Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?ACHIZITIE DE ECHIPAMENT IT PENTRU PROIECTUL MODERNIZARE SCOALA GENERALA OV CALAN SI SCOALA GENERALA STRADA UNIRII - CORPURI DE CLADIRE A SI B orasul Calan, j udetul Hunedoara


Anunt de participare numarul 107657/09.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL CALAN
Adresa postala:  strada Garii, nr.1, oras Calan, jud Hunedoara, Localitatea:  Calan, Cod postal:  335300, Romania, Punct(e) de contact:  Petru Stanciu, Tel. 0254730223, In atentia:  Serviciului Urbanism Achizitii Publice, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0254732954, Adresa internet (URL):  www.primariacalan.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: Documentatia de atribuire , inclusiv clarificarile aferente, se pot obtinein mod nerestrictionat de catre totioperatorii economici interesati, prin descarcarea de pe site-ulSEAP : www.e-licitatie.ro., sectiuneaAnunturi de participare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?ACHIZITIE DE ECHIPAMENTITPENTRU PROIECTUL MODERNIZARE SCOALA GENERALA OV CALAN SI SCOALA GENERALA STRADA UNIRII - CORPURI DE CLADIREA SI Borasul Calan, j udetul Hunedoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: orasul Calan, Str. Garii nr.1, judetul Hunedoara
Codul NUTS: RO42 - Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamentele care se achizitioneaza prin prezentul proiect, sunt destinate dotarii Scolii Generale din orasul Calan , judetul HUNEDOARA , respectiv: Scoala Generala O.V Calan, si- corpurile de cladire A si B situate in strada Unirii.
Pe langa echipamentele IT achizitionate se va realizasi reteauanecesarapentru cele 95 calculatoare achizitionate prin prezentul proiect
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
30211400-5-Configuratii informatice (Rev.2)
32420000-3-Echipament de retea (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM listelor de cantitati si a speciificatiilor tehnice din caietele de sarcinoCENTRALIZATORUL CU ECHIPAMENTELE CE URMEAZA SA FIE ACHIZITIONATESI LUCRARILE CE URMEAZA SA FIE EXECUTATE.(pentru caracteristicile tehnice se vor respecta la ofertare cerintele impuseprin caietele de sarciniNR.CRT DENUMIRENR. BUC
1. MONITOR, UNITATE, MOUSE, TASTATURA95
2. BOXE190
3. IMPRIMANTA3
4. REPORTOFON2
5. LAPTOP3
6. VIDEOPROIECTOR3
7. COPIATOR(XEROX)- A/N2
8. COPIATOR (XEROX ) - COLOR1
9. SCANER3
10. LICENTA PROGRAME-WINDOWS3-OFFICE3-ANTIVIRUS3
11 RETEAINTERNET PT.95 CALCULATOARE1cu 3 ROUTERE, CABLURI, MUFE, PRIZE
Valoarea estimata fara TVA: 312, 586RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 6.000 lei, Perioada de valabilitate a garantiei: 60 de zile
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale POR ? FEDRFonduri din surse proprii (buget local)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna.se va prezenta Acord de asociere Formular 44
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, prezentat in original sau copie legalizata, valabil la data depunerii ofertelor
Copie dupa certificatul de inregistrare
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale eliberate conform legislatiei in vigoare .
Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata se vor prezenta in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertei.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte cele mai sus mentionate. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale eliberate conform legislatiei in vigoare .
Sunt eliminati ofertantii care au datorii la bugetul de stat sau la bugetul local.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturile contabile la data de 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, vizate si inregistrat de organele competente, completare (Anexa 11 INFORMATII GENERALE DIN Manualuloperationalpentru atribuirea contractelor de achizitie publica vol. II)Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri la 50% din valoarea impusa , va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004, actualizata?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.Documentul se va prezentapentru ficare asociat , in cazul asocierii de operatori economici, care se incadreaza in categoria IMM-urilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
bilanturile contabile la data de 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, din care sa rezulte o activitate profitabila;Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009): minim 600.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii trei ani- completarea Anexei 12-, ,Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani, din Manualuloperationalpentru atribuirea contractelor de achizitie publica vol. IIDocumentul se prezinta in original .- completareaAnexei30 - INFORMATII PRIVIND OBLIGATIILE CONTRACTUALE IN CURS din Manualuloperationalpentru atribuirea contractelor de achizitie publica vol. IIDocumentul se prezinta in originalprezentareaAnexei 13-, ,Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului din Manualuloperationalpentru atribuirea contractelor de achizitie publica vol. IIInformatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima obligatorie: - prezentarea unui contract de furnizare echipamentIT a carui valoare sa fie de minim312.000 lei (valoare fara tva).documentul se prezinta in copie certificata de reprezentantul ofertantului.Cerinta minima obligatorie: - 3 recomandari in original de la alti beneficiari caroraofertantul a livrat echipamenteIT- cerinta minima: personal tehnic de specialitate, calificat / certificat pentru urmatoarele echipamente ofertate(pozitiile 1, 2, 7, 8 prezentate in lista de cantitati pct II.2.1 din fisa de date in vederea asigurarii serviciilor de asistenta tehnica in perioada de garantie si post-garantie - .- se vor prezenta CV-urile personalului tehnic de specialitate, calificatSesolicita autorizatie de service emisa de producator pentru urmatoarele echipamente ofertate-MONITOR, UNITATE, MOUSE, TASTATURA-BOXE-COPIATOR(XEROX)- A/N-COPIATOR(XEROX)- COLORCerinte minime obligatorii: Autorizatie de livrare emisa de producator pentru echipamentele ofertateNu se accepta autorizari emise de catre distribuitori
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4 din 2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2010 10:00
Locul: Primaria orasului CalansalaConsiliul Local Calan, Calan, Str. Garii nr.1, judetul Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
DelegatiiOfertantilor au dreptul si sunt invitati sa participe la deschiderea ofertelor avand asupra lor o imputerniciresemnata de reprezentantului legal al ofertantului si act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional - Axa Prioritara 3 ? Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul Major de interventie 3.4 ? Reabilitarea modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare , universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire , inclusiv clarificarile aferente, se pot obtinein mod nerestrictionat de catre totioperatorii economici interesati, prin descarcarea de pe site-ulSEAP : www.e-licitatie.ro., sectiuneaAnunturi de participareATENTIE: 1. Prezentareapentruproduselede la punctul 1 din lista de cantitati respectivpentruMONITOR, UNITATE, MOUSE, TASTATURAa mostrei de produseAUTORITATEA CONTRACTANTAinvita pe toti operatorii economici interesatiin data de 22.09.2010 laora 10, 00 la sediuldin strada Garii nr. 1, oras Calan, judetul Hunedoara, Sala de sedinte aCONSILIULUI LOCAL , saprezente produselede la punctul 1 din lista de cantitati respectivpentruMONITOR, UNITATE, MOUSE, TASTATURA pe care levor oferta la licitatie.Conditia principala fiind ca monitorul, unitatea centrala tastatura si mose-ul sa apartina aceluiasi producator, sa respecte cerintele tehnice impuse prin caietul de sarcini(este obligatorie inscriptionarea producatorului pe toate produsele prezentate la punctul 1).Operatorii economici ofertanti vor semna procesul verbal de prezentare a monstrei de produs, inregistratla autoritatea contractanta , a carui copie se va atasa ladocumenteleprezentatein cadrul oferteiATENTIE!Nerespectarea acestei conditii duce la excludereaoperatorului economicde la participareala procedura2. Termen de livrare si montaremaxim 30 zile. Termene si conditii de plata : conform contract de furnizare -90 zileAutoritatea contractanta are dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara denoi produse similare conform art. 122, lit. i din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, ,Romania, Tel. 021 / 310 4641, Email:  [email protected], Fax:  021 / 310 4642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala:  Str. I.C. Bratianu nr. 1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510111, Romania, Tel. 0258-810.289, Email:  [email protected], Fax:  0258-810.286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ORASUL CALAN -Serviciul Urbanism -ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala:  strada Garii, nr1, ,Localitatea:  CALAN, Cod postal:  335300, Romania, Tel. 40 (0) 254 730 223, Email:  [email protected], Fax:  +40 (0) 254 732 954, Adresa internet (URL):  www.primariacalan.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.09.2010 22:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer