 mm, culoare fag aburit, tip EGGER sau echivalent;
- blat compozit mineral ? culoare tip CORALLO sau echiv. , dimensiune mostra 10x10x2, 1 cm;
- Cant ABS culoarefagtip EGGERsau echivalent- 2mm, 0, 4 mm;
- placaj stratificat de 20 mm, colturi rotunjite, incapsulat si format vacumatic, culoare fag;
- Pufere pentru picioarele bancilor, sau alte tipuri de protectii la talpi, inclusiv sistem de reglare pe inaltime;
- Manere metalice pentru dulapuri (cromate sau eloxate), cilindrice, de lungime min. 15 cm, cu diametrul de min. 6-7 mm, prindere in 2 puncte;
- Sistem de incuietoare yala (broasca cu cheie pentru usi dulap);
- Sistem de inchidere-deschidere usi dulapuri ?balamale metalice aruncatoare
17.Fotografia sau schita tuturor produselor ofertate
18. Form 14 - privind subcontractantii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
110zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013, Axa 3, DMI 3.4
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata in cadrul anuntului de participare pe site-ulwww.e-licitatie.ro.Procedura de atribuire este ?licitatie on - line?.Corespondenta dintre operatorii economici si autoritatea contractanta pana la depunerea ofertelor se va realiza prin fax si/sau posta.Corespondenta pana la depunerea ofertelor se va realiza astfel: - orice comunicare, solicitare, informare, notificare, etc., se vor transmite prin fax 0234/312502, 0234/313911 (se va mentiona ? In atentia Biroului Achizitii Publice), iar raspunsurile se vor publica pe www.e-licitatie.roin cadrul anuntului de participare, la Sectiunea Documentatie si clarificari.Obligatoriu: Ofertantii vor urmari permanent informatiile publicate in cadrul anuntului de participare.Procesul verbal de deschidere al ofertelor se va transmite prin fax la sediile tuturor ofertantilor din cadrul procedurii (la nr. de fax precizat de ofertanti in formularul de informatii generale solicitat la Cap. IV din prezenta fisa).Corespondenta dintre autoritatea contractanta si ofertantii din cadrul procedurii pe parcursul etapei de evaluare a ofertelor se va realiza prin fax, respectiv posta.OFERTANTII VOR LUA TOATE MASURILE NECESARE PENTRU CA NUMERELE DE FAX DECLARATE SI CONTUL DE ACCES CREAT PE SEAP SA FIE FUNCTIONALE PE TOATA PERIOADA PROCEDURII DE ATRIBUIRE.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030041, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Municipiului Onesti
Adresa postala:  B-dul Oituz, nr. 17, Localitatea:  Onesti, Cod postal:  601032, Romania, Tel. 0234/324243, Fax:  0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2011 16:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer